Прив’язаність
Доброго часу суток.
Допоможіть владнати ситуацію,або просто підскажіть,що я можу зробити?
Я хлопець мені 19 років.У мене є дівчина їй 15 років.
Ми знайомі уже більше одного року,але це не заважає нам весь час сваритися.
Лічно мене це вже бісить і пропадає терпіння весь час на все погоджуватися і терпіти усі обіди з її сторони.Я перетворююся на справжнього підкаблучника,та що тут говорити,я вже ним став.
Я прагну нормальних стосунків,як у розумних цивілізованих людей,а не вічної недовіри і прив’язаності з її сторони до мене.
Ось наприклад:
- Якщо мене довго немає онлайн,або я просто кажу «вибач,давай поспілкуємося потім,бо у мене зараз робота» ,на що вона ображається.Тобто вона весь час хоче,щоб я мав з нею контакт онлайн,але це неможливо,бо я жива людина у мене є тоже хобі,робота,допомага по дому рідним,врешті решт у мене тато за кордоном і я його замісник дома,мушу помагати рідним у справах,але моя дівчина цього не розуміє,і зразу ображається говорячи «якщо у тебе є важливіші справи за мене,то воли небуду мішати,пака,не пиши більше,і так далі.Як не мене,так немає бути.
- Або коли я не подзвонив коли обіцяв,або коли обіцяв заплатити гроші у банк за посилку,але через поважні причини не зробив цього,то вона образилася,бо я не дотримую слова.
- Тобто я мушу виконувати любу її примху.
- Або вона може взяти мій телефон і дивитися галерею,читати повідомлення,і ревнувати до друзів,причому що вони хлопці...
- Або сьогодні ми гуляли і до мене дзвонила мама я вибивав.Потім моя дівчина попросила передзвонити,бо вона хоче почути,що мама скаже.Я заперечив,бо у нас карантин і мама погано ставиться до того,що я розгулу вечером і можу під хватити вірус.Я знав,що мама буде кричати у телефон і може навіть,щось негативне скаже у сторону моєї дівчини,тому я заперечив.Як ви думаєте,що сталося?Вона обернулася і пішла в напрямку дому образившись на мене,я її наздогнав,щоб заспокоїти і запитати,що на цей раз?Вона відповіла «я попросила,а ти не виконав,відвали»,потім я її навернув і передзвонив і вона чула,як на мене кричить мама...Неприємна ситуація.Потім вона щей підсміхнулася,типу мені вже 19,а я ще слухаюся маму.Знаєте вона змінилася,раніше не була така,ви скажете вона мене не любить,та ні вона мене любить я це бачу.Проте її характер і принципи важливіші за мене.Тепер я підкаблучник.Кинути її неможу,бо люблю і мені важко буде її втратити.Сварки між нами приносять мені великі проблеми із здоров’ям і депресії.Я незнаю,як і що мені в такій ситуації робити.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Это вопрос личностных границ. Нужно научиться их выставлять иначе дальше будет хуже. Нужно договориться о правилах, которые нельзя нарушать. Они должны быть приняты и приемлемы и ей и вам. Каждый из вас личность и поглощение друг другом неизбежно приведёт к разрыву ещё более болезненному.
психолог онлайн
Доброго часу доби, Vital16!
Щоб ефективніше Вам допомогти, будь ласка, дайте відповіді на наступні запитання:
1. Скільки Ви вже зустрічаєтеся зі своєю дівчиною?
2. Чи були у Вас і у неї попередній досвід стосунків? Якщо так, назвіть причини розтавання. Чи обговорювали Ви їх зі своєю партнеркою?
3. Скільки приблизно в день Ви говорите своїй дівчині і вона Вам, що ви кохаєте один одного, обіймаєтеся і т. д.? Можливо вона хоче більше компліментів і безумовної любові із Вашого боку. Попросити безпосередньо у Вас вона не може, тому намагається привернути увагу через скандали. Домовтеся відкрито говорити про свої потреби один одному та давати "позитивні погладжування".
4. Відповідно до Вашої розповіді, однозначно спостерігається порушення особистісних меж один одного. Припускаю, що вона вибудовує модель созалежних стосунків (боїться втратити Вас і хоче більше прийняття), а Ви - контрзалежних (боїтеся, що вона "поглине" Вас).
Так, як Ви звернулися із цим запитом, то я бачу, що Ви цінуєте свої стосунки і готові
працювати над цим. Молодець!::thumbup::
Дополнение от автора
Доброго часу суток.
Я дуже вдячний за те,що ви мені приділили стільки часу і порадили хорошу літературу.
Для початку я відповім на ваші запетання.
- Я із нею зустрічаюся уже майже рік.У нас дуже дивні відносини,спочатку ми були друзями,а потім стали парою,потім знову друзями,потім знову сварилися,потім робили знову перший крок,то я,то вона(здебільшого я перший роблю крок і усю вену непорозумінь наших беру на себе,навіть тоді коли я зовсім невинен) Я боюся її втратити,тому готовий терпіти це.
- По її словам так у неї були попередній досвід стосунків із хлопцем проте,як вона говорить « це була дитяча любов»У мене стосунків,як таких небуло.Проте була дівчина,яка мені дуже подобалася,але нажаль вона декілька місяців тому загинула......
- На початку ми часто говорили,що любимо одне одного,знову ж таки «більше говорив саме я» Знаєте іноді я так це часто говорю їй,що просто боюся втратити її через це.Я така людина,що любить висловлювати свої почуття,бо це так романтично і щож ще може бути краще за признання в любові,яку любиш,а ще приємніше почути,як це каже вона мені,проте нажаль не часто...Якщо бути відвертим,то взагалі не каже зараз.Через ці наші сори,вона втрачаю до мене довіру я це бачу,але я неможу перетворитися на «онлайн овоча»,для мене набагато важливішим є це жива розмова і думка про те,що вона мене любить і готова завжди чекати,а ні що зараз,не відповів на смс значіть гуляю,або веселюся...Хоча я не такий мені не подобаються людні місця і так звані гальки,я людина душевна і дуже хочу відчувати любов з її боку.Але не получаю.Вона мене любить,але не висловлює свої почуття в голос...
Я не одноразово пропонував зустрітися і обговорити усі проблеми,так би мовити прийняти усний закон правел поведінки.
Усе їй обяснив,тепер кажу ти щось скажи у відповіть?
Вона лиш говорить «Що я брихун,слабак,каже якщо я пишу значіть відповідай» вона таки нічого не зрозуміла,а я знову розчарувався у сотій попитці налагодити відносини.
Вона мене часто запрошує додому,хоча я не ходжу,бо встидаюся трохи,там все-таки її рідні,от цей мій бар’єр я хочу побороти.
От я декілька днів тому мав подивитися серіал за її рекомендацією.Сьогодні вона запитала,чи я подивився.Я відповів ні,бо був стомлений після робочого дня і хотів відпочити,вона написала «мдааа пака»
Це означає,що вона образилася.
Хоча через годину знову написала до мене,нерви заспокоїла і написала.А от я за цю годину добрячи посумував,коли таке між нами трапляються,то у мене починає сильно битися серце,я почуваю себе погано ,а як ще я можу себе почувати,коли людина,яку я люблю так сильно,знову від мене відвертається...
Я незнаю чи ви дасьте відповідь на моє доповнення,проте дякую вам за допомогу,ви дуже хороша людина я це прям відчуваю,це приємно коли хтось приділяє трохи часу для мене і допомагає у вирішені цієї життєво важливої проблеми.
психолог онлайн
Vital16, я дуже радію, що змогла Вам допомогти ::smile::