Страх що якщо про когось подумаю буть ти проклят то людина через мене стане калікою або помре
У мене страх що якщо я подумаю про когось буть ти проклят або поздороваюсь з кимось, а при цьому у мене в голові буде думка будь ти проклят то людина стане проклятою і в її життя прийде ад, у неї почнеться якась важка хвороба або вона помре або у неї в сімї хтось помре або ще приходить думка що якщо мене хтось сильно достане і я йому не зможу відомстити але відомщу йому через його(її) дитину і подумаю про його(її) дитину будь ти проклята... насправді я в житті глибоко ображений на одну людину... і деколи думаю про нього буть ти проклят хоча з іншої сторони він мені симпатичний як людина а з іншої багато дуже образи на нього
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
стидно представлятись як мене звати, стидно що якщо мої знайомі узнають про це то будуть остерігатись мене о це йде той який приносить нещастя
Дополнение от автора
йдемо звідси, а то він зараз нас ще прокляне або про нас погано подумає
Дополнение от автора
і нам потім через нього буде погано

психолог онлайн
Елена Шпундра
Александра Загребельная
Здавствуйте,
Проблема, которую вы описали, по всей вероятности, является неврозом навязчивых состояний или ОКР (обсессивно-компульсивное расстройство). В его основе часто и правда может лежать невыраженная, не находящая выхода обида, агрессия на кого-то из окружающих вас людей. Запрещая себе даже думать подобным образом, часто люди страдают именно таким видом невроза, потому что наша психика находит очень странные лазейки, чтобы эти чувство размещать. Таким образом, желание причинить зло или отомстить обидчику трансформируется в страх причинить зло другим людям. Поверьте, очень часто в своей практике встречаюсь с подобным. Это состояние нуждается в очной помощи психотерапевта.
психолог онлайн
Людмила Ивановна Кучерук
Виктория Михайловна Большакова
Кроме того, что написали коллеги, я увидела у вас идею о некоем вашем сверхмогуществе- это ж надо верить, что вы проклянете, а человек не просто ногу сломает, он умрет. Т.е. это уже комплекс Бога.
Так что да, без терапии вам не обойтись.
психолог онлайн
Людмила Ивановна Кучерук
Виктория Михайловна Большакова
Алла Владимировна Саенко
Эсина, во первых, я лишь предположила ОКР (т.к. заочно этого никак нельзя утверждать, если вы внимательно читали). И при ОКР, насколько я знаю, бывают и только обсессии , и могут не иметь место компульсии. Согласна, что здесь есть обсессии, а не компульсии. И эту дискуссию было бы этичнее вынести на форум, а не сюда.
консультация психолога
Виктория Михайловна Большакова
Елена Шпундра
От Вашего письма осталось впечатление глубоко укоренной обиды, которая уже трансформировалась в страх, что Вы можете принести вред своими мыслями и пожеланиями.Страх за причинение мысленного вреда-это голос Вашего суперЭго.Мне хочется Вас успокоить тем,что мысленные эманации относятся к миру внутреннему и если бы все мысли воплощались, то не осталось бы живых людей. Просто обратите внимание на то, что(?) привело к подобным мыслям. Это в первую очередь обиды на людей.Если наши ожидания не осуществляются в отношении другого человека, возникает обида. И чем больше Ваша эмоциональная привязанность к человеку, тем легче возникает обида. Обижаются только на тех, кого любят или считают своми друзьями. Когда нет любви к человеку или дружеских чувств, его поведение просто возмущает и раздражает, но не вызывает обиды. Следствие обиды гнев и ненависть к обидчику. Когда нет возможности это высказать обида и ненависть начинают видоизменяться и обидевшийся человек начинает в своем воображении воплощать картины мщения. Находясь во власти стихийной работы ума, легко возникают навязчивости. Получается, что обида приносит вред обидевшемуся, а не обидчику, так обидчик часто и не догадывается о том, чем он обидел или ранил. Более конструктивно и полезно все же высказать свои обиды, прояснить их и избавиться от этого груза, если есть такая возможность. Если нет, есть медитации прощения обиды, помощь психолога, наконец. Надо избавиться от обиды, которая разъедает изнутри. Даже путем небольшого самоанализа можно докопаться до первопричины обиды и гнева, попытаться все прояснить для себя и простить себя и обидчика.
консультация психолога
Елена Шпундра
Сейчас я Вам расскажу как на самом деле это называется:)
Ваша проблема называется "остановленное действие". Это неврозо-подобное состояние, при котором могут отсутствовать или быть слабо выражены как компульсии, так и обсессии. То есть еще не "махровый" невроз, но уже и не полное, так сказать, здоровье.
Ваш страх путем хитрых логических сплетений получается, защищает Вас от себя самой. То есть, он даже очень помогает Вам выживать. Другое дело, что, вероятно, Вам не нравится Ваше качество жизни. Но, к сожалению, путем переписки качество жизни улучшить не всегда возможно. А Вам показана личная психотерапия.
Дополнение от автора
я сильно ображений на бувшу яка зрадила мене, потім завагітніла від іншого і мені це росказала(мені був 21 рік), причому ходив і на психоаналіз і на гештальт але після неї не можу знайти спокій, пробував з іншими дівчатами будувати відносини та всерівно про неї весь час думаю
Дополнение от автора
чекав її довгий період та вона пішла до іншого, зараз я сам і ще один її знайомий мене залякував
Дополнение от автора
на знайомого теж образи багато лізе не знає куда і ще залякує, була ідея бару раз набити йому рожу не люблю коли мене залякують і єдиний мій спосіб справитись з тим коли тебе залякують це залякати то хто тебе залякує або причинити йому біль якщо по іншому не виходить
Дополнение от автора
не скажу що я б цю людину боявся просто він ізотерикою займався а у мене мати хворіє і я боявся що він може мамі навести порчу
Дополнение от автора
да раз була ситуація не знаю чи вона повязана я сильно почав злитись на батька бувшої, я знав що у нього хворе серце, почав преставляти що щось погане може з його серцем статись і крім того у відносинах з бувшою себе іноді відчував її батьком... я почав злитись на її батька почав думати там будь ти проклят і тд і бувша звонить мол тато в реанімації якщо це ти його прокляв я тебе прибю я такий ок, але якщо це моя мама через тебе хворіє я тебе прибю...
Дополнение от автора
на цьому розмова закінчилась
психолог онлайн
Сколько раз вы ходили " і на психоаналіз і на гештальт"?
Дополнение от автора
але мені страшно стало злитись і проклинати... потім вона росказала що у її батько лежав в реанімації і у нього зупинилось серце було, вона псіханула і мені позвонила мол якщо це ти прокляв мого тата , саме поразітельне що дійсно прокляв, хоча не факт тільки я
психолог онлайн
Елена Шпундра
Алла Владимировна Саенко
Здравствуйте, Блейз!
Я со своей стороны вижу, что Вы опасаетесь своих мыслей и фантазий, что говорит о не совсем прочном контакте с реальностью. Коллеги уже пытались Вам заочно поставить диагноз, я же посоветую проконсультироваться у психиатра.
Дополнение от автора
Елена свій убогий юмор тримайте при собі!!!
До психоаналітика я ходив півтора роки і груповий психоаналіз теж близько 2 років ходив.
правда психоаналіз травматичний і потім змінив його на гештальт терапію(індивідуальні сессії), хотілось на поведінкову та в нашому місті поведінкової небуло тоді.
психолог онлайн
Алла Владимировна Саенко
А не то что? Вы плохо обо мне подумаете и я умру? Вот это действительно юмор, даже сарказм.
Но если вы нашли его моем совершенно резонном и абсолютно не юморном вопросе, то это ваши проблемы, точно не мои. Удачи.
Дополнение от автора
Да ви ще той троль!Не про вас погано не подумаю, поки немає такого бажання, але ви жосткий троль. Я не в настрої, взагалі не в настрої, мати важко хворіє і у самого емоціне вигорання, тому не чіпайте мене
консультация психолога
Блейз, Вы пережили череду потерь, не смогли адаптироваться, теперь у Вас стресс, связанный с тяжелой болезнью матери. То что Вы пришли к нам со своей проблемой, попавшей на границу реальности - уже повод для того что бы не опустить руки. Психику можно и нужно поддержать медикаментозно. Идеально обратиться к неврологу.
Дополнение от автора
ну якщо чесно у мене взагалі проблем торба мати хворіє, батькові пофіг, тітка з будинком в селі кинула, у самого страх смерті , страх інфаркта, страх зійти з розуму, і так розумії після одних подій птср появився, вертаюсь часто до одної травматичної ситуації
Дополнение от автора
на роботі вигорів
Дополнение от автора
щоб бути ще більш чесним то коли сказали що мати не виліковна суіцидальні думки стали моїми друзями, бувало що йшов від мами з лікарні і так і хотілось під машину кинутись...
