як пережити зраду коханого чоловіка не нашкодивши собі?
Добрий вечір! Я опинилась в складній ситуації з якою нажаль не можу розібратись сама(( 5 років назад в моєму житті зявився чоловік. Наші стосунки дуже бистро розвивались. Я поринула вних і віддалась повністю не зважаючи на все. Через рік в нього почались переписки дзвінки вночі з жінками, телефон він носить постійно з собою навіть в душ на всіх телефонах паролі. Раніше були тільки переписки він завіряв що там нічого більшого просто переписка вигадував що по роботі просив вибачення і я вибачала це було не одноразово разів 7 поки не зрадив він мені з якоюсь навіженою. вона пише мені в усіх мережах принижує дійшло до того що навіть телефонує. Він все заперечує просить вибачення каже що не зможе без мене. Але я не вірю. На даний час в мене дипресія задихаюсь, болить спина і нічого не хочу. Я розумію в нас нема дітей потрібно втікати від нього люди не змінюються. Але друга половина надіється на щось((
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
А Вы готовы еще несколько лет жить так? Какое будущее Вы видите с этим человеком? Конечно, его все устраивает, но Вы же видите, что он это делал уже не один раз и, что у него есть пароли на телефонах и, что он даже ходит с ним в душ. Вполне вероятно, что ему есть, что от Вас скрывать. Вы не сможете изменить человека, если она сам этого не хочет
психолог онлайн
Здравствуйте. Чего вы сами хотите, остаться в отношениях или уйти?
психолог онлайн
Добрий ранок! Поки Ви будете чекати, що щось зміниться, буде проходити життя у депресіях і стражданнях. Чи готові Ви до цього? Що гарного у Ваших стосунках, заради чого варто над ними працювати?
Дополнение от автора
Я не хочу жити в стражданнях постійно думаючи де він з ким він в мене вже сил та бажання нема. Але щось зупиняє мені страшно.
психолог онлайн
Добрий день! Ви самі написали відповідь - він не зміниться, треба тікати з цих стосунків. Є таких тим жінок, які схильні любити надто сильно, вони схильні надміру пробачати, або ж надміру брати відповідальність за життя чоловіка, пробувати його міняти. Як правило, за цим криється непростий життєвий досвід їх власного дитинства. Чому так відбувається, і що з тим робити гарно описано в книзі Робін Норвуд "Жінки, які кохають до нестями". Так чи інакше, зараз ви мусите зосередитися на собі, на ваших власних потребах, розібратися у своїх переживання і страхах, і знайти той ресурс, який допоможе вам вибратися з цих нездорових стосунків. Найефективніше це зробити з допомогою психолога.
психолог онлайн
Вы сами пишите, что люди не меняются и МЧ изменял вам достаточно долго.
То, что он на что-то надеется, то это уже не должно вас беспокоить. Надо было раньше думать.
Что вас саму пугает, что останавливает разойтись пока нет детей?
психолог онлайн
Если Вы чувствуете, что Вам тяжело выйти из этих отношений, то лучше обратиться к специалисту индивидуально. Причиной этому может быть Ваше детство и Ваши отношения с родителями. Это не дает Вам выйти из этих болезненных отношений
Дополнение от автора
Дякую за поради.
психолог онлайн
Хто вибирає жити у стражданнях? Ви? Чи може зробити інший вибір?