Сварки з мамою
Якось я писала, що мама не може залишити вітчима. Дехто розкритикував, дехто підтримав зрозумівши, що вона мене залишила в 17 років і одруж. З ним і виїхала за кордон. А якщо точніше то на заробітки вона їздить від коли мені виповнилося 4 роки. Так це велика травма для мене, що все життя вона то гроші заробляла то життя особисте влаштовувала.І зараз я намагалася їй це донести, що мені важко, що я думала народиться внук і вона не захоче ніякого чоловіка( маю на увазі жити з вітчимом) думала нарешті присвятить себе нам, так як упустила це тоді. А вона зробила мене винною, що я командую, що я не права що вона хотіла б з ним бути пробачити образи а я заважаю(я це так зрозуміла) в кінцевому результаті ми з нею просто не спілкуємося, так як я не можу пробачити, що він головний в її житті, що вона не прислухалася до мого серця а зробила мене винною у своїх бідах.Вона з ним жила 24/7 а до мене приїжджала 2 рази в рік на 2 тижні. Я сама готувала сумки на навчання собі, я сама переселялася з квартири на квартиру, я приїжджала з навчання в пусту квартиру, в той час як іншим мама обід готувала. Вона це не розуміє і напевно вже не зрозуміє. Це людина, яка не хоче бути люблячою бабою і мамою, це людина яка в першу чергу хоче бути найкращою дружиною для чоловіка! Чекаю вашої думки.дякую
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
Внесу доповнення, що весь цей час фінансово підтримувала мене. Так це важливо, але це не замінить людини. Всі 10 років я плакала як вона їзала, а вона обіцяла що повернеться, а зараз я побачила що це була брехня, і це ще гірше загострило ситуацію.Вона просто хоче, щоб я залишила її в спокої і вона знову буде з ним. А я так просто не можу, я завжди її цим докоряю, що ти з ним хочеш бути, що ти знову йому пишеш. Тож краще ,напевно, не спілкуватися

психолог онлайн
Анна Автондилова
Доброї Вам частини доби.
Ви ображені на матір, що вона мало уваги приділяла Вам у дитинстві і юності, і що зараз не хоче надолужити втрачене з онуком/ю. Співчуваю Вам. Так, Ваша матір не змогла буди одночасно люблячою матір'ю і дружиною. І вибрала не Вас. Зрозумілі Ваш біль, образа і горе. Але вона не змінює свій вибір і поступає зараз так само, як і колись. Чому ж Ви вирішили, що народження онука/и щось для неї змінить? Ваші очікування не справдились - і це додає ще більше образи. Вам хотілося, щоб Ваша матір повелась як справжня матір і почула Вас і ваші переживання хоч зараз. Але вона не могла чи не схотіла цього як колись, так і зараз. Тоді варіанти два: або відштовхнути її та не спілкуватись, як Ви і робите, або піти до психотерапевта і прожити з нею/ним ці накопичені горе, біль і образу. Тоді і Вам стане набагато легше, і Ви зможете дещо інакше будувати відносини з матір'ю: такою, як вона є, а не такою, як би Вам хотілося, щоб вона була, як це не сумно.
Дополнение от автора
Вона мені говорить :"Я тобі досить шансу дала щоб бути кращою а ти жодного не використала."." Сходи до психолога, щоб дивитися норм. Очима на життя, а не незадоволеними.. Який шанс, як це зрозуміти, якими очима. Вона не розуміє, або не хоче розуміти мене, а я її.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
Добрий вечір,
варіант сімейної медіації не розглядали? Коли Ви зможете разом з мамою зустрітись у довірливій обстановці, поговорити про те, що Вас турбує, і віднайти бажані відповіді.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Проте я уже 100000 раз говорила і ми сварилися, але вона своєї вини не бачить, єдине що її версія- задобра була до мене. Їй просто не вигідно до мене прислухатися. Я ж винна у тому що не дозволяю їй з ним .
Дополнение от автора
Вона вважає, що будь-який психолог буде на її стороні, так як я не маю права командувати в її житті.
психолог онлайн
Окей, але вважати і побачити як воно є(чи може бути) - різні речі. І я не говорю про «командування» кимось, а про безпечний простір, де Ви зможете спробувати ще раз піти на зустріч з Нею.