Не можу змиритись з розлученням, спілкування дитини з татом після розлучення
Так сталось, що ми з чоловіком тимчасово живемо в різних містах. Було багато причин, головна - через підозри в зраді я запропонувала розлучення, він погодився. Але потім я думала, може я помилилась, сама зруйнувала сім'ю, в нас дитина все ж, а чоловік сам вже наполягав на розлученні. Каже що дістало таке життя, хоче пожити для себе, але нікого не має. Я така людина, що краще буду знати точно, щоб не сумніватись і почала шукати докази зради. Знайшла. Було багато сварок, телефонних розмов, він звинувачує мене, каже я діставала його, пилила, секс його не влаштовував, я не шанувала його, і захищє коханку (за його словами вона ні при чому, робила те що він казав). Але я не можу припинити дзвонити йому, писати, постійно думаю про це. Я розумію що це неправильно, але все одно беру в руки телефон. Як перестати це робити, як змиритись?
Обідно дуже, але гірше, коли я думаю про дитину. За 4 місяці з'ясування стосунків жодного дзвінка до дитини (кілька раз відповідав коли вона дзвонила)! Ми з дитиною поїхали провідати його, то він на вихідних залишив в чужому місті нас двох, вимкнув телефон і поїхав до коханки (на кожних вихідних впродовж 3 місяців був поза зоною досяжності, що й стало підозрою для мене). Зараз пройшло 7 місяців таких вихідних. Дочка плаче чому тато не дзвонить, чому не приїде, не піднімає коли вона дзвонить, чому в інших дітей є татко, а в неї нема і т.д. Я розказала їй що в тата є інша жінка, що він занятий на роботі і з жінкою, хоч може і неправильно зробила. Я стараюсь доказати що її все одно люблять. Чоловік каже що приїде, хоче гуляти, спілкуватись з дочкою, але зараз спілкування відсутнє повністю. Я боюсь щоб не було такого, що йому зараз все одно, потім він приїде на кілька днів, і знов коли поїде то забуде. Розмови на рахунок цього були, але безрезультатні. Як найменш травматично для дитини, дозволити отаке спілкування раз в кілька місяців чи повністю обмежити його? Чи є інший вихід?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
А як Ви можете дозволити побачення, коли вас ніхто не просить про них? От коли б ваш бувший чоловік наполягав на побаченнях з дитиною, а ви не дозволяли, тоді ваше питання мало б сенс.
Загалом ви не можетет заборонити чоловіку бачитись з дитиною. Тому коли він захоче цього, ви змушені будете погодитись. Хіба що будуть якісь протипоказання з суду.
психолог онлайн
Доброго дня. Важливо донести до дитини. що не дивлячись на те, що тато і мама не разом, вони її люблять. Так сталося, це дорослі не домовились, вони більше не роблять один одного щасливими, що так буває. Діти схильні брати на себе відповідальність за розлучення батьків. Вам зараз дуже важко, але біль буде стихати. Не шукайте зустрічі з чоловіком, не наполягайте. Він сам засумує за дочкою і захоче з нею побачитись. Він залишиться її татом, що б не сталось. Це чоловік і дружина ситуативно не назавжди, а батьківство - це данність. Зупиніться, подбайте про себе і вперед за новим коханням.
психолог онлайн
Добрый день, Таня!
цитата:
Як найменш травматично для дитини, дозволити отаке спілкування раз в кілька місяців чи повністю обмежити його? Чи є інший вихід?
Вы попали в сложную жизненную ситуацию, в которой Вам приходится справляться самостоятельно. Вас мучают сомнения в том, правильно ли Вы поступили в той ситуации, когда расстались с мужем.Я думаю, что на тот момент у Вас были определенные причины. Конечно, ребенок имеет право общаться со своим отцом, как бы Вам тяжело при этом не было. Старайтесь не впутывать ребенка в свои взрослые отношения.
цитата:
Я розказала їй що в тата є інша жінка, що він занятий на роботі і з жінкою, хоч може і неправильно зробила. Я стараюсь доказати що її все одно люблять. Чоловік каже що приїде, хоче гуляти, спілкуватись з дочкою, але зараз спілкування відсутнє повністю.
Вы правильно сказали, что папа ее любит. Дети в любом случае чувствуют, что происходит, даже, если им не говорят правду и это еще больше их разрушает. Сколько лет Вашему ребенку? Мы не знаем точно, когда папа сможет ее навестить, но главное что он не отказывается и хочет видеться с дочкой
Дополнение от автора
Після тієї поїздки до чоловіка дитина змінилась, стала вередливішою, навіть злою, коли я не дозволяю робити те що хоче вона. Я бачу що це дуже впливає на неї, і нічого не можу зробити? До речі, я кажу що приїде тато і захоче гуляти, вона відповідає що не хоче (спробую поговорити, переконати) і взагалі каже що в неї нема тата, хоч я завжди кажу що тато є. Дитині 5 років.
Дополнение от автора
І до того ж чоловік дуже нервовий, постійно кричить і дочка тепер як чує, що хто свариться або підвищує голос каже що цей дядя такий поганий як тато.
психолог онлайн
цитата:
Я розумію що це неправильно, але все одно беру в руки телефон. Як перестати це робити, як змиритись?
А для чего вы это делаете? Что хотите от бывшего мужа?
Что касается ребенка, то у нее сложный период и совсем безболезненно это период вряд ли пройдет. Врать ей точно не нужно и приукрашивать ситуацию. Просто скажите, что так иногда складываются обстоятельства, что не получается часто видеться, что папа живет в другом городе и что как только может он звонит и приезжает, что дочку он любит.
Если есть возможность, то я бы предложила поводить ребенка к психологу детскому.
Но еще важен и ваш настрой и состояние. Вы, похоже, просто кипите злостью и обидой, ребенок это считывает. Возможно, вам нужно самой привести себя в спокойное состояние, прекратить названивать и трепать нервы бывшему мужу. А потом договориться по поводу дочери.
Но сейчас этот разговор невозможен в силу вашего состояния.
Дополнение от автора
Думаю, хочу щоб йому було теж погано і боляче, як і мені. Я страждаю, а йому там добре...І як тільки трапляється щось нове, перша думка це розказати йому, як він відреагує. Напевне занадто мало часу пройшло ще.
Дополнение от автора
Дякую за поради щодо дитини.