не можу сприйняти те, що в хлопця до мене були стосунки,секс
Добрий день. В мене є людина, з якою мені добре, ми любимо один одного (він каже, що кохає, я невпевнена до кінця у своїх почуттях). Для мене дуже важливо було мати одного чоловіка, кохання на все життя. Тому я одразу всім хлопцям говорила, що інтим може бути лише після весілля. Тут я зустріла дуже хорошого хлопця, він раніше мав трохи проблем з алкоголем, курінням, ми познайомилися і він почав змінюватися, майже рік вже не вживає, не курить, оскільки я вегетаріанка то почав зменшувати вживання м'яса теж. Я це дуже ціную. Мені з ним класно.
Але, коли він розповів, що у нього було це з дівчиною, мені стало дуже дуже неприємно, коли я про це думаю, я хочу втекти від нього, я б хотіла, щоб він був в настільки близьких стосунках лише зі мною, щоб ми були один для одного одні на все життя. Я розумію, що це про сильний і може навіть наївний ідеалізм, принциповість, але мені це справді дуже важливо і я не знаю як це перебороти...Я говорила це йому, він каже що ті стосунки не мали значення і навіть дотик до моєї руки набагато більше означають для нього. .Але як би я себе в цьому не переконувала, я всеодно відчуваю, що не зможу закрити на це очі, бо мені так боляче уявляти, що він був з кимось до мене...думаю, краще тоді постаратися забути його, як би це не було важко. Мені справді сумно, бо зараз він хороший, але я не можу забути про його минуле або змінити своє ставлення до цього. Просить мене піти на терапію, але я кажу, що не маю коштів на це зараз, він пропонує, щоб він оплатив, але я не можу від нього брати коштів принципово...
Якщо можливо, є якісь рекомендації як з цим бути, чи можливо всетаки змінити ставлення до цього, буду Вам дуже вдячна
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
ще забула уточнити, ми з ним обоє психологи, і постійно все стараємось раціонально логічно проаналізувати, вирішити, але тут досить складно вже впоратись самим

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Дійсно, ситуація непроста. Те, що ви психологи, підвищує ваш з хлопцем рівень усвідомлення своїх особистих проблем. Але і психологам (навіть, я би сказала, психологам у першу чергу) буває потрібна психологічна допомога, адже не з усіма проблемами ми можемо впоратися самотужки, і це нормально. І дантисти ходять лікувати зуби в інших лікарів, і хірурги іноді лягають на операційний стіл до інших хірургів, адже сам не завжди всі аспекти проблеми побачиш і собі допоможеш.
Розкажіть, будь ласка, якщо Вам зручно, як до теми сексу та сексуальності ставилися у Вашій батьківській родині? Чи були розмови та настанови на ці теми з боку батьків чи інших родичів?
Про що для Вас особисто те, що у хлопця до Вас був секс з дівчиною, що Ви з цього приводу відчуваєте?
Якщо складно розібратися самій, запрошую до мене на індивідуальну консультацію, я з такими темами працюю. Також можу запропонувати парну консультацію разом з хлопцем, якщо виникне така потреба у вас обох.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354006 для Марія Радченко
В мене сім'я віруючих, і ця тема впринципі табу, тому я про це дізнавалася сама
Щодо того, що відчуваю, то мабуть якусь образу, таке враження ніби він мене зрадив, хоча це типу нелогічно, але таке відчуття
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Марія Радченко
Наталия Горская
Доброго дня!
цитата:
НЕ МОЖУ СПРИЙНЯТИ ТЕ, ЩО В ХЛОПЦЯ ДО МЕНЕ БУЛИ СТОСУНКИ,СЕКС
Це, насправді, проблема. Вона впливає на стосунки з хлопцем і, звісно, позначається на Вашому емоційному стані. Ба більше - навіть породжує думки
цитата:
краще тоді постаратися забути його, як би це не було важко.
цитата:
Думаю, що можливо.
