Що мені робити? Я у відчаї
Доброго дня, якщо можна анонімно, я навіть не знаю з чого розпочати, я підліток мені майже 18, , думаю, що зараз у мене повністю безвихідна ситуація, коли мені було 13-14 років я познайомилас ь з хлопцем ,який розвів мене на інтим фото і відео, я не знала тоді як правильно треба спілкуватись з хлопцем, розумію свою помилку, на тих фото дуже добре видно що це я, і от цей хлопець обявився і почав шантажувати, кожний раз пише із різних сторінок в соц мережах, при цьому кидаючи мої фото як підтвердження того що він їх має., він каже що створить сторінку із моїми всіма даними і викладе туди фото і всім моїм рідним і знайомим, я не знаю що мені робити. ми пробували йому погрожувати мій дядько з ним говорив але до нього це ніяк не доходит, пройшло вже багато часу а вінскрізь мені пише, я ветак не можу, думаю лише про суцид, грошей на багато консультацій у психолога мене немає тому пишу сюди, дуже не хочу щоб про це дізнались батьки, мама мене ніколи не зрозуміє, так що просто розказати її все зовсім не варіант, скажіть що мені робити, інакше відчуваю що на цьому моє життя завершиться, просто не бачу ніякого у ньому сенсу, відчуваю себе викоистаною
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Катюша,все наладится! Поверьте мне!
Расскажите пожалуйста как долго это длиться? И как Вы думаете,почему он до сих пор так и не сделал обещенного?
Дополнение от автора
десь тижднів 3 назад він погрожував і казав скинути гроші, і сьогодні знову із різних сторінок у соціальних мережах. У мене вже просто почали зявлятися суицидальні думки, якщо він це зробить я просто не знаю що буду робити далі, я думаю він хоче грошей, або фото, або добити мене морально і в нього це виходить
психолог онлайн
Скажите пожалуйста какая его информация у Вас есть?
его имя? Моб.номер? Фамилия? Возраст? Фото? или может еще что ценное?..
Дополнение от автора
є мобільний номер, номер банківської карточки куди він хотів щоб я скинула гроші,знаю що йому 19-20 він працює, фото у нього різні, кожни раз це різна людина, ну імя ніби правдиве,але у поліцію не хочу боюсь що дізнаються батьки
психолог онлайн
Виктор Баландин
Наталия Горская
В полицию и нужно!
У Вас вариантов особо нет!
Он мошенник и плохой человек и вряд ли оставит Вас в покое!
Вы уже взрослая и можете найти в себе смелость и рассказать родителям и попросить о помощи!
А пока Вы "самостоятельно" пытаетесь справиться- Вы себя изводите до желаний суицида!!!!
Разве это нормально?!
Поверьте, случай Вашей жизни не смертельный! "Гадов! хватает на Земле..но НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ из-за них не стоит прекращать свою прекрасную жизнь!! Ведь Вы молоды и еще столько прекрасного стоит увидеть и почувствовать в этом мире!!
И я Вас уверяю,что каждому из нас даются именно те трудности , с которыми мы СПОСОБНЫ справиться!
Так что скажете?! Готовы бороться за свое благополучие или подарите этому плохому человеку то ,что он так желает-Вашу слабость?!
Дополнение от автора
повірте батьки ніколи в життя мене не зрозуміють, я не хочу розголосу і в поліції не зможу це розказати
психолог онлайн
Добрий вечір, Катя. Нажаль, у вашому випадку зможуть допомогти тільки правоохоронні органи. Я розумію наскільки Вам складно зробити подібний крок, але це найдієвіший спосіб вплинути і наказати цю людину. Наважтесь та поговоріть з батьками. вони вас люблять і обов'язково встануть на Вашу сторону. Цей хлопець користується ваши страхом, але насправді боятися потрібно йому!!!
як варіант зверніться по телефону всеукраїнської горячої лініі 0 800 500 225 / 116 111 https://la-strada.org.ua/ Це цілком анонімно і вам дадуть найкращу рекомендацію як діяти.
Нічого не бійтесь і звертайтесь за допомогою!
психолог онлайн
А как Вы хотите себе помочь?
Медитациями? Или пси техниками абстрагирования от ситуации?
Или мечтаете ,чтоб он фантастическим образом исчез и перестал Вам писать?
Дополнение от автора
я хотіла просто підтримки, мені і справді зараз погано,а ви лише смієтесь, які медитації
психолог онлайн
я ни в коем случае не смеюсь с Вас!
Я искренне хочу помочь Вам
но Вы просили не поддержки,а задавали прямой вопрос :"що мені робити?"
Вот мы Вам и ответили о единственном варианте,который сейчас возможен!
Поймите же...простая поддержка Вам не поможет..Вам нужно осуществить действия...а иначе Вам будет только хуже(((
Я понимаю,Вы стесняетесь и Вам страшно! Но если кинуть на чашу весов :
-поделиться с родителями и полицией;
-оставить все как есть,
то для Вашего благополучия успешнее и безопаснее выбрать первый вариант!
Удачи Вам!
Дополнение от автора
спасибо, але я всеодно на це не наважусб
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Наталия Горская
Катя, зверніться сюда https://la-strada.org.ua/
Це не страшніше ніж написати на цей форум, повірте! Вам фахово пояснять що робити. Там велечезний штат юристів та психологів і допомагати в таких ситуаціях їхня робота. І це анонімно!
Дополнение от автора
дуже вам дякую