Тяжкий періуд у стосунках з нареченою.
Доброго дня, я зустрічаюся з дівчиною 10 місяців, ми з нею познайомилися в інтернеті, справа в тому що я перебуваю зараз в ато, до мого приїзду до себе в місто я спілкувався з нею і ще з одною дівчиною, вони мені обидві симпатизували,коли я приїхав в відпустку спочатку я зустрівся не з своєю дівчиною а з іншою, потім вже з своєю дівчиною, ми провели ніч разом, через два дні почали зустрічатися, я не міг повірити в те що її переживання і відчуття до мене були справжніми, я чекав удара в спину, але з іншою далі спілкувався, симпатія до неї пройшла через місяць, але спілкування продовжувалися, дома я не затримався на довго лише на днів 10 і поїхав назад на схід, моя дівчина мене чекала, переживала за мене так як ніхто ніколи у моєму житі, але я не міг усвідомити що це щиро.Через 6 місяців я приїхав на пару місяців в отпуск і на лікування, я полюбив свою дівчину більше за все, через мене вона відказалася можна сказати від свого старого життя, ми зїхалися.Цей весь періуд часу я спілкувався з іншою дівчиною, заради сміху, цікавості, ніяк не заради інтиму чи стосунків, деколи я писав їй такі речі які мені після того що сталися здалися неумісними, ці фрази звучали як флірт, моя дівчина прочитала переписку, ми розійшлися на пару днів, була дуже велика сварка, я зрозумів свою провину хоча для мене коли це все писав це було лише жартом, вона мені не вірила, але ми далі жили разом, через 4 дні ми вирішили почати все спочатку, я їй зробив пропозицію вона погодилася, все було чудово, але вже двічі вона починала сваритися і говорити що ми розходимся, але перший раз вона заспокоїлася, сьогодні був другий раз, через те що мені не сподобалися знаки уваги її до її колишнього і вона знову підняла цю тему, вона сказала що досі не може мені довіряти, що ця ситуація далі в неї перед очима, що я занадто сильно її ревную і контролюю її, хоча я усіма силами які в мене є стараюся все змінити на краще, я не можу уявити зараз житя без цієї людини, хоча для вас це буде сміно бо усі так говорять, вона моє все, життя моє, заради неї я зараз живу і міняю своє життя, приділяю їй багато уваги і нічого не забороняю, підскажіть будь ласка як можна усе вирішити щоб вона забула цей момент і не згадувала його, що мені потрібно зробити?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Цей весь періуд часу я спілкувався з іншою дівчиною, заради сміху, цікавості, ніяк не заради інтиму чи стосунків, деколи я писав їй такі речі які мені після того що сталися здалися неумісними, -- мне не понятно зачем вам это нужно было.
У вас в отношениях пропало доверие. Доверие нужно восстанавливать общением на важные темы и терпением. Так же не совсем понятно почему она говорит про ревность. а вы говорите что не ревнуете. в этой точке вы явно не слышите друг друга. Вы можете сами попробовать понемногу менять отношение и проговаривать что только вам она нужна, работать со своей ревностью, если будет сложно важно начать работу с психологом. причем и ей и вам.
психолог онлайн
Вам треба змінити своє ставлення до людей, навчитись довіряти людям. Ви не кохали її, тільки відповіли на її почуття. Ваші особисті почуття - срах, недовіра, контроль... Де тут кохання? В образі своєї дівчини ви бачите щось цінне і боїтесь його втратити. Стосунки з коханою це дещо інше. Вона відчуває тепер те, що я написала і хоче вирватись з таких стосунків де ви не опираєтесь на свої власні почуття лише на її. Якщо її почуття згаснуть, то де ви візьмете власні?
консультация психолога
Она должна разобраться в своих чувствах. Возможно для этого лучше было бы пожить раздельно, что бы вновь наполниться чувствами дабы ими начать делиться.
То что Вы не можете жить без неё, не её вина или вина этой жизни, а Ваша. То что Вы привязаны к ней, а этого нужно избегать, если не хотите боли и страданий в свои 21.
психолог онлайн
Максим, початок Ваших стосунків як раз відображає проблему. Ви спілкувались одночасно з 2 ма. Вас переповнювали сумніви, чи щирі почутті по відношенню до Вас, чи дійсно Вас можна любити. Далі також є момент, що ви схильні до ревнощів. Мені здається, що Вам потрібно пітведження Вашої значимості і тому ви спілкуєтесь з іншими дівчатами.
Важко щось сказати за Вашу половинку. Запитайте її, що саме вона від Вас очікує, як можна полегшити її страждання?
Вам раджу більше познайомитись з собою і відслідковувати свої почуття перед вчинками. Кращий спосіб - похід до психотерапевта. Ви описує, що ніби це просто так зробили, але вчинки завжди супроводжуються емоціями і бажаннями.