Потрібно уважно і дуже обережно розбиратись з Вашою особистою моделлю побудови близькості. Як вона сформувалась? Які чинники впливали? Як сталося так, що Ви не готові сприймати РЕАЛЬНІСТЬ? Зрозуміло, не загалом, а в тій частині сексуальності, з якою зараз стикнулись.
цитата:
Я розумію, що це про сильний і може навіть наївний ідеалізм, принциповість
Принциповість я би відкинув, а от аспектам ідеалізації приділив би увагу. Іделізація як феномен служить задоволенню певних потреб. Тому запитаю - у Вашому випадку яких?
Також вона дозволяє уникати зустрічі з певними обставинами та відповідними переживаннями. Прислухайтесь до себе - чого, можливо, намагаєтесь уникати Ви?
цитата:
коли я про це думаю, я хочу втекти від нього
Давайте спробуємо в уяві подивитись, з чим можете зустрітись за такого розвитку подій. Згодні?
Скільки у Вас шансів зустріти хлопця зовсім без сексуального досвіду в минулому?
При цьому візьміть до уваги свій вік на той момент, його вік...
Ще один нюанс. Якщо не одразу, а згодом виявиться, що в коханої людини, з якою Ви вже тривалий час разом і у вас зростають діти, з'ясується оте саме. Які варіанти реагування і дій станете розглядати?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Добрий день! Як психолог психологу тут і зараз, дивіться, ви зараз у відносинах з хлопцем, з яким у вас все добре. У хлопця були відносини з якоюсь дівчиною до вас. Ви не можете прийняти цей факт з біографії вашого хлопця, бо він (факт) закреслює ваші мрії про ваше ідеальне життя: «Для мене дуже важливо було мати одного чоловіка, кохання на все життя».
Ви пишите: «думаю, краще тоді постаратися забути його, як би це не було важко». І це може бути вашим вибором. Давайте пофантазуємо, що може бути далі. Уявіть, ви з цим хлопцем розійшлись, провели велику внутрішню роботу, забули його, познайомились з іншим хлопцем і розповіли йому про ваші відносини з іншим. І майбутній ваш хлопець каже: «Ні, я не можу бути з тобою, бо у мій ідеальний образ мого життя цей факт твоєї біографії не вписується. Я кохаю тебе, але нам краще розійтись». Як вам така фантазія?
Це я сгущаю краски, та саме ампліфікуючи ситуацію можна її прожити з найменшими «втратами». Це як швидка допомога.
Якщо ж вам буде цікаво про те, як ідеальний образ вас і вашого життя впливає на життя реальне і відносини із живою людиною, то тоді вибирайте психолога і працюйте індивідуально.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Добрий день.
Ви пишете що любите один одного, але при цьому Ви не впевнені у своїх почуттях.
Також Ви пишете, що для Вас було дуже важливо мати одного чоловіка, кохання на все життя - це було важливо, а зараз як?
Інтим може бути для Вас тільки після весілля, а для Вашого майбутнього чоловіка теж так само має бути?
І тут Ви зустріли дуже хорошого хлопця, який мав проблеми з алкоголем і палінням. До того ж в нього був секс до шлюбу, який для нього не мав значення.
Я вірно все зрозумів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354010 для Віталій Вікторович
Зараз теж важливо одного і на все життя, тому можливо і присутня невпевненість у власних почуттях, я дуже обережно обираю людину, відповідно навіть з цим хлопцем я декілька раз відмовилась від пропозиції зустрічатись, кажучи що потрібна лише дружба...але вийшло так, що ми перейшли від дружби до розмов про одруження...
