Страх зради і не довіра дівчині
Я почав зустрічатись з дівчиною і закохався, закохались ми обоє і спершу було все чудово. Я довіряв, був щирий і не думав що людина може зрадити мене і надіявся що так не буде. Але для мене зрадою було - це скрита переписка зі сторони дівчини. Переписка не була в любовному плані і не з новими знайомими. Просто була спілкуючись. Ми з дівчиною проговорили це і я дав їй зрозуміти що в стосунках не нормально переписуватись ще з хлопцями, і загалом вести дружбу. Для мене це рахується як міні зрада. Ми це проговорили і вона зрозуміла. Але одного дня вона відповіла на переписку старому знайомому, раді цікавості, зразу вона мені це не сказала а тільки на другий день. Пояснила це тим, що я бурно реагую і боялась зразу сказати. Тоді мене ще більше ранило, коли я вірив і надіявся а тут знову ті самі граблі. Мене це розбило в якійсь мірі, моя довіра впала і я перестав вірити їй. В перший рік стосунків її весь час тягнуло до спілкування ще з хлопцями, їй на той момент було 15, тоді вона вважала нормою дружити з хлопцями коли в стосунках.Їй постійно не хватало ще чоловічої уваги. З цього часу прошло 2 роки як ми разом, дівчина змінилась і підросла з віком та розумово. Вона зрозуміла помилки свої і зрозуміла мої почуття. Вона старається забудувати довіру і запевняє що з минулого вона багато взяла до уваги і змінила. Вона за те щоб будувати дійсно здорові і вірні стосунки і говорити тільки правду один одному. Але в мене попри все далі залишається думка що вона може зрадити і піти до іншого, може від мене щось скрити і зробити знову як в минулому. Бували моменти що дівчина спеціально не договорювала про переписку, боячись як я відреагую і знаючи що бурно і зі злостю, і я сам про це дізнавався. Дівчина старається підтримати і відбудувати довіру на правді, але я все ще залишаюсь в думках про зраду. Як боротись з такими нав’язливими і тривожними думками? Як не переживати що тебе можуть обманути чи покинути? Як не переживати за дівчину, що вона може знову зробити це?я не можу відпустити минуле і в мене склалась думка що вона такою буде завжди. Я не можу довіритись знову коли не один раз кинули. Незнаю як побудувати довіру..
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Денис, доброго дня!
Ваші ревнощі схожі вже на одержимість. Ви ніби потребуєте і вимагаєте гарантій, тільки так як ви хочете, хоча спілкування можливе між чоловіками та жінками. Проте насправді ніхто вам не зрадив ще. Тут навіть питання не в тому, що вона робить чи не робить, а в тому що ви сильно фіксовані на цій темі. Вона ранить навіть на рівні фантазій, припущень вас. І ви включаєте контроль, проте все що ви припускаєте насправді може статись і я навіть більше скажу, що навіть ви можете її не вибрати. У вас зараз потреба володіти людиною, щоб вона належала тільки вам, це схоже на материнсько-дитячі стосунки, де є бажане злиття і певно там зарита собака.
Я би радила дослідити цю тему разом з психологом.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку, Denys!
цитата:
Як боротись з такими нав’язливими і тривожними думками? Як не переживати що тебе можуть обманути чи покинути? Як не переживати за дівчину, що вона може знову зробити це?я не можу відпустити минуле і в мене склалась думка що вона такою буде завжди. Я не можу довіритись знову коли не один раз кинули. Незнаю як побудувати довіру..
Відчувається, наскільки Ви росхитані всередені, збентежені, розгублені. І, мені здається, що Вам потрібно звернути увагу на свій характер і погляди щодо відносин і життя в цілому.
Вірус недовіри до партнерки вже сидить десь в глибині Вас. Очевидно, в дитинстві були випадки, коли Вас залишали, не зважали на Ваші бажання і почуття. Від того склалося уявлення, ніби Ви нічого не варті і Вас легко можна кинути.
Це мало свій відбиток в характері. І тепер Ви тиснете на дівчину, аби її поведінка угамувала Вашу тривогу. Виходячи з цієї тези, доцільно не з дівчиною чинити розборки, а впритул подивитись на себе.
Тому моя порада буде наступною. Потрібно звернутись до психолога, аби розібратись з корінням НЕДОВІРИ світу, людям, яке спричинене невпененістю в собі. Почніть з цього. А далі фахівець допоможе визначитись з напрямком подальших кроків.
Маю надію, що рух по цьому шляху призведе Вас до якісних змін. І, як наслідок, до гармонійних стосунків.
