Дівчина захотіла паузи після конфлікту
Я з нею зустрічаюсь 2 роки.
Все добре було були негаразди, були конфлікти..але все швидко і оперативно рішалось , переважно з моєї сторони ( бо вона у мене троха гордоита) але любить мене так само сильно як я її .
а ось недавно таке відчуття що овна була наче бомба повільно дії ... підчас нефеликог оконфлікту..вона закипіла і сказала мені все що я нетак робив, все чим я її обідив... Це все маленькі дрібнички..проте після того як вона виговорилась вона захотіла павзи в стосунках. щоб розібратись в собі. Я хотів все залагодити в перші дні..але все марно. спочатку здається все йде добре ,а потім знову розносе її і знову починає говорити що хоче паузу
В соц мережах..я перевірив ..ні з ким не фліртує.. подружці кращій написала
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Иногда людям, пройдя определенный путь в жизни, необходимо остановиться, подвести итоги и пересмотреть свои взгляды. Наверное ваша девушка хочет так сделать ""захотіла паузи в стосунках. щоб розібратись в собі"". Может она в чем-то сомневается и она хочет разобраться во всем. Может вы дадите ей такую возможность?
консультация психолога
А чого б хотіли Ви? Ви в своєму листі багато написали про дівчину, і майже нічого про себе. Можливо це і є причиною, багато думок і дій заради дівчини і зовсім нічого про себе?
Дополнение от автора
так недавно вона мені сказала "Ми з тобою ніеоли не робили перерву, бо завжди як тільки я намагалась зробити дану паузу, бо мені не раз була вона потрібна, ти знову своїми подарками, зустрічами...відбивав мене від тієї паузи....Так давай зробимо дану паузу"
Ну беручи до уваги мене, я б не хотів даної паузи томущо мені їх важко пережити, бо без неї мені погано. І цей виплиск її емоцій на мою думку не заслуговує на те щоб "вона вольно подихала" ... тому що це мої маленькі помилки,які я можу оперативно виправити. Можливо їй ці всі нерви найшли, тому що ми ніколи не говорим про НАС, а можу лиш заводимо тоді коли уже починається якийсь конфлікт...тоді уже на високих тонах кожний виговорює все що думає про іншого.
ЇЇ дуже сильно нервує те що я коли їй щось обіцяю,або з її родини...і вчасно не виконую її це бісить просто. Також вона дуже емоційна, що не що зразу сльози..я більш стриманий,весь негатив тримаю в собі ..і з часом він проходить . Нераз старався їй щось довести, свою неправоту, чи їй щось підказати щоб вона щось змінила в собі....проте її гордість (це їй від її мами передалось) не дозволяє її змінити. І на мою думку це через те що я занадто мягкий був з нею, через те що тими маленькими поступками ...я довів її до такого стану.
Просто давно уже не робив їй приємно, типу подарки, кіно,квіти.... про що вона мені також тоді виказала. Блін, у мене робота... у мене голова забита усім , і інколи забуваю про такі дрібнички як квіти...хоча знаю як це важливо для стосунків.
Мама її також мені порадила щоб я залишив її на тиждень в спокої, тому що як казала вона "Наталя коли закипить, тоді їй потрібно бути самій і потрібно самій без тебе , але з подружками трошка розвіятись щоб забулись ті нерви і обіди...а от тоді бери зову дзвони і добивайся свої любові"
Проте я як мужчина хочу запропонувати альтернативний варіант, проте вона ні на який не погоджується.
Хоча коли недавно її побачив , то замічаю що тягне її до мене...проте напевно оці нерви її беруть вверх і не позволяють мені знову все залагодити зі своєї ініціативи. Також її знервувало те що вона мені сто раз говорить там наприклад купи светр,чи джинси...а мені усе лень і лень. Тоді вона з нервіів сказала "Зрозумій я заради себе заради тебе хочу в перкарню часто, манікюр..одіваюсь гарно..так само і я хочу щоб ти також виглядав відповідно до мене ...а не ходив в одному светрі місяць другий" Блін гроші у мене є просто , я не люблю по магазинах шастатись... от і коротко про мене.
