Фотографії з минулого життя коханої людини
Вже рік як ми живемо разом. Він на 12 років мене старший. Раніше був одружений, є дитина. Проблема в тому, що я не можу прийняти того, що він зберігає в телефоні, комп'ютері, альбомах всі свої фото з колишньою дружиною і колишніми дівчататами, які в нього були уже після розлучення. Мені дуже неприємно і боляче від цього, адже ми плануємо сім'ю, дітей, і я його дуже кохаю. Я попросила видалити їх. Але він сказав, що не зробить цього ніколи, що це його минуле,його видалити не можна.В нас було багато скандалів щодо цього.В мене постійно нервові зриви, я плачу, схудла, але йому байдуже, він сказав ні.Називає мене різними поганими словами через те, що я не можу прийняти ці фото.Він їх не дивиться, але сам факт того, що вони є мене болісно ранить.Я в нього нічого не прошу матеріального.Я прошу видалати ці фото і все. Я не щаслива від цього. А може він просто мене не любить, тому і не хоче їх видаляти?Як вирішити таку ситуацію?В мене від постійних стресів похитнулося здоров'є. Я не знаю, що мені робити. І це єдине про що я його прошу. Хочу бути щасливою поруч з ним, але прийняти фото не можу, вони роблять мене нещасливою, і все життя прожити в постійних стресах я не хочу. Допоможіть знайти вихід з даної ситуації, будь-ласка. Він дав мені рівно тиждень, щоб я змогла змиритись з тим, що він ніколи не видалить фото.Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Я просто не могу прийняти того, що він зберігає ці фото, і я не знаю, що мені робити в цій ситуації, мені фізично і душевно боляче, тому я була б дуже вдячна хоча б за пораду. Для когось це можливо смішно, але для мене це те з чим я не можу змиритись. Можу доповнити питання, уточнити деталі, але не знаю які саме

психолог онлайн
Наталия Горская
Татьяна, если вас так тревожат эти фотографии, что аж на здоровье отражается, то вам было бы очень полезно обратиться к специалисту, чтобы поработать с вашими переживаниями и выяснить, что такого в этих фотографиях, что вы настолько нервничаете.
А по поводу самой ситуации. Извините, но ваш мужчина прав - это его прошлое и оно есть. Более того, у него была семья, была жена и ребенок, а вы требуете, чтобы и эту часть он полностью стер. Это как? Вам нужно не требовать удаления фотографий, как доказательство любви, а работать с вашей самооценкой.
психолог онлайн
Чи відчуваєте Ви загалом прояви його почуття в достатній для себе мірі?
Можу припустити, що ці фото для Вас ніби демонструють, що Вас він не достатньо сильно кохає.
Ми не можемо цього знати, але ж він з Вами, а не з тими, хто на фото.
Можливо, хтось з тих, хто на фото ще й досі важливий для нього, але Ви на це не в змозі вплинути. Можливо, когось він і сам захоче видалити з часом.
А стосовно минулого – воно є в кожного, і хіба варто перекреслювати все те, що в тебе було в житті кожного разу, як виникають нові стосунки?
психолог онлайн
Тетяно, він справді Вам дав тиждень? А що тоді? Будете покарані? Справа тут навіть не у небажанні видаляти фото, а в тому, що Ви страждаєте, а ваш благовірний нічим Вам не пробує допомогти. Мені тут бачиться холод. Мабуть, від цього Вам і погано