щодо того, чи хотіла б щоб і в нього такий принцип був - так
Загалом так, Ви правильно зрозуміли
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354009 для Елена Владимировна
якби я розповіла іншому хлопцю про попередні стосунки, то всеодно б відповідь була що просто була душевна близькість, але сексуальна - ні. Тут мені важливо саме те, що я можу прийняти ще той факт що були інші дівчата, але якщо сексуальні партнери-то це набагато важче, бо близькість в цьому плані це для мене про щось дуже особливе
психолог онлайн
Ви заслуговуєте на повагу. Адже саме принципи роблять людину людиною, а не твариною. Скажіть, будь ласка, милосердя належить до Ваших принципів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354008 для Владимир Анатольевич
щодо цього "Як вона сформувалась? Які чинники впливали? Як сталося так, що Ви не готові сприймати РЕАЛЬНІСТЬ? Зрозуміло, не загалом, а в тій частині сексуальності, з якою зараз стикнулись.", можливо виховання, де мені старалися привити максимальну моральність, совісність і т.д, батьки дуже консервативні, було багато заборон...
ще була одна ситуація, мені було років 10-13, точно не пам'ятаю, якось разом з братом були в селі у бабусі з дідусем, і пішли в гості до одного чоловіка (на той час йому було близько 35 років, він не зовсім психічно здоровий, є психічні порушення, не працює, а отримує виплати по інвалідності...але загалом він ходить по селі усім допомагає, ходить в церкву, тому до нього всі норм ставляться), ми з ним грали часто і до того в ігри, він був як просто звичайний дядько з яким весело...в цей раз там були я, мій брат, і ще один хлопчик...цей чоловік запропонував пограти в хованки, двоє хлопців побігли ховатися, а мені він сказав, що покаже мені де можна сховатися, завів мене до себе на кухню, закрив двері (я спочатку цього не помітила) став ззаду, почав лоскотати, а тоді розстебнув гудзик на штанах і почав торкатись...я сильно закричала, мені вдалось втекти, я шукала брата але не могла знайти, досі пам'ятаю, що коли бігла щодуху додому до бабці з дідом, у мне горіло лице, мені було дико страшно, я розповіла це брату...це єдиний кому я тоді осмілилась розповісти (потім через деякий час розказала мамі, вона не повірила; татові змогла розказати десь за років 5, він пожалів...але я дуже чекала, що він буде якось діяти, захистить мене, ми звернемся в поліцію і тд...сама я не могла цього зробити, дуже соромно)..в той же день цей чоловік приходив додому до моїх бабці з дідом, в той час я була вдома сама і він почав гукати моє ім'я, це було дуже страшно, я сховалася в найдальшу кімнату за шафу і він мене не знайшов...він дуже часто приходив в гості після того, і кожен раз я його дуже боюсь, зараз стараюсь не їздити до рідних через нього..але недавно так вийшло що ми з ним були на весіллі в спільних близьких і я відчувала досить дивні незрозумілі емоції, я не знаю чи це страх чи це бажання...бажання довести це до кінця, спитати його чому він так...це дуже дивно для мене досі...можливо, через цю ситуацію я дуже обережна з чоловіками...я намагалася пропрацювати це, ходила до психолога, але скільки б ми не пробували це пройти як казала моя психологиня "ця проблема ще законсервована", тож це вирішення поки не має..до психологині була змушена відмовитись ходити, через обставини, тому ця справа заморозилась..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354013 для Віталій Вікторович
так, милосердя теж
думала про це, але не можу тут переступити, я не настільки добродушна..
психолог онлайн
цитата:
Якщо розмірковувати суто логічно, то хлопець набув першого сексуального досвіду, коли ще не був знайомий з Вами, якщо я все правильно розумію. Тож, він не міг Вам зрадити, не знаючи на той момент Вас і не маючи з Вами відносин. Тоді він обрав іншу людину для стосунків, бо зустрів її першою, а тепер він обрав Вас, а не іншу людину.
цитата:
я намагалася пропрацювати це, ходила до психолога, але скільки б ми не пробували це пройти як казала моя психологиня "ця проблема ще законсервована"
З цією проблемою краще за все звертатися до психотерапевта зі спеціалізацію "травмафокусована терапія" і досвідом роботи з сексуальною травмою, тому що Ви у дитинстві зазнали сексуальних домагань з боку дорослого чоловіка, і це повпливало на Ваш теперішній психїологічний стан.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354013 для Віталій Вікторович
Дуже дякую!
психолог онлайн
"Я розумію, що не зможу пробачити, забути і прийняти минуле свого хлопця. Не зможу довіритись, прийняти і поважати його у шлюбі, як голову сім'ї.
Тому я пробачаю і відпускаю його намагатися будувати стосунки яких він гідний, але без мене."
Що Вам подобається, а що ні, у цьому варіанті розвитку подій?
Щодо травми - важлива Ваша готовність розконсервувати і проаналізувати травму, а готовність буде наслідком довіри до психолога, а це не просто
психолог онлайн
цитата:
можливо виховання, де мені старалися привити максимальну моральність, совісність і т.д, батьки дуже консервативні, було багато заборон...
Вдячний Вам за розгорнуту відповідь.
Водночас помітив, як Ви уникнули декількох важливих питань. Цікаво, з яких причин уникаєте?
Розумію і припускаю вплив виховання на формування Вашого світогляду і переконань. Водночас, на мою думку, ані моральність, ані совісність не можуть бути пов'язані з Вашим ставленням до
цитата:
коли він розповів, що у нього було це з дівчиною, мені стало дуже дуже неприємно, коли я про це думаю, я хочу втекти від нього, я б хотіла, щоб він був в настільки близьких стосунках лише зі мною, щоб ми були один для одного одні на все життя.
Хіба що викривлені трактування моралі... Адже мораль не може бути підвішеною у повітрі, тобто такою, що не враховує об'єктивної реальності.
У Вас, як мені здається, існує і проявляє себе певний імператив - або так, або ніяк. Зрештою, тільки так. Цей імператив більше пов'язаний з психологією, ніж мораллю, тому що забезпечує людині досить химерне відчуття своєї довершеності порівняно з рештою людей, що перебувають у профанному світі. Тобто обслуговує потребу мати справу з "ідеальним" (в лапки беру свідомо), тобто рівним мені.
З могу боку це така сира спроба дослідити феномен на символічному рівні.
До речі, як вона відгукується у Вас?
цитата:
і кожен раз я його дуже боюсь, зараз стараюсь не їздити до рідних через нього..але недавно так вийшло що ми з ним були на весіллі в спільних близьких і я відчувала досить дивні незрозумілі емоції, я не знаю чи це страх чи це бажання...бажання довести це до кінця, спитати його чому він так...це дуже дивно для мене досі...
На людину впливає будь-який досвід. В тій чи іншій мірі. Проте зацікавило вживання Вами кілька разів трьох крапок. Що під ними ховається? Що недосказано?
Відредаговано автором 01-11-2023 15:39:02
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Можна припустити, що моральне виховання і певний "образ ", до якого Ви підсвідомо намагаєтесь приблизити своє життя , заважають Вам бачити реальність.
Це ніби певний "чистовик " для Вас, який внутрішньо просто настільки неможливо зіпсувати "помарками ", що краще вже вирвати листа, ніж зробити виправлення.
Лист видалений, "чистовик" залишається "чистим ", можна жити далі, обережно перевіряючи кожне слово, щоб не помилитися знов.
А якщо на тому листі було щось дійсно важливе , справжнє, відверте, тепле і живе?
Але таке, що "виходить за поля"?
Що важливіше?
БУТИ зі справжньою людиною, пізнавати її, пізнавати себе чи шукати того, хто підійде під трафарет, який Ви собі "намалювали" ?
Що важливіше для Вас в людині, те, яка вона є насправді, чи те, щоб виглядало все "без помилок "?
Як щодо ваших "помилок "?
Чи пробачаєте собі свої власні "виправлення", чи також тікаєте, вирвав листок?
Негативний вплив спроби розбещення може призвести до намагання якомога далі "відтермінувати" все, що може бути пов'язане з оголеним чоловічим тілом.
Ну а "умов" психіка може напридумувати скільки завгодно, і "після весілля", і "не відповідає якостям, які мені потрібні ", і багато чого ще. Вона ж Вас захищає від болючих переживань, це її "робота ".
Вам важливо повернутись в терапію, як на мою думку, то без хлопця, а самій. Адже це ваші відчуття, то ж Вам з ними важливо розібратися.
психолог онлайн
Добрий день. Схоже, що ви хлопця підлаштовуєте під своє бачення світу.
Скажіть, будь ласка, а що значить проблеми з алкоголем? Скільки йому років? На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354008 для Владимир Анатольевич
"Іделізація як феномен служить задоволенню певних потреб. Тому запитаю - у Вашому випадку яких?"
Цікаве запитання, одразу не знала, що відповісти. Мені справді подобається ідеалізувати багато речей, хочеться все зробити правильно (хоч я і усвідомлюю, що правильно - це всеодно про суб'єктивне, про те як я бачу це). Іноді, мені здається, що я б взагалі хотіла жити в іншому світі, де є тільки щось добре, немає негативу (хоч і усвідомлюю, що це неможливо), в таких речах як стосунки ідеалізація, я думаю, що потрібна мені для того, щоб задовольнити характерне мені "усе або нічого". Тобто, я хочу все робити добре або ніяк. От, якщо в мене є певний ідеал любові, то мені хочеться саме так, і не гірше, не менше. Можливо, це про мій перфекціонізм.
"Прислухайтесь до себе - чого, можливо, намагаєтесь уникати Ви?" - думаю, що намагаюсь уникнути розчарувань, помилок, дуже боюсь, що зроблять боляче, що образять, що повернеться відчуття безпомічності(булінг в школі, була самотність, відчуття, що не така як всі, бо в мене були інші інтереси, погляди) "недостатньої хорошості".
На ці питання не хотілось відповідати, складно було впринципі про це думати:
"Давайте спробуємо в уяві подивитись, з чим можете зустрітись за такого розвитку подій. Згодні? Скільки у Вас шансів зустріти хлопця зовсім без сексуального досвіду в минулому? При цьому візьміть до уваги свій вік на той момент, його вік... Ще один нюанс. Якщо не одразу, а згодом виявиться, що в коханої людини, з якою Ви вже тривалий час разом і у вас зростають діти, з'ясується оте саме. Які варіанти реагування і дій станете розглядати?"
Звісно, я розумію, що дуже мало шансів зустріти такого хлопця, але шанс все ж, думаю, є. Мізерний.
Щодо ситуації, де це вже би виявилось у сім'ї, я думаю для мене це було б сильним ударом, оскільки чесність дуже важлива. Я навіть не знаю, які би були мої дії, чи змогла б я через це пройти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354018 для Віталій Вікторович
З одного боку мені було б досить сумно від такого розвитку подій, оскільки, цей хлопець викликає у мене дуже теплі почуття, я поважаю його як людину, яка змогла багато усього пройти, відмовитись від того, що йому шкодило і піти далі. Але, з іншого боку, якщо я постійно буду згадувати про його сексуальний досвід, і мені буде неприємно, то тоді такий хід мене б влаштував, спочатку було би дуже важко, але можливо потім би полегшало
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354019 для Владимир Анатольевич
Щодо імперативу, то тут Ви праві, "так або ніяк" - це дуже про мене. Я людина крайнощів.
Щодо "...потребу мати справу з "ідеальним" (в лапки беру свідомо), тобто рівним мені", то не можу стверджувати, що це так. Бо я ставлюсь до себе досить критично, і чесно кажучи, навіть в ситуації спілкування із цим хлопцем, часто думаю, що у інших аспектах він занадто хороший для мене(дуже розумний, ерудований, з хорошої багатої сім'ї і т.д). Тому, тут присутня якась розбіжність - то я вважаю, що от через минулий його досвід я не можу його прийняти і покохати, то - що це я недостатньо хороша для нього. Розумію, що тут, швидше всього, проблеми з самооцінкою, над чим довго працюю, але часто повертаюсь до відчуття зі школи, де завжди була відкинутою . Можливо, через самооцінку присутня теж ревність, причому вона може проявлятися при найменшому приводі, коли хлопець з дівчатами дуже мило спілкується(він дуже культурний, приязний, тому інколи здається, що спілкування це не просто спілкування). Щодо цього теж, дуже би хотілося ці ревнощі подолати, адже це вже занадто. Тут можливо, і про страх самотності, покинутості. Мій тато міг сказати не раз, коли вони посварилися з мамою, що піде від нас. Здається, я досі боюсь, що хтось мене покине, якщо я не буду достатньо хороша
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354025 для Віталія Юріївна
Я б не назвала це підлаштовуванням, в тому плані, що кожен так чи інакше обирає собі людину, з якою буде комфортно, спільні погляди і т.д. В нас з ним і багато розбіжностей, що навпаки цікаво. Ці зміни які відбулись в ньому, це був його вибір
щодо " що значить проблеми з алкоголем? Скільки йому років?" - йому 23, він міг деколи випивати, просто посидіти за читанням роману із бокалом вина; коли збиралися з друзями і на свята.
"На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?"- хочеться розібратися як подолати неприємні почуття від згадки про те, що крім мене у нього хтось був, чи це взагалі можливо в контексті моїх поглядів, зрозуміти причини чому настільки це боляче. І якось краще розібратися
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354022 для Наталия Горская
дякую, дуже хороші питання. Насправді, хотілось би, щоб усе було ідеально, помилки пробачати собі дуже важко, тому мабуть і перенос на інших, що і інші такі мають бути (розумію, що це не дуже ок).
Напевно, "живе й тепле" - набагато краще, Ви праві. Проте, важко бути впевненою, що цей варіант розвитку подій із цим хлопцем - найкращий для мене
психолог онлайн
цитата:
Щодо "...потребу мати справу з "ідеальним" (в лапки беру свідомо), тобто рівним мені", то не можу стверджувати, що це так. Бо я ставлюсь до себе досить критично, і чесно кажучи, навіть в ситуації спілкування із цим хлопцем, часто думаю, що у інших аспектах він занадто хороший для мене(дуже розумний, ерудований, з хорошої багатої сім'ї і т.д). Тому, тут присутня якась розбіжність - то я вважаю, що от через минулий його досвід я не можу його прийняти і покохати, то - що це я недостатньо хороша для нього.
В тому-то і справа, що у Вас присутні і проявляють себе обидва полюси - ідеальність, з одного боку, і недостатня хорошість - з іншого. Насправді це і є наслідок хиткої самооцінки і поки що до кінця не сформованої ідентичності.
Окрім того, природньо для такої конфігурації будуть мати місце ревність через страхи самотності, булінг у шкільний період, враження з дитинтства від поведінки батька тощо.
Тож бачимо, що з цими аспектами потрібно розбиратись поступово, переходячи з одного до іншого. Так би мовити, звільняти себе від негативного впливу накопичених емоційних нашарувань.
Відредаговано автором 02-11-2023 18:54:02
психолог онлайн
цитата:
він міг деколи випивати, просто посидіти за читанням роману із бокалом вина; коли збиралися з друзями і на свята.
Чому ви це називаєте проблемою?
цитата:
як подолати неприємні почуття від згадки про те, що крім мене у нього хтось був, чи це взагалі можливо в контексті моїх поглядів, зрозуміти причини чому настільки це боляче
Можливо реальність, в якій ваш хлопець мав сексуального партнера до вас не вписується у вашу ідеальну картинку? Від того вам і боляче?
цитата:
І якось краще розібратися
Краще розібратися слід у індивідуальній роботі. Ваші крайнощі, страхи, самооцінка - це все робота в індивідуальному порядку.