Добрий вечір
В мене така проблема я не знаю що я відчуваю до теперешнього хлопця, ніби я колишнього забула але чому я кожен вечір згадую про нього бачу спільних знайомих мені не по собі я не знаю що то таке зі мною робиться
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
вы не завершили прошлые отношения. и пока вы этого не сделаете, во всех новых отношениях будете вспоминать прошлое...
Вам важно начать работу с психологом.
Если готовы, напишите в личку, готов с вами поработать.
психолог онлайн
Доброго вечора, Роксі.
Ви написали зовсім мало інформації, невідомо про ваші почуття до теперішнього і минулого хлопця, їх інтенсивність, тому можу тільки фантазувати)
З якими емоціями ви згадуєте минулого хлопця кожного вечора? Якщо це сум про стосунки, які закінчились - це дуже природно, адже потрібен час, щоб почуття вляглись і асимілювались. Можна пришвидшити процес "ритуалом", н-д, написати листа у якому "позлитись" за погане і подякувати за хороше. Відправляти лист не обов"язково)
Якщо це роздуми на кшталт того, чи було б мені краще у стосунках з минулим хлопцем, тоді можна подумати, чого ви не отримуєте від теперішнього хлопця. І як можна це отримати.
Дополнение от автора
минулого хлопця я дуже сильно любила, теперішнього в мене спочатку було захоплення а зараз він мене нервує роздражає, ми не розуміємо одне одного зовсім, але інколи коли я з ним я відчуваю до нього щось таке ніжне і тепле і мене добре, а потім це проходить
консультация психолога
Значит любовь и чувства прошли но Вы боитесь в себе это признать.