Як розвивати дитину? Як привити їй любов до навчання?
Як розвивати дитину? Як привити їй любов до навчання? Як знайти мотивацію?
Ці питання хвилюють сучасних батьків з фокусом, що саме я , як мама, маю спеціальне зробити. І мами роблять, навчилась повзати- пора на англійську, навчилась ходити- школа раннього розвитку, розвиваючі заняття, швидке рахування. Головне встигнути. Нічого не прогавити, я стараюсь для майбутнього своєї дитини.
Чи справді це так?
Проводили експеримент: маму з дитиною дошкільного віку запрошували в кабінет. В приміщенні була велика кількість іграшок і різних цікавих, але невідомих предметів. Людина, що керувала експериментом казав, що у нього виникла невідкладна справа, вибачався і зі словами «облаштовуйтесь, почувайтеся, як дома, я скоро повернусь» виходив. В кімнаті залишалась лише мама з дитиною.
За кімнатою спостерігали психологи.
Знайдіть психолога в Україні або онлайн, ознайомтеся з цінами на послуги психологів, читайте та отримуйте безкоштовні поради психологів.
Поведінку піддослідних виділили в 4 категорії:
1.Мама грізно «шикала» на дитину, щоб він сидів чемно і нічого не чіпав. Обоє сиділи сумирно до повернення спеціаліста
2.Мама діставала з сумки книжку, уваги на дитину не звертала. Дитина з часом набиралась сміливості, підходила до предметів і з цікавість все розглядала, навіть щось брала в руки.
3. Мама з захопленням: « давай подивимось, що тут цікавого?» і розказувала дитині що це і як з цим гратись.
4. Мама з азартом хапала один- за одним предмети, намагаючись роздивитись всі. Про дитину забула. Дитина і собі брала все до рук і роздивлялась.
Пізніше проводили тестування на рівень пізнавальної активності.
Так от,
Активность и гиперактивность у детей - одно и то же? Активность и гиперактивность у детей – одно и то же? «Мой малыш на месте не сидит и двух минут, даже когда кушает за столом, все стремится убежать куда-то. И так до самого вечера, а потом никак не уложишь спать»
Псевдозрелость. Как жить в неуправляемом мире. Многие мамы любят, когда ребеночек удобный, приличный, послушнее чужих детей... «Псевдозрелая» личность внутренне не имеет права на то, чтобы не справиться, расклеиться, не победить.
запитати психолога онлайннайвищі показники були у активних мам з 4 групи. Мама поруч, їй самій цікаво,
далі діти з 2 групи. Хоч мама і не подавала приклад, але своєю присутністю забезпечувала безпеку, була спокійною. Природа брала своє
набагато гірші результати були у дітей, яким забороняли, а самі гірші- у дітей, якими керували.
Бажання до пізнання світу закладене від природи. Нам, як батькам потрібно лише забезпечити віру. В психології це називається привязанність. Якщо дитина знає, що мама поруч, вона любить мене. Любить не за щось, а лише тому, що я є на світі. Наші відносини стабільні, тил міцний. Природа бере своє- дитина розвертається спиною до мами і йде пізнавати світ. Вона знає, що там за спиною нічого не зміниться. Там є мама, вона мене чекає. Я можу поробити те, що мені цікаво і повернутись.
Якщо подивитись на питання під кутом, як його задають батьки. То стає видно, що якщо, я як мама хочу спеціально щось зробити для розвитку. То тоді фокус зміщається на мою відповідальність. Ніби це я мушу щось придумати. Тут стає видимий контроль. Тобто, я відповідаю-значить я контролюю. В такому ключі дуже легко втратити орієнтир на дитячу зацікавленість. Мама губить бажання і готовність дитини, її контроль породжує багато тривоги. З цієї тривоги вона нав’язує заняття. З добрих намірів получаються погані плоди.
Все, що ми як батьки можемо зробити. І це буде справді важливо і піде на користь. Це забезпечити підтримку, спостерігати за проявами інтересу дитини. І не поспішати. У кожної дитини свій темп.
Опубликовано 2021-01-26 в 11:01:58
Опубліковано на сайті 26-01-2021