Відредаговано автором 11-04-2024 10:27:40
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день! Ви пишите, що ви з дівчиною намагаєтесь будувати ваші відносини на довірі, відкритості і чесності. Зі свого боку ви вважаєте, що дівчина не дотримується своєї обіцянки бути чесною з вами і не спілкуватися більше ні з ким з людей чоловічої статі. І ви питаєте, «як не переживати, що тебе можуть обманути і покинути?». Дивіться, відносини завжди несуть в собі частку ризику і тут або ви ризикуєте, або ні. І все це без гарантій, на жаль. Бо, якщо дівчині не вистачає від вас чоловічої уваги, то вона буде шукати, яким чином цю потребу задовільнити. Якщо ваші потреби у цих відносинах не будуть задовольнятись, то ви також будете шукати, яким чином їх задовільнити. Якщо у вас високі вимоги до себе і до дівчини, то задовільнити їх досить складно, бо завжди буде підозра. Та, якщо і ви, і дівчина обираєте бути разом і будувати саме ваші відносини, то це шлях з двостороннім рухом. Тут є і ваші потреби, і потреби дівчини, які мають бути враховані.
А щоб відпустити минуле, важливо подивитись на своє сьогодення. Теперішнє вам подобається більше, ніж минуле? Якщо так, то вочевидь саме таке минуле привело вас у ваше теперішнє. І може варто тому минулому подякувати і взяти, як досвід?
З повагою, Олена Мороз.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364198 для Алла Володимирівна
«Все що ви припускаєте насправді може статися»
Що ви мали на увазі цією фразою? Чи здатна дівчина на гіршу зраду чи повторенні знову своїх помилок і обман?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364198 для Алла Володимирівна
«Все що ви припускаєте насправді може статися»
Що ви мали на увазі цією фразою? Чи здатна дівчина на гіршу зраду чи повторенні своїх помилок і обман в цих стосунках?
Чи варто довіряти дівчині? Буду вдячний за відповідь.
психолог онлайн
Дівчина може спілкуватись з хлопцями. Ви хочете гарантій, чеснот, але стосунки це ризик, подорож і навіть ті хто дають клятви їх не витримують.
Вам потрібно зосередитись на собі, на своїх страхах, які вони не може обробляти весь час, бо це ваші внутршні процеси.
Рекомендую вам звернутись до психолога і пропрацювати цю ситуацію!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364199 для Володимир Анатолійович
Щиро дякую вам за відповідь!!❤
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364206 для Елена Владимировна
Ви заставили дійсно задуматись, можливо і варто подякувати минулому. Ще хотів запитати. Чи можуть бути заборони в стосунках один для одного? І чи взагалі їх потрібно робити один для одного? Я наприклад сказав дівчині що я забороняю носити короткі плаття чи спідниці, адже рахую це не красиво і досить спокусливо для інших, ревную і переживаю аби ніхто не чіплявся до неї, а тимбільше коли ми поки на відстані.
Вона каже що краще без заборон в стосунках, і вона сама прекрасно знає що доречно одягти для неї і коли навіть причіпляться вона дасть відсіч. Тому вона проти заборон, а за те щоб в стосунках двоє вирішили що є табу для обох. І коли вона сама все знає і досить розумна, каже що немає потреби робити заборони, бо до кращого вони не приводять. А я все ще переживаю про це все. Що думаєте про це? Як впливають заборони один для одного в стосунках?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364213 для Алла Володимирівна
Просто для мене спілкування дівчини з хлопцем в стосунках не є нормально. Ну виключно по роботі і т.д. Ще xoтів зanитaти. Чи moжуть бути зaбopoни в cтocунkax oдин для oднoгo? І чи взaгaлі їx noтpібнo poбити oдин для oднoгo? Я нanpиkлaд ckaзaв дівчині щo я зaбopoняю нocити kopoтkі nлaття чи cnідниці, aдже paxую це не kpacивo і дocить cnokуcливo для іншиx, pевную і nеpеживaю aби ніxтo не чіnлявcя дo неї, a тиmбільше koли mи nokи нa відcтaні. Вoнa kaже щo kpaще без зaбopoн в cтocунkax, і вoнa cama npеkpacнo знaє щo дopечнo oдягти для неї і koли нaвіть npичіnлятьcя вoнa дacть відcіч. Тomу вoнa npoти зaбopoн, a зa те щoб в cтocунkax двoє виpішили щo є тaбу для oбox. І koли вoнa cama вcе знaє і дocить poзуmнa, kaже щo неmaє noтpеби poбити зaбopoни, бo дo kpaщoгo вoни не npивoдять. А я вcе ще nеpеживaю npo це вcе. Щo дуmaєте npo це? Яk вnливaють зaбopoни oдин для oднoгo в cтocунkax?
Щирооо дякую вам за відповіді❤