сім"я...........
..впевнена що не у одної в мене такі проблеми бувають..одним словом я дуже дорожу сім"єю хочу довіри..у нас всяке з чоловіком бувало і недоговорки і брехня..але вроді все вияснили і домовились ЩОБ ТАМ нЕ БУЛо говорити один одному правду не буду зара розказувати ситуації всі...але найбільше шо мене вразило це вчорашня ситуація він працює на 2 роботах і вчора мав внічну працювати мало того що збрехав мені шо в його співробітника померла мама і він має його замінити та ше й насправді пішов з друзями гуляти...зара вже на роботі правда із запізненням...(((я цілий ранок була на нервах ше й при доці нервувалась а потім сварилась з ним по телефону доці тільки 8 міс переживаю шоб нервова із за того не виросла((( взнала шо він гуляв а не на роб був звонила до його співробітників так було незручно але ж переживала...так не брав довго трубки потім виключений був!!!!!шо я мала думати???він в своє оправдання сказав шо не хотів мені казати щоб я не нервувалась і не переживала шо пішов пити і гуляти..але я ж теж людина невже не легше мені було прямо сказати????!!!я така обіжена на нього він звич вибачався казав такого не повториться але всеодно я тепер не знаю як йому довіряти...чому все так??може я щось не так роблю???я не розумію і вроді мене любить і вроді все добре але вот після цієї ситуації...якась недовіра..появилась може мені стати більш пофігістичною???поділіться досвідом мамочки.....це звич не повід розлучатись і робивати сімю..але ..це тяжко морально всеодно
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрый день, malushka , подскажите следующее, а Вы отпускаете своего мужа втсретиться с друзьями, если он вам прямо об этом говорит ?
Правда, не ясно, почему для Вас ТАК важна правда ? Знаете ли Вы , что есть куча психологических исследований на тему того, что любой человек врет даже в течении дня по многу раз даже, если он очень честный ? Правда, не ясно, почему для Вас ТАК важна правда, а точнее, чтобы люди не обманывали друг друга ?
Вас ранее очень сильно обманывали или это для Вас просто такая большая ценность ?
Тот способ лжи, который выбрал Ваш муж безусловно обидный и не самый лучший, но обычно так врут, когда сильно боятся сказать о своих желаниях, так как понимают, что вряд ли их поймут и разрешат осуществить свое желание. Поэтому Вам и задаю вопрос, как Вы вобще относитесь к тому, что Ваш муж иногда может видиться со своими друзьями и проводить весело с ними время ?
Дополнение от автора
дякую вам за пораду шановна Юлія можливо в чомусь була і моя помилка бувало таке що я реагувала не надто позитивно на його походеньки з друзями..і він дуже часто мені брехав потім ми вирішили щоб він все мені казав але всеодно збрехав бо боявся моєї реакці як я відреагую на те що буде він випивати бо як він мені сказав сам.."я знав шо ти будеш переживати і звонити кожних 5 хвилин тому й збрехав..." щось в цьому є я б переживала але для чого так брехати я теж жива людина я щоб не зрозуміла...взагалі ми багато пережили з ним і брехні і недоговорок але вроді вирішили бут ивідвертими між собою..і я дуже цього хочу...
психолог онлайн
А почему у Вас такая реакция, если Ваш муж проводит время с друзьями ? Вы что-нибудь об этом понимаете ?
психолог онлайн
Понимаете доверие это вопрос личного выбора. Это как презумпция невиновности- я выбираю доверять человеку, пока не доказано что он врет.
Нельзя установить доверие насильственно, "говори мне правду и только правду, тогда я буду доверять".
А именно это вы пытаетесь сделать. Еще интересно, готовы ли вы быть правдивой в ответ.
И что для вас вообще правда, что ложь, в каких ситуациях вы врете.
Подумайте так же о том, а что бы вы делали, если бы муж позвонил и сказал "дорогая, сегодня иду пить с друзьями". Готовы ли вы встречаться с правдой на самом деле?
консультация психолога
Согласна с коллегами в оценке чрезвычайной важности для Вас правды от мужа.Возможно эпизоды патологической лживости были в прошлом? Это всего лишь допущение.Но настораживает та легкость, с которой супруг "разрешает себе вольности" и может остаться пить с друзьями, игнорируя интересы семьи. Думаю, за этим кроются какие-то семейные проблемы, о которых Вы не можете говорить вслух. Часто бывает так, что под видом "выпивки с друзьями" может скрываться другая причина ухода из дома с друзьями и длительного где-то пребывания.Тем более при отключенном телефоне. Вы, надеюсь, понимаете, что отсутствие мужа ночью-это не нормально и если не сейчас пресечь такие ночные гулянки, то они станут потребностью и плохой привычкой?
Дополнение от автора
так я розумію що це неправильно що він гуляє ми з ним нарахунок цього сер"йозно говорили не знаю які проблеми сімейні я вам все написала так як який мені смисл скривати тут ??ви ж спецалісти я спецільно тут пишу щоб зберегти свою сім"ю та порадитись...проблем як таких вродів нема ми все стараємся обсуждати він виріс в поганій сімї так скажем тато пє мамаша тоже не краща..одним словом я йому завжди пояснюю що довіра це дуже важливо у відносинах..бо були випадки коли він мені брехав...або казав буду 9 год дома а приходив набагато пізнішще і ще при тому обідні речі говорив що взагалі не маю настрою йти додому і не хочу..але я пробачала він вибачався ми це все обговорювали що якшо навіть випив думай що кажеш це раз а друге що якщо домовились що він 9 буде дома то буде а нарахунок правди так я виховувалась в такій сім"ї звичайно не ідеальній але попри все мене завжди батьки вчили не брехати особливо найріднішій,коханій людині..своєму чоловікові..баткові своїх дітей..я тепер можливо трошки зрозуміла свої помилки ..наприклад в тому ракурсі що я дуже гостро реагую як він сам каже я тобі не сказав що пішов з хлопцями бо знав як ти відреагуєш..от так ...(((