Як позбутися від еритрофобії?
Добрий день! Мене турбує постійна тривожність. З підліткового віку я страждаю від еритрофобії. Але проблема в тому, що раніше я не сильно турбувалась з цього приводу, нервувала тільки в конкретних ситуаціях. А зараз я нервую 24/7. Дійшло вже до такого піку, що я боюсь просто всіх, навіть при зустрічах з друзями відчуваю паніку від того, що відчуваю тепло на своїх щоках, хоча раніше ще місяць-два назад цього не було. Я розумію, що це все в моїй голові і що я сама змушую себе тривожитись. Я прокидаюсь зранку вже з тривожністю і просто хочеться плакати. Я постійно думаю про те, як би не почервоніти (навіть у розмові з мамою). Я хочу позбутись цих думок і страху. Я не знаю як заспокоїти себе і свої нерви, тому що я розумію, що якби я була спокійною, я би не червоніла і не катувала би себе.
Питання від: ; Вік: 23
консультация психолога
страх - прогноз небезпеки, тривожність безадресний страх, які допомогають нам вижити.
чого ви конкретно боєтеся? що для вас небезпечно? чому ви так боєтеся почервонити в розмові з мамою? що вона питає? щось про секс? ваше сокровенне в житті? чи постидне на вашу думку? які і чії слова звучать у вас в голові, коли ви от от почервонієте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343047 для Євгеній Мишенко
Я можу почервоніти просто від однієї думки, що зараз треба почервоніти. Просто від свого сильного хвилювання. В присутності мами я не червонію, просто нещодавно була ситуація, коли мені потрібно було запаркуватись в дуже незручному місці, мама сиділа поруч і сказала, що я п‘ятнами покрилась і не потрібно так хвилюватись (для мене це - найстрашніші слова, після яких я червонію ще дужче і не можу впоратись з почуттям паніки) І тепер мені здається, що вона дуже звертає увагу на це (хоча у підсвідомості я розумію, що всім все одно на це).
консультация психолога
Наталия Павловна Венглинская
Що вам здається, вона про вам думає, коли ви так червонієте? Що ви про себе думаєте, коли так почервоніли?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343051 для Євгеній Мишенко
Мені здається, що вона думає, що я психічнохвора, хоча звісно вона так не думає
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343051 для Євгеній Мишенко
Я хочу, щоб мене всі бачили впевненою у собі, комунікабельною, я так і стараюсь себе поводити, але іноді, через те що я ловлю паніку і не можу контролювати свої емоції, я просто заливаюсь і вже не виглядаю впевненою у собі. І це мене ще більше пригнічує
консультация психолога
А чому ви так думаєте? Вам таке хтось говорив? Чи можливо у вас є думка, що до психолога і психотерапевта чи психіатра звертається саме такі люди? Чи може ви вважаєте, що раз у вас є така властивість червоніти, а в інших ні, то ви якась ненормальна? Можливо вас по цьому поводу хтось соромив, висміював, чи говорив що ви ненормальна?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343056 для Євгеній Мишенко
Ну в школі звичайно це було помітно дуже. Через це я боялась виходити до дошки і публічно виступати, тому що всі дивувались і питали чому я така червона. Хоча в школі серед однокласників я була досить дружелюбною і в мене переважали лідерські якості, я зі всіма спілкувалась. В університеті я навпаки не була такою комунікабельною, спілкувалась з декількома людьми, страх виходити до дошки, відповідати перед аудиторією і бути центром уваги залишився і став ще більшим. Я стресувала кожен день і шукала варіанти уникати таких ситуацій. Після закінчення університету я подумала, що нарешті мої страждання покінчено, але згодом, через рік-два в мене почалось знову це розвиватись і тепер я зрозуміла «а чому б мені не червоніти при друзях, в компаніях і в кругу сім‘ї?» Ці безглузді думки довели мене до щоденної тривоги
консультация психолога
Може ви боєтеся уваги інших до себе? Страх опозоритися при всіх досить сильний + ваше почервоніння бачать інші і це може поглиблювати ваший страх про те, що ви якась інша (не така)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343063 для Євгеній Мишенко
Мабуть так
консультация психолога
вас турбує їхня оцінка та думка про вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343067 для Євгеній Мишенко
Думаю, що так
консультация психолога
а ви задумувалися чому вона важливіша за власну думку про себе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343070 для Євгеній Мишенко
Мабуть тому, що я не впевнена в собі? А тільки хочу такою здаватись
консультация психолога
кожен з нас боїться. страх (прогноз небезпеки) і біль (сигнал - буль обережним не пошкодь тіло) допомогають нам вижити. можливо вас лякає те, що вони (ваше оточення/суспільство/важливі для вас люди) відвернуться від вас, за те що ви недостатньо хороша (ненормальна/не така/дивна) для них?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343072 для Євгеній Мишенко
Я не знаю. Думаю ні. Я знаю, що від мене ніхто не відвернеться, моє почервоніння просто показує невпевненість і скромність і це не так страшно, щоб прям відвертатися
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343072 для Євгеній Мишенко

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
ДОброго часу доби!
Дуже важко жити в постійній тривозі, це виснажує та знесилює (
З того, що Ви написали, у мене виникають деякі питання.
цитата:
З підліткового віку я страждаю від еритрофобії.
Хто, як давно поставив цей діагноз та як Ви лікувались?
цитата:
А зараз я нервую 24/7. Дійшло вже до такого піку, що я боюсь просто всіх, навіть при зустрічах з друзями відчуваю паніку від того, що відчуваю тепло на своїх щоках... Я прокидаюсь зранку вже з тривожністю і просто хочеться плакати.
Я б дуже рекомендувала обрати фахівця та попрацювати з психологом. Важливо зясувати природу цього. Якщо це дійсно тільки у Вашій голові - то роботи з психологом буде достатньо. Але, зважаючи на те, що Ви в тривозі з підліткового віку, є верогідність, що вона вже має фізиологічну природу. Тоді без консультації психіатра та медикаментозного супроводу не обійтися. Але пігулки не відміняють роботу з психологом\психотерапевтом. Це Вам в любому разі потрібно. Скоріш за все, це буде довготривалою терапією, бо Ви описали цілу низку питань, які швидко, нажаль, не вирішити. Це і залежність від думки авторитетної людини (мами), це іне сформована самоцінність і як результат відсутня автентична самооцінка, це і когнітивні упередження... От саме над формуванням своєї автентичності і треа буде попрацювати. Це дасть Вам і свободу в реакціях та поведінці, а головне змінить накраще якість життя.
Відредаговано автором 19-05-2023 18:43:00
консультация психолога
по якому критерію ви визначили, що ви невпевнена в собі??можете назвати як проявляжться впевненіть і як ви зрозумієте, що от тепер ви впевнені в собі