Я ніхто
Доброго вечора! Знаю, що всі проблеми родом з дитинства, і мені зараз дуже важко. Але почну із початку. Я люблю своіх батьків і не хочу казати нічого на них поганого, але... з дитинства мене батьки не розуміли, принижували, не давали права ні на що, батько дуже сильно бив мене, мама мене не захищала, сидячи при цьому в іншій кімнаті, також мене психологічно принижували- я мала з полуслова знати що від мене вимагається, я жила за іхніми правами- не маючи воасного Я, на мою думку ніхто не зважав, просто вона нікого не цікавила, я ніхто- з дитинства мені це внушили.у мене було все, але я була безвольна, птичка в золотой клетке, а хотілось жити по іншому- що б з тобою рахувались,зважали на твою думку, і просто мали тебе за людину, за особистість. Оцю дитячу травму носю все життя- і чим старша роблюсь- мені все важче, як вийняти ту біль і грязь? Хочеться крикнути на весь світ Поможіть!!! Хочу бути як всі.
Вопрос от: ; Возраст: 35
консультация психолога
Здравствуйте, Наталия! Я рекомендую обратиться для очной консультации к психологу. Увы онлайн, Ваш запрос не решить. Удачи.
Дополнение от автора
Что все так сложно?

психолог онлайн
Добрий вечір! Я б сказав що у вашому випадку треба саме психотерапія! На питання
цитата:
Что все так сложно?
відповім що ви ж самі відчуваєте що це на вас так впливає! Нажаль але ви так сформувались як ви відзначили з пригніченим власним Я! В такому випадку неіснує чарівних вправ чи технік, слів чи порад, а лише очна робота і відновлення власного Я! Кажу вам реалістично що це дійсьно не просто і вимагає від вас бажання і мотивації жити краще!
психолог онлайн
Наталія, добрий вечір! Погоджуюсь з колегою, краще попрацювати з психологом. Не тому що все погано, а томущо так буде більше користі. У формі відповідей на питання, навряд чи можно допомогти.
консультация психолога
Доброго дня
Це правда, ми всі родом з дитинства, там закладаються основи того як ми реагуємо на світ та вибудовуємо відносини з ним. Проте це не означає, що ви повинні жити так усе життя. Ви вже не маленька дівчинка. Ви пройшли певний життєвий шлях, який був по своєму цінний. Це може слугувати вашим особистим ресурсом. Психолог може лише допомогти вам більш ефективніше їх використовувати.
психолог онлайн
Здравствуйте, Наталья.
Поддерживаю коллег. На вопрос «как вынуть эту боль?» ответ - обратитесь к психотерапевту. При этом в вашем случае вполне возможен и курс краткосрочной терапии 10-15 встреч.
Самостоятельно вы можете попробовать выплеснуть эмоции злости, обиды и отвращения. Для этого необходимо выписать ваши обиды на бумаге и потом сделать с этой бумагой то, что хочется. Например, смять, сжечь , порвать. Или мысленно посадить в спичечный коробок ваших обидчиков и высказать им все, что боялись или не было возможности и после того, как скажете все, что хочется, поступить также, как и с бумагой. Это вам поможет справиться с болью. Для того чтоб окончательно убрать ее и не позволять отравлять вас изнутри, необходима более глубокая работа.
С уважением, Ольга Грицкевич.
психолог онлайн
Доброго дня!
У відповідь на питання, чи так все складно, скажу відверто, що, насправді, так.
Тому що "вийняти" й викинути біль не вийде.
Ваша ситуація передбачає переосмислення себе.
При тому, що ситуація триває 35 років.
Вам потрібно побудувати зовсім інше бачення та ставлення до себе.
І це не просто внутрішня робота, яка потребує часу та Вашої відповідальної активності та мотивації до покращення якості життя.
Цей процес потребує підтримки спеціаліста, він непростий.
Якщо насправді хочете змін, оберіть психотерапевта і налаштуйтесь на внутрішню роботу.
психолог онлайн
Наталья, отношения с родителями и отпечаток, который они наложили на ваш характер, вашу самооценку, общение с другими людьми, нужно прорабатывать со специалистом. Если бы эти отношения никак не влияли на вашу жизнь и не болели бы вам, вы бы не писали про это.