чи вірити обіцянкам
Добрий день, допоможіть розібратись. Пів року тому погодилась на стосунки на відстані з іноземцем. Він чудовий і в нас все прекрасно. Коли зустрічаємось повна ідилія. Але країна не близька і часто це неможливо. Два місяці тому запропонував переїхати до нього, але коли ми хотіли оформлювати документи виявилось шо єдиний спосіб одруження. Після цього він сказав шоб я більше про це не хвилювалась ми все вирішимо. Але відсутність чіткого плану мене пригнічує, я починаю сумувати. Ще тепер в нього з’явилась робота через яку він мусить преїхати за місто. Але він обіцяє що як тільки він там обживеться то ми зможемо будувати конкретні плани. Я розумію що одружуватись хлопцеві в 30 може і рано, а от мені в 29 ідеально. Я боюсь довіритись його обіцянкам і потім залишитись самою за кілька років. В Україні в мене багато залицяльників, але на жаль він мені наймиліший. Як дізнатись що чоловік налаштований серйозно ? До цього всі обіцянки виконував. На Різдво запросив в дім своїх батьків. Але мені так тяжко проводити самотні дні, шо від цього народжується недовіра. Як дізнатись що його обіцянки не просто слова?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Доброго дня, Ольга! Розумію Ваші хвилювання. Ваш хлопець не давав привід для того, щоб Ви мали сумніви. Що може свідчити про те, що він не виконає свої обіцянки? Напишіть перелік, а поряд напишіть контраргументи до цих тверджень, тобто, які факти з реального життя підтверджують, що він дотримується того , про що обіцяв. Наскільки ймовірно, що Він Вас обманює? Ольга, чи є сенс хвилюватися про те погане, що не сталося? Чи можно мати у всьому 100% впевненності? А Ви хочете 100% гарантій і через це хвилюєтесь. Можуть ці хвилювання вирішити проблему? Чим вони заважають Вам? Може відволіктись від марних хвилювань - зайнятися приємними речами, наприклад. Щоб зняти напруження, поговоріть з ним про свої думки і почуття, про свої побоювання.
консультация психолога
Виктория Константиновна Железова
Доброго вечора, Ольга! Нажаль, ніхто Вам не дасть гарантій щодо серйозності намірів Вашого хлопця, навіть він сам. Бо ніхто не знає, що буде в майбутньому. Але те, що він виконував обіцянки - аргумент на користь його відповідальності та надійності. Можливо, має сенс більше йому довіряти? Що саме Вас тривожить зараз найбільше?
психолог онлайн
Вітаю Вас!
Відповідаючи на Ваше питання : Ніяк!
Ви ніколи не будете мати гарантії в своєму житті від когось. Лише власні гарантії існують- лише за те, що Ви самі можете буди повністю відповідальною. Розумієте?
Отже, відносини на дистанції-це дуже складне питання..
По-перше, не думайте, що якщо з ним "не вийде", то Ви залишитеся сама.
По-друге, живіть і насолоджуйтесь життям. Робіть те ,що бажаєте робити і прийде обов'язково час, коли ситуція стане відомою.
По-третє, "на жаль він мені наймиліший",а чому на жаль? Ви жалкуєте щодо цього? Якщо так, то можливо треба передивитися своє ставлення до реального коханого, Ваших почуттів і інших варіантів?
І ще, скажіть будь-ласка , як давно Ви разом і як часто бачитесь?
Дополнение от автора
Дякую всім за підтримку!
Тетяна: наскільки імовірно що він мене обманює я не знаю, коли ми разом я впевнена що він щирий але на відстані по телефону це дуже складно розуміти. Але мабуть так - я хочу гарантій, мабуть якщо б ми були б хоча б заручені мені було б спокійніше. Часом я думаю навіщо йому робити стільки зусиль щоб бути зі мною якщо він з легкістю може знайти дівчину в своєму місті? З ним говорю про свої страхи він переконує що вони безпідставні і каже що радий що я не приховую своїх думок.
Анна: так я відчуваю що в мене є проблеми з довірою. Не знаю мабуть я боюсь занадто довіритись комусь і потім страждати. Мої батьки померли і після цього я ні з ким не була настільки емоційно близька. І тут нарешті зустріла того з ким відчуваю таку близькість, і не вірю що все буває настільки добре.
Вікторія: я не жалкую про те що обрала його, але інколи коли мені потрібна підтримка а поговорити з ним не можу (різні часові пояси ) думаю наскільки б легше як би це був хлопець з мого міста, з яким можна проводити вечори, розраховувати на реальну допомогу. Бачимось лише раз в 2,5 місяці, обоє працюємо і це максимально що може дозволити графік і фінанси. Разом 9 місяців
Дополнение от автора
Дякую всім за підтримку!
психолог онлайн
Ольга, думаю, що Ви знайшли відповідь на свє питання і зможете дати собі ради!
психолог онлайн
"Але мабуть так - я хочу гарантій, мабуть якщо б ми були б хоча б заручені мені було б спокійніше"-ні ні!
Заручення-це ілюзія гарантії.Це нереально.
Розумієте чи пояснити, що я маю на увазі?
психолог онлайн
Ольга, дуже важко пояснити Вам психологічну думку тут в чаті, на жаль для мене.
Ви втратили батьків і я добре розумію чому він для Вас став близьким, але відносини на відстані -частіше бувають не повністю "справжніми", тому що Ви рідко бачитесь і таким чином багато чого "домальовуєте" до таких відносин...
Дополнение от автора
Вікторія: так, я розумію 100% гарантії ніколи немає. Але коли люди одружуються то як мінімум перед людьми та законом визнають свої обов`язки перед іншою людиною. Але вашу думку я зрозуміла , дякую. Знаю що зрештою ні в чому не можна бути впевненим до кінця
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Доброго дня, Ольга!
Я підтримую відповіді моїх колег. З вашого доповнення видно деякі причини, із-за яких ви не довіряєте своєму парню. Ви пишете, що «Мої батьки померли і після цього я ні з ким не була настільки емоційно близька». Можно припуститиь, що після цієї втрати ви перестали кому-небудь довіряти тому, що ті кому хотілось би довіритись можуть теж вас покинути (як батьки).
А з іншого боку у вас у самої виникають такі думки як «наскільки б легше як би це був хлопець з мого міста, з яким можна проводити вечори, розраховувати на реальну допомогу» і ці з самі думки ви приписуєте своєму хлопцеві і за це починаєте йому не довіряти.
То можливо справа не в ньому, а в вас.
Бажаю вам більше можливостей досліджувати себе.
консультация психолога
Виктория Константиновна Железова
У Вашому випадку було б корисно звернутися до психолога стосовно тривоги, довіри до світу та інших питань, щоб зміцнити Вашу впевненість у собі. Завдяки цьому, стане легше вирішувати будь-які труднощі, що виникають у стосунках. Таким чином Ви підготуєтесь до майбутнього. Зміна Вашого відношення та реакції на події -це те, що Ви можете контролювати, на відміну від поведінки хлопця.