Дополнение от автора
не можливо дивитись як мати страждає
консультация психолога
Блейз, я Вам очень сочувствую. У ВАс очень нелегкая жизнь. Кто Вас поддерживает? Есть ли люди, которые могут просто по-дружески обнять и сказать "не парься, дружище"? Кому Вы можете доверить свои чувства? Во что Вы верите? Что Вам помогает или раньше помогало?
Вам бы к неврологу, попить стабилизирующие препараты, витаминки. Гештальттерапия - хорошая весчь, тем более что работа в малой терапевтической группе не такая уж и дорогая., но в Вашем случае будет весьма эффективна.
Некоторым людям помогает церковь. Это практически бесплатно, а священники - хорошие психологи. Им психологию очень хорошо преподают.
консультация психолога
Виктория Михайловна Большакова
Вы далеко не первый раз и под разными именами обращаетесь на этот сайт.Если это для получения поддержки - то,вероятно,это не худший способ.Если же для создания для самого себя иллюзии,что вы что-то предпринимаете - то зачем себя обманывать?Знаю,что вы неприязненно относитесь к психиатрии,но если "психологическая" психотерапия не оказывается для вас эффективной.то вы стоите перед выбором.У вас и так жизнь,полная испытаний - следует ли еще переносить вам эмоциональные страдания,которые можно хоть немного стабилизировать медикаментозно?Разумеется,выбор только за вами.(Думаю,что на мой,например,выбор повлиял бы такой фактор - я ли "веду" куда-то мое состояние,или оно меня тащит?)
Дополнение от автора
звертався я до психіатрів якщо чесно я про це дуже не люблю говорити, по тій причині що болю багато мені завдали
клопіксолом і депакіном хроно душевну біль не знімеш, страх інфаркта тоді більшим стає і взагалі я себе дерьмово відчуваю від психотропних припаратів, тривога більшою стає і чутливість пропадає, природа окр така що коли великий стресс або чим більший стресс тим більша навязливість, це закон компенсації...
плюс у мене вегето судинна дестонія, і психіатору я росказав про суіцидальні думки думав отримаю співчуття розуміння - отримав осуд і таблетки , до психотерапевта я зараз хожу правда хотілось би частіше але можливості немає
консультация психолога
Еще раз прочтите: не к психиатру а к неврологу.
Дополнение от автора
там інші ваші колеги писали про психіатра, що викликало у мене багато образи
Дополнение от автора
я дуже ображений і злий на татову нинішню співменканку, вона постійне мене лічить якимись порадами коля я батькові дзвоню. Батько мене вічно шантажує хочиш спілкуватись зі мною спілкуйся з Орисею Іванівною(ну подругу має на увазі) як мене це достало
Дополнение от автора
З однієї сторони дзвоню татові лекше стає коли панічна атака з іншої цей його шантаж вже давно мене достав і хочиться послати і його ,і його подружку
Дополнение от автора
ще тато говорить хочиш признавати мене маєш признавати Орисю Іванівну, нафіга він її мені постійно тиче, мене вже від неї давно тошнить, нафіга вона мені впала
консультация психолога
Блейз, здравствуйте. На самом деле Вы правы, Вам нужен человек, у которого Вы можете найти понимание и поддержку, и который сможет научить Вас саморегуляции. Которая у сейчас или стерта, или утрачена. Но ведь раньше она точно у Вас была.
В каком Вы городе?
Дополнение от автора
Вікторія ,а як вам особисто можна написати ?
Дополнение от автора
Александр Дмитренко та ви задовбали зі своєю тупізною ! де по вашому границя між реальністю і фантазією ??? по церковним віруванням проклинати і погано думати про людей погано
забороняється, церковні вірування це реальність чи фантазія по вашому ?
церковні вірування на то вони вірування це фантазія по мому і краще їх не порушувати я так думаю але жити по них зараз не можливо правда мене інший момент лякає що за порушення церковних канонів кажуть буде жостке покарання від Бога таке я чув.
до психіатра піду тільки разом з вами
Дополнение от автора
Александр Дмитренко не переносьте свої переживання на мене якщо у вас поганий контакт з реальність то не значить що у мене такий, ви взагалі чули про вірування, традиції, ізотерику і т.д. я припускаю що де-що з того що там написано може мати місце у житті