Погана пам‛ять. Коли слід звернутись до лікаря?
Останнім часом стала помічати за собою, що стала дуже забудькуватою. В мене й раніше була така риса, бо часто літаю в хмарах, але зараз стала помічати погіршення. Я на третьому курсі, одногрупник нагадував подію з першого, а я цього не пам'ятаю. Нещодавно не могла згадати прізвище відомого історичного діяча, якого всі знають. Зараз не можу згадати, куди ми з подружкою збиралися піти, пам'ятаю лише, що домовлялися списатися. Що з цим робити? Я можу впоратись з цим сама? Якщо треба піти до лікаря, то до якого?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
После чего начались проблемы с памятью?
Проверка здоровья начинается с терапевта.
Плюс память это то, что тренируется, поэтому можно параллельно этим заниматься.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364564 для Валентина Михайловна
Такі моменти я стала помічати за собою після того, як почалося очне навчання, але з чим це пов'язано, не знаю. В школі вивчити щось було не проблема, та й зараз не думаю, що мені було б вивчити вірш, якби я захотіла. А як на рахунок таблеток для пам'яті?
психолог онлайн
Дарья, не спешите с таблетками. Важно разобраться, насколько вы требовательны к собственной памяти. Вы можете обратиться, как вам уже написали выше, к терапевту, чтобы установить причину ваших трудностей, а после уже предпринимать действия для их устранения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364594 для Владимир Владимирович
Чесно кажучи, ніколи не ходила по лікарнях сама, ви маєте на увазі, що мені потрібен психотерапевт?
психолог онлайн
Будет лучше, если вы сначала обратитесь к семейному врачу (терапевт) с вашими жалобами, чтобы исключить физическую сторону ваших трудностей, а потом, при необходимости, выберете себе психолога или психотерапевта.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364600 для Владимир Владимирович
Дякую