Я не відчуваю емоцій
Доброго дня!
Мої емоції почали притуплюватись десь у 11-12. Тоді у моїй голові появився , який заважав сприймати реальність справжньою. Я ходила до психіатра, але він сказав, що це через довге сидження в комп'ютері. Я обмежувала час проведення за комп'ютером до 2 годин місяцями, та нічого не змінювалось, а лише погіршувалось. Я не впевнена, чи це якось зв'язано з відсутністю емоцій, та все ж це варто написати.
У лютому я помітила, що нічогісінько не відчуваю. І з того часу трішки розійшовся, але емоції не з'явились. Наразі я не можу сказати, чи я взагалі колись відчувала, чи це фальшиві спогади мого мозку.
Я не маю можливості ходити до психолога чи психотерпавта і буду дуже вдячна, якщо ви порадите щось у коментарях.
Буду дуже вдячна!
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Диана, добрый день
Попробуйте обратиться к другому врачу психиатру. Скажите, а что Вы можете ещё ощущать? Какие Вы видите сны? Что чувствуете во сне?
психолог онлайн
Діано, а що відбувалось у вашому житті в 11-12р. Які подіїі тоді були у вашому житті , житті вашої родини?
Чи говорили ви з батьками про те, що вас турбує? і як вони реагували на це?
Дополнение от автора
Я відчуваю лише фізичні реакції, а емоції для мене як рефлекс, щоб залишатись у суспільстві. Я бачу абсолютні різні, та яскраві сни. Я нічого не відчуваю уві сні.
психолог онлайн
Доброго дня, Діано! Яка ви молодець, що звертаєтесь за порадою, що працюєте над собою::thumbup::
Дополнение от автора
У 11-12 я була дуже емоційна, в 99% процентах я була агресивна і мене було легко розлютити. Батьки це терпіли і я зрештую це переросла все це і зараз абсолютно спокійна, але байдуже спокійна, якщо можна так висловитись.
Дополнение от автора
Я не ходила до психолога із цим питанням, з батьками я це ніколи не обговорювала і не збираюсь, вони і так достатньо натерпілись зі мною.
Емоції для мене - інструмент, щоб залишатись у суспільстві та чогось добиватись.
Я роблю, що мені подобається - а воно мені не подобається, я купляю, те що мені подобається - а мені не подобається, я бачу жорстокість - і нічого не відчуваю, окрім якогось притягнення до ситуації.
психолог онлайн
цитата:
з батьками я це ніколи не обговорювала і не збираюсь,
а чому б і не обговорювати те, що тебе хвилює, з близькими людьми, які вислухають, спробують зрозуміти і допомогти..
.чи можуть ваші батьки зрозуміи те, що відбувається з вами?
цитата:
я була агресивна і мене було легко розлютити. Батьки це терпіли
чи значить це , батьки витримували вашу агресію і могли допомогти вам опанувати себе?
цитата:
вони і так достатньо натерпілись зі мною.
як ви знаєте про це? це ваша думка чи озвучувані вам переконання батьків?