Чому дитина не хоче в садок?
Добрий день! Дитині 5,5 р. ходить в садок. Завжди ходила все було добре. Останні 3 дні категорично відмовляється іти в садок. Переступає поріг садка і починає плакати, лягає на підлогу, тікає з садка. Каже, що не хоче в садок, бо діти голосно розмовляють. Вдома немає з ким її залишати. Як бути, як поговорити з нею?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Расспросите, что случилось, как себя чувствует. Может обижает кто-то? Может напугал?
Если воспитательница адекватная и ей можно доверять, то поговорите с ней - что случилось и происходит последние дни, а кроме того, как ведет себя дочка после того, как вы ее оставляете?
Если все ок и плакать перестает и ведет себя, как обычно это одно. Если замкнулась в себе, не играет, плачет, то тут более серьезно разбираться нужно и не заставлять ходить
психолог онлайн
Доброго дня.
В садочку не було ніяких змін? Або дома, з рідними?
Може, нові діти або нянечка?
Є ще якісь зміни в поведінці доньки?
Сон, апетит, туалет, спілкування з рідними ( може стала уникати), надмірне( або навпаки) збудження? Як вона поводить себе вдома?
На мою думку, краще на декілька днів залишити дитину вдома та поспостерігати за її станом.
психолог онлайн
Спробуйте через ігрову рольова гру підійти до цього. Відповідь на питання однозначно є.
Пограйте дома у "садочок".
Де мама киця(або інша тваринка) веде дитину кицю у садок.
У вас в руках доросла киця. Ви її озвучуєте.
У дитини - маленька.
Як буде дитина киця себе поводити коли прийде в уявний садок. Чи піде? Які аргументи дасть?
Це називається ефект переносу.
Дитині проектує на іграшку свої емоції і переживаня.
Другий варіант: дитина киця вже у садочку.
Там є щє інші тваринки-діти, і вихователь.
Як буде грати дитина?
Хто що буде робити.
Що буде робити дитина?
Спробуйте таким чином.
Відредаговано автором 31-05-2023 14:41:38
психолог онлайн
а про що ж тут говорити? Не хоче - значить, не хоче
психолог онлайн
Добрий день!
У подібної поведінки завжди є вагомі причини. Просто так дитина не буде відмовлятись йти в дитсадок.
Ймовірно, хтось її там образив. І сильно. Сама навряд чи розкаже.
Щоб з'ясувати треба задавати дитині питання-припущення на зразок:
- "Тебе ображали в садку?"
- "Діти ображали?"
- "Вихователь ображав?"
- "З тебе сміялися?"
- "Робили боляче?"
- "Змушували робити те, що тобі не подобалось?"
- "Це було...?"
Поступово вона все розкаже. Якщо не буде виходити - бажано звернутися до дитячого психолога, він допоможе не тільки з'ясувати корень проблеми, але й підкоректувати її психоемоційний стан.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як бути, як поговорити з нею?
Поговорите с дочерью в формате "Я-сообщение" - о себе, своих чувствах и желаниях.
По схеме: "Чувство. Факт. Желание. Положительное подкрепление".
Это самый оптимальный вариант.
Но вначале необходимо все же выяснить, по какой причине дочка
цитата:
не хоче в садок
Если же не получится самостоятельно решить эту проблему, тогда вам будет нужна будет индивидуальная консультация для вас и дочери.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами.