З тривогою чекаю вихідних щотижня
Доброго дня, дорогі психологи! Можливо моя проблема здасться смішною, як для такої дорослої людини... Та все ж запитаю.
Помітила, що чекаю кожних вихідних з якоюсь нервозністю, тривогою, страхом.
Справа в тому, що мій чоловік кожного тижня на вихідний їде до мами. Возить її за покупками, допомагає по господарству, а також вдома в мами займається якимись своїми справами.
Мені це не подобається. Розумію, він вільна людина і має право розпоряджатися своїм життям і часом як хоче. Мені це схоже не на необхідну допомогу матері, а ніби він живе сімейне життя там, з нею, а не зі мною. В нього є плани чим він там буде займатися, а от спільних планів нашої сім'ї ніби немає. Ніби там йому завжди щось важливо і потрібно, і обов'язково. І відчуття, ніби тут зі мною він перечикує тиждень, щоб собі поїхати до мами і там жити важливе життя. На практиці в принципі більшість часу він зі мною, тобто з робити щодня приходить до нас додому. Але мене все одно якось обурює те, що в нього там постійно все важливе і він мусить. Я відчуваю себе не досить важливою в сім'ї з ним і так було завжди. Коли зустрічались приїхаючи до мене він тягнув мене в компанії своїх друзів, і я почувала себе ніби якийсь додаток до чоловіка десь там збоку. Коли переїхала до нього жити, було враження ніби він собі живе сімейно з мамою, а я десь там збоку якась зайва людина. Переїхали жити на квартиру окремо від мами, а відчуття теж саме, ніби він все одно не зі мною. Я боюся що немаю права претендувати на щось інше. А ще не розумію для чого мені така сім'я, відчуття що я не потрібна йому і зайва. Не знаю для чого я. І якщо чесно, то вже й не знаю, а чого я сама хочу саме для себе, і вже не знаю, як я хочу щоб було в стосунках. Дуже мріяла про сім'ю, а в результаті а сім'ї я розбита і нещаслива. Я втомилася, ніби стараюсь, стараюсь, а толку. Все одно я не потрібна, не цінна, не важлива.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я втомилася, ніби стараюсь, стараюсь, а толку. Все одно я не потрібна, не цінна, не важлива
Мабуть це дуже знайоме для Вас відчуття, з дитинства. А ситуація дуже нагадує щось з минулого.
Більше того, скажу, що підсвідомо, ненавмисно, Ви й вибрали ці стосунки саме з таким чоловіком, тому що звикли до власної нецінності - а він здатен так себе вести. Навіть якщо раніше він себе поводив по-іншому. Але ж на початку завжди так - щоб сподобатись дівчині.
В цій ситуації без психотерапії дитячих психотравм з психологом не обійтися. А саме не пройде.
психолог онлайн
Доброго дня! З Вашої розповіді схоже, що Ви - чутлива й ніжна людина, а Ваші відносини з коханим, виглядають як тільки для інтимних стосунків. Це нерідко буває ознакою того що чоловік буде ближче до своєї мами ніж до Вас. На користь цієї версії свідчать Ваші цитати:
-мріяла про сім'ю, а в результаті а сім'ї я розбита і нещаслива. Я втомилася, ніби стараюсь, стараюсь, а толку. Все одно я не потрібна, не цінна, не важлива....
Для вирішення питання потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами.
психолог онлайн
Анна Ланина
Доброго дня!
Хочеться підтримати Вас і сказати- ваше питання не смішне, а справді важливе.
І ось тут, на першому реченні і відкривається проблематика)
Що ви робите?- знецінюєте ваші почуття.
Якщо вас щось турбує, пригнічує, засмучує, -це вже заслуговує уваги і важливо.
Те саме і у стосунках.
Вам не подобається така ситуація, чи говорили вы про неї з чоловіком?ділилися тим якою себе почувати поряд із ним?
Який ваш емоційний стан, чи знає він?.
Загалом, чи говорите про особисте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341994 для Павел Леонидович
Дякую за відповідь. Я Вас зрозуміла. Зараз, озираючись назад з холодним розумом, якщо правильно пам'ятаю – ще спочатку він поводився приблизно так само. Але тоді чомусь вирішила що для мене він саме такий як треба чоловік для створення сім'ї.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341995 для Анна Ланина
Дякую за відповідь. Так, думаю я чутлива і вразлива людина. Складно сказати для чого наші відносини, та загалом вони для мене зараз неповноцінні. Чи навіть порожні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341998 для Ирина Терещенко
Добрий день, дякую Вам за слова підтримки. З чоловіком обговорювали ситуацію. Він на це відповідає, що ті справи дуже важливі... Пропонувала компроміс – наприклад, хоч одні вихідні з вечора п'ятниці по понеділок щоб ми проводили разом. Він погодився. А в результаті і далі робив так як робить, знаходячи собі там щось дуже важливе.
Я говорила про свій емоційний стан у стосунках, дослівно не пам'ятаю що він на це відповідав, але по суті – що він не розуміє чому я так почуваюся.
Я точно і неодноразово давала зрозуміти, що мені це не подобається. Він точно знає про це. Але він продовжує