Повзрослей?
Добрий вечір, ситуація така
Як бути в ситуації коли, квартирантки з якими проживають усе в мені не подобається, постійно чую критику в свою сторону,. Перед тим хотів налагодити стосунки з однією з них (побачив що вона мені не пасує) і на цьому діло скінчилося, розмовляли рідко, рідко списувались.. Весь час пропадаю на роботі. Закатала скандал одна що я в черевиках пройшовся по коридорі, Я не люблю знімати взуття в коридорі, спилу вона мені наговорила що мені потрібно подорослішати і я усіх по їх словах харю))) в свою чергу сказав щоб з'їхала якщо щось не так, і виникла така холодна війна... Питання в тому що я завжди старався допомогти в чомусь, привозив подарунки... В мене красива зовнішність, хороша робота, короч такий "хороший хлопець " знаю що це свого роду на теперішній час як ярлик, але вони мені не сексуально привабливі. Так в цьому справа?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір. Коли ви питаєте: "Як бути в ситуації", то у вас, напевно, є декілька варіантів того як в ній може бути? Мало інформації для аналізу. Хто ці квартирантки для вас? Як довго і чому ви живете разом? Як довго у них, чи у вас претензії до них? Це тільки для початку.
психолог онлайн
Здравствуйте. Вам важно обязательно этим квартиранткам нравиться?
Дополнение от автора
Працюю і живу за кордоном, знайшов житло, потім знайшов співмешканців/нок
Живемо разом з 5місяців. До однієї співмешканки зявилась симпатія (хотів відносини побудувати) зрозумів що не підходить вона мені.. Діло з її подругою, завжди холодно до мене відносилась, мене це впринципі не хвилювало. Притензії та в мене їх немає до них, просто дивна реакція на здавалося б, малі дрібниці
. Ще одне те що обговорюють сексуальні якісь питання, навмисне) коли приходу в гостину (чи так подобається моя реакція на це) просто не сприймаю пошлості, короч гра дуже жорстка, бо походу хочуть мене зїсти цим
психолог онлайн
Коли люди проживають на одній території - нормально, що з часом проявляються певні невподобання до поведінки і реакцій один одного. Якщо таке виникло у вас, і вас це хвилює (ви з звернулись сюди за порадою чи роз'ясненням), варто спочатку ці недомовленості, претензії, невподобання обговорити з тими, з ким ви живете. При цьому варто акцентувати увагу не на тому, що вам в інших не подобається (як наприклад оті розмови на сексуальні теми), а на своїх потребах, тобто описувати, як би вам хотілося. Чекайте, що у відповідь на таку розмову і вам можуть висловити, що б вони хотіли бачити і спостерігати у ваших діях. Домовляйтесь, шукайте варіанти взаємодії вигідні для обох сторін. Мудрості вам і порозуміння.