Не кохає і не відпускає
Доброго дня! У мене проблема. Я влюбилилася в свого одногрупника. І він має симпатію до мене ,каже що я йому подобаюся,що йому добре зі мною.Він знає що я його кохаю,але більш сильніших почуттів в нього до мене нема. Ніякої іншої дівчини він немає. Я не знаю, що в мені не так, я ніби не страшна, і характер в мене не поганий. Він зустрічатися зі мною не хоче,але щоб я кимось іншим була теж не хоче.Я цілими днями плачу,з ним мало що говорю,він це бачить і мовчить,інколи хоче звеселити.Одним словом він зустрічатися не хоче ,але хоче щоб ми разом гуляли, вихідні проводили.Але я неможу так з ним бути,а раптом через деякий час він закохається в якусь дівчину і кине мене,мені буде ще гірше.Може він мене любить але сам цього не розуміє. Може можна якось перевірити його почуття?Або як його розлюбити або наоборот - влюбити в себе?Порадьте щось будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
Іра, можливо зараз я скажу щось жахливе для вас, але якщо ви почнете з ним зустрічатися, то теж немає ніякіх гарантій, що він раптом не закохається в іншу дівчину.
Поміркуйте: ви його кохаєте та хочете, щоб він завжди і всюди був "ваш", або ви його кохаєте і вам приємно бути поряд з ним, бачити його...
Кохання складна річ. Часто важливо дати коханій людині більше свободи.
Я б порадила вам навчитися отримувати задоволення від того, що є зараз. Як я бачу з вашого тексту, він добре ставиться до вас, відчуває до вас симпатію - можливо, це тільки початок добрих відносин.
Але ж це дуже приємно - просто провести час поряд з коханою людиною...
Дополнение от автора
Дякую, але я одного не розумію, чому він не хоче зі мною зустрічатися, якщо я йому так подобаюсь як він каже, може би з часом його почуття переросло б у щось більше.
P.S.він у своєму житті ще нікого не кохав.
консультация психолога
Ок, перше питання що виникає у мене: що для вас означає зустрічатися? де межа?
і що для вас кохання? опишіть будь ласка.
Ви пишете "може з часом його почуття переросло б в щось більше". Так може йому потрібен час? Судячи з того, що ви пишете - він до вас ставиться з симпатією. Чого конкретніше вам не вистачає?
Дякую за відповідь.
консультация психолога
Здраствуйте Мария.А разве встречания -это не время провождение вместе в свободное время?Это все равно ,что увидеть на витрине красиво упакованный продукт и тебя спросят нравиться ,ответ"Да".Но никто не знает ,что в середине и какой вкус.Одному понравиться ,другому будет все равно,третьему не подойдет.Так и вы требуете от него свадьбы не сделав свою презинтацию продукта,а это пахнет провалом.Вы сначала покажите себя,дайте себя увидеть всесторонне,дайте общение,а потом подавайте себя.

психолог онлайн
Здравствуйте, Ира
Я понимаю, что вам хочется гарантий.
Но давайте попробуем разобраться в том, что видит парень.
Приятная, симпатичная девушка с добрым характером проявляет к нему симпатию, хочет встречаться. Но при этом все время плачет и выглядит так, будто он ее уже обидел.
Как вы думаете - долго ли мужчина сможет выдерживать такое настроение? Парень может в какой-то момент задать себе вопрос - хорошо, а что если она все время будет плакать, а я уже не выдержу?
Хотите изменить ситуацию - перестаньте плакать и страдать о том, что еще не произошло. Покажите парню, что вы не только плакать умеете и не только замуж хотите. Тем более, полагаю, вы еще не собираетесь замуж, но гарантий требуете таких, будто завтра под венец.
Радуйтесь жизни и гуляйте вместе. Благодарите и наслаждайтесь тем, что он рядом с вами, что он старается вас развеселить и радуется вашему хорошему настроению.
Ну а понравится ему другая или вам другой парень - будьте благодарны за то, что между вами не будет лжи и за то, что вы друг для друга сделали.