Як врятувати шлюб?
Ми з чоловіком на межі розлучення. В домі часті скандали, крики, погрози. У нас троє дітей 2, 5, 7 років, живемо в батьків чоловіка. Останнім часом ми дуже часто сваримося. Я постійно плачу, я у відчаї. Хочу, щоб діти виросли щасливими, а вони постійно чують крики і сварки, часто попадають під "гарячу руку" від мене чи чоловіка. Вони нас зовсім не слухають, постійно роблять шкоду, особливо середущий син. Я також багато працюю віддалено на комп'ютері, крім цього є багато хатньої роботи, оскільки є великий будинок, подвіря, сад, город. Я просто знесилена, але розумію, що сім'я маэ проводити більше часу разом. Тому я з усіх сил намагаюсь приділяти їм білльше уваги. Чоловік постіно на роботі, у вихідні або спить, або в друзів, дітей практично не бачить. Щоб витягнути сім'ю на море, мені довелося довго з ним скандалити, вмовляти і т.д., за останні сім років, крім 5-6 днів в рік десь на відпочинку, ми зовсім ніде не були. Сьогодні я просила поїхати разом з дітьми на природу, провести разом час, а все переросло в жахливий скандал, він закривав дім, тримав мене силоміць, виривав сумку з рук, погрожував ножем... діти усе це бачили, плакали, вони вже були вбрані, налаштувались на гарний відпочинок... Я всюди з дітьми сама, в церкву він ходить тільки на Паску і Різдво, а самій впильнувати дітей в церкві надзвичайно важко, вони постіно бігають, розмовляють, капризують. Я втомилась, хочу врятувати шлюб, але чоловік мене не чує, не розуміє. У ньому ніби живе дві людини: добра і надзвичайно зла. Він зневажає своїх батьків і сестру, і знову ж діти все це бачать і вчаться.
Він часто говорить: твої діти, твої проблеми (хоча діти у нас спільні), хотіла садок - вози, хотіла гарну школу - вози (і це на 8-9 місяці вагітності), хотіла роботу - роби. За сім років, я була в декретній відпустці - з першою дитиною 1,4 роки, з другою, 8 місяців, все решта я працювала і зараз після народження третьої дитини від початку вагітності до двох років я безперервно роблю. Робота не фізична, а розумова, за компютером, але вона також вимагає 6-7 годин мого часу в день, а з малими дітьми, без жодної допомоги по дому дуже важко. В хаті сама, на городі сама, з дітьми сама. І за це жодної вдячності, жодного теплого слова - лише прикрі слова і крики. Я більше так не можу. Підкажіть, чи варто рятувати такий шлюб, чи йти жити в на зйомну квартиру, в скромності, але в спокої виховувати
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Сумна картика, що й казати. Вважаю, що зараз найбільше що можна зробити - це не давати поради. Мені здається, що й зараз ви аирішуєте долю 5-х членів вашої сім"ї одна. А що думає з цего приводу думає чоловік, начеб то і не важливо. Відсутня друга частина картини вашої сімьї. А тому, що б ми вам тут не радили, буде не вірною порадою. Більш менш правдивою буде картина, яку можна визначити на очній зустрічі на терапії. Знову ж таки, як що на це погодиться чоловік.
Вдвох будували сім"ю, вдвох її розшатували - вдвох і вирішувати маєте - що далі.
Дополнение от автора
Дякую за швидку відповідь. Коли я кажу чоловіку, що йду від нього, він каже "вали на всі чотири сторони". Мої батьки живуть в тому ж селі, що і ми. (Далеко не втечеш). Варто мені починати збирати речі, як він вибачається, каже, що все зміниться, але нічого не міняється. Я згодна, що варто разом звернутися по допомогу, але він на це не погоджується. Ми з передмістя Львова. До кого тут можна звернутися, що разом вирішити нашу проблему?
психолог онлайн
Насправді, дуже сумно й гірко читати Вашу історію. Я не знаю, чи варто рятувати такий шлюб, який приносить стільки болю й виснажує Вас вщент? На це важке питання Ви самі повинні знайти відповідь. Психолог може допомогти у вашій складній ситуації, підтримати, розібратися у почуттях та бажаннях, але рішення приймати Вам. Можу сказати про себе: коли мене не влаштовував мій шлюб, я вибрала припинити його і розірвати стосунки. І я не шкодую, бо зараз щаслива. Яке рішення примете Ви?
психолог онлайн
Я не бачу тут проблеми збереження чи розірвання шлюбу. Тут інше. Ви з чоловіком не можете нормально спілкуватись, тому питання про шлюб не має першочергового значення. Я бачу помилки з обох боків. Якщо ви налагодите нормальне спілкування, питання про долю шлюбу відразу вирішиться саме по собі. Але я хочу сказати, що самостійно ви як пара це не зможете зробити, вам потрібен психолог. Шукайте на цьому ж сайті, або на інших, вибирайте психолога зі свого регіону. Для скайп-консультацій можете звернутися до психологів з інших регіонів. Я теж консультую пари по скайпу, тому можете звертатись