Дополнение от автора
Чому вона так поводиться?Чому не хоче піти зі мною на компроміс? Що мені зробити щоб в майбутньому дана ситуація не повторялась? Можливо почати говорити час від часу про НАС , про наші проблеми , про наші думки....? дякую!!!
консультация психолога
Я повернусь до свого запитання. У вашому описі багато думок про дівчину, про те, що турбує її, про те, чого хоче вона. А чого хочете ви, окрім того, що ви хочете бути поруч з нею?
Можливо ви занадто огорнули її своєю увагою, своїми пропозиціями. На даний час немовби відійдіть в сторону, подумайте про себе, про свої потреби, про свої бажання (окрім дівчини). У вас з’явится час на себе, а у неї на саму себе.
Дополнение от автора
Ну я хотів би щоб вона зрозуміла , що я не є ідеальним чоловік.. і щоб вона змирась з тим що всі ми робимо помилки. Я ж її помилки прощаю, я не вмію довго ображатись....а вона навпаки, ображається..ігнорить певний час.
Ви знаєте ,ви говорите оцей другий абзац словами моєї дівчини!!! Можливо Ви праві, напевно потрібно дати їй той час який вона просить, щоб розібратись в собі ....
Просто я замічаю що вона уже ставиться до наших стосунків так , ніби ми уже сімя..наприклад будучи у неї, коли вона накормила мене ..вона обіжається якщо я не помию посуд після себе. Або вставши омтаннім з ліжка..не застелю його. Чи сідаю сам обідати..не дочикавши її. Скажіть це важливо так для дівчини? Чому вона так робить? я знаю що в неї таке виховання було...але ми ще не сімя, щоб прийшовши до мене додому і заглянувши в шафу починати "У тебе футболки не попрасовані, носки чому під кріслом ...і.т.д"
Дополнение от автора
Просто я інколи уже не можу розібратись,чи це вона переживає і хвилюється за мене ...чи просто придерається.
Тому що я троха по натурі егоїст,переважно до себе. Наприклад мені немає різниці чи футболки попрасовані чині, чи ліжко застелене чи ні...
Люблю пообіцювати їй щось, але через другорядні фактори мені не полчається виконати дану обіцянку...вона на це злиться зі словами "якщо не впевнений на 100 % то не обіцяй навперед"
консультация психолога
Повторюсь, мені здається ваша дівчина просить не просто паузу у стосунках зараз, а і трохи більше вільного простору у ваших стосунках.
А з"ясувати це можливо лише відвертою розмовою з дівчиною, не розбором стосунків і обвинуваченням, а спокійною розмовою двох дорослих людей стосовно того, хто що прагне від стосунків.
Дополнение от автора
Дякую за пораду , так і буде. Почикаю ще день другий щоб стихли у неї нерви, і тоді спокійно підійду до неї і порозмовляємо про те "хто що прагне від стосунків"
а ще мене торбує одне питання, якщо я не раз намагався змінти дівчину ..тому ще деяка її поведінка мені не подобається, але з того нічого не получалось ...лиш конфлікти і нерви. То краще змиритись з тим яка вона є,чи шукати іншу можливість вирішити дану проблему ?
консультация психолога
В ваших описах стосунків з протилежною статтю я побачила багато невпевненості, конфліктності, а від цього наявносту великих хвилювань.
Тому доцільним, на мій погляд буде зверенення до психолога на консультацію з метою розібратися у ситуації, у стосунках з дівчиною і чому іноді виникає бажання розстатися з дівчиною, але щось стає на заваді.
Дополнение от автора
Дякую Вам за пораду.
Напевно що так ,ви праві.
Можливо порадите психолога у львові?
консультация психолога
Можете знайти на цьому сайті психологів анкети психологів у м. Львів і почитати анкети фахівців, почитати їх відповіді.