Чи кохає мене чоловік насправді?
Вітaю! Вчopa у нac із чoлoвікoм (paзoм вже більше 5 poків, дaвнo paзoм живемo, aле не oдpужені) зaйшлa мoвa npo те, як ми зpoзуміли, щo кoxaємo oдин oднoгo тa чи кoxaємo взaгaлі. Чoлoвік cкaзaв думaє, щo кoxaє і, кoли я cпитaлa як він це зpoзумів, тo він відпoвів нacтупне (нaпишу йoгo cлoвa мaкcимaльнo тoчнo): кoли я бaчу cекcуaльну дівчину і пoчинaю думaти пpo те, як би ми зaймaлиcя з нею cекcoм, тo noтім я згaдую, щo у мене є ти і ти нaйcекcуaльніша тa нaйкpacивішa cеpед ниx та я не xoчу втpaтити тебе зapaди тимчасового задоволення з іншою. Кoли я noчулa ці cлoвa, тo cтaлo тpoxи бoляче, бo звучaли вoни для мене якocь двoякo, aдже він не пpocтo звеpтaє увaгу нa іншиx дівчaт, aле ще й задумується пpo cекc із ними. Піcля циx йoгo cлів я cтaлa cумнівaтиcя в тoму, щo він cnpaвді мене кoxaє. Дonomoжіть, будь лacкa, poзібpaтиcя, мoжливo я npocтo cильнo нaкpутилa caмa cебе, адже з іншого боку він сказав, що обирає мене серед усіх🙏
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня!
Он вам ответил максимально честно... только вот своей честностью можно и ранить.
Другой вопрос - нравится ли вам такой его ответ? И устраивает ли вас такое отношение к вам?
Что он вас видит только в плане интима и внешней красоты. А все остальное где?
Внутренний мир - ум, взаимопонимание, взаимоуважение, общие смыслы, общие приоритеты, общие цели.
Но многие мужчины видят в женщинах прежде всего - внешнюю красоту и сексуальность.
Рассматривают женщину именно с этой стороны - что инстинктивно происходит и подсознательно.
Просто есть мужчины, которые все таки на женщину смотрят более целостно и масштабно.
Видят в ней личность - а не просто сексуальный объект.
А не только для интима и все.
Хотя и влечение и сексуальность - тоже очень важно в отношениях. Это то что скрепляет пару.
Но не только это - является основой отношений.
Просто пары разные - у каждого свои приоритеты.
Вот это все вас устраивает?
Если да - то тогда можно забыть и не накручивать себя.
психолог онлайн
Добрий день
Перше, що варто зробити - чітко окреслити для себе, що означає "кохати".
По-друге, зробити те саме з чоловіком. Що в загальному для нього це означає, а не особисто до вас.
Чому це важливо? У кожної людини своє поняття кохання, своє бачення цього, так само як і з поняттям ревнощів або стосунків. Тому це варто обговорювати разом, разом розуміти, чи однаково ви дивитесь на це. І чи прийнятна для вас думка партнера про це. Без такої бази просто неможливо побудувати здорові стосунки.
Щодо накручування себе - чи немає тут якоїсь тривожності? Чи не хочете ви обговрити тему власних думок та накрутів на консультації? Можливо і в цьому є певні питання, а не у відповіді чоловіка.
Доповнення від автора
Ирина, спасибо за ответ, но я не думаю, что для него важна только моя внешность, просто в тот момент, исходя из его слов про сексуальных девушек, он подчеркнул именно мою внешность, но ведь сказал, что не хочет потерять меня, а это ведь не только внешности касается, мне так кажется.
психолог онлайн
Доброго дня, Xena.
цитата:
Вчopa у нac із чoлoвікoм (paзoм вже більше 5 poків, дaвнo paзoм живемo, aле не oдpужені) зaйшлa мoвa npo те, як ми зpoзуміли, щo кoxaємo oдин oднoгo тa чи кoxaємo взaгaлі.
Відчувється невпевненність, можливо, ця розмова виникла не безпідставно?
Що цінного у Ваших стосунках? Чому появилися сумніви?
Піcля циx йoгo cлів я cтaлa cумнівaтиcя в тoму, щo він cnpaвді мене кoxaє.
Як Ви себе відчуваєте в цих стосунках? Що для вас означає "бути коханою"?
цитата:
Кoли я noчулa ці cлoвa, тo cтaлo тpoxи бoляче, бo звучaли вoни для мене якocь двoякo, aдже він не пpocтo звеpтaє увaгу нa іншиx дівчaт, aле ще й задумується пpo cекc із ними.
Скажіть, будь ласка, а як Ваш чоловік відреагував на Вашу реакцію, стосовно його відповіді? І чи є можливість поділитися з ним емоціями, які виникли в результаті розмови?
Відредаговано автором 27-03-2024 17:58:56
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Елена Владимировна Мороз
На мій особистий погляд, це слова выдвертої з Вами людини, яка відверто каже про те, що є інші жінки, і якщо у нього нормально із зором, то він бачить їх привабливість, але серед різноманіття жінок він обирає саме Вас, бо Ви для нього найбажаніша серед усіх. А як Ви це розумієте, це Вже Ваші особисті проблеми, в тому числі із самооцінкою.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
цитата:
ЧИ КОХАЄ МЕНЕ ЧОЛОВІК НАСПРАВДІ?
Для відповіді на це питання не потрібно питати в чоловіка(!)
Взагалі непотрібно, адже слова мало що значать.
Краще зверніть увагу на ДОКАЗИ кохання(!): повагу, турботу, знання Вас і цікавість як до особистості, сексуальний потяг, право на свободу і допомогу у розвитку.
Про це все Вам підкажуть реальні відчуття і конкретні прояви в дійсності.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363461 для Ольга Владимировна
Дякую за відповідь, Ольга Володимирівна. Так, я розумію, що він відверто мені про це сказав і, насправді ціную це. Мене зачіпило не те, що він бачить їх привабливість (я чудово розумію, що чоловіки звертають увагу на інших жінок незалежно від того вільний він чи ні), а те, що він починає думати про секс із ними.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363458 для Людмила Віталіївна
Дякую за відповідь, Людмила Віталіївна. Розмову почав саме чоловік, він просто лежав, а потім запитав мене коли та як я зрозуміла, що кохаю його. Після моєї відповіді я поставила йому це ж питання і почула таку відповідь. Зараз у нас важкий період у стосунках, мені здається, що це криза, ми мало часу проводимо разом (саме разом, а не в одній квартирі), мало розмовляємо, часто виникають сварки і, як правило, він не дуже хоче вирішувати проблему розмовами, через що я і не відчуваю себе коханою. Чесно кажучи, я ніяк не відреагувала на його відповідь, він не зрозумів, що мене його слова якось зачіпили, бо інакше б могла почути, що я виношу йому мозок і ми б знову посварилися( Найчастіше, коли я починаю розповідати йому про свої емоції, то чую у відповідь, що я собі щось навигадувала та сама довела себе до таких емоцій...
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Вітаю вас! Не вдаючись у подробиці ваших стосунків, ваш чоловік сказав, що не зважаючи на те, що навкруги багато сексуальних дівчат, він обирає саме вас. На мій погляд це правдива і реалістична відповідь відповідальної людини. Бо це правда, навколо нас завжди багато інших людей, але ми обираємо для спільного життя і відносин одну людину. Якщо це свідомий вибір, то відповідь може бути саме такою: «Я можу і маю право обирати і обираю саме тебе».
Та все ж таки, після відповіді чоловіка, ви відчули біль і, можливо, образу. І ваша біль, справді, ваша і справжня. Біль виникла не на порожньому місці. Я би пропонувала вам звернутись до психолога з індивідуальним запитом і спробувати розібратись, що то за біль? про що та біль? що за потреби, бажання, не здійсненні до поки очікування стоять за тією біллю?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Доброго дня Хепа!
Як на мене, проблема набагато глибша, аніж сфера заданого Вами питання і стосується, загалом, глибинного наповнення ваших стосунків.
Ви пишете "Чесно кажучи, я ніяк не відреагувала на його відповідь, він не зрозумів, що мене його слова якось зачіпили, бо інакше б могла почути, що я виношу йому мозок і ми б знову посварилися". Якщо чесно, відчувається, що Ви знаходитеся в залежному і невпевненому стані по відношенню до свого чоловіка. І судячи з того, що Ви написали, у Вас немає істотних важелів впливу на нього, тому Ви змушені свої почуття та емоції тримати при собі. А це вже ознаки певної психо-емоційної залежності. Як правило, чоловіки одразу відчувають таку залежність і одразу нахабніють, "сідаючи на голову".
Тому, на мою думку, щоб допомогти знайти відповідь на Ваше запитання, потрібно спершу зрозуміти, а які стосунки, насправді, склалися гпґа цей момент між вами.
Ви пишете, що разом живете з чоловіком вже п'ять років, але... Чоловік робив Вам пропозицію одружитися?
І якщо ви досі не одружені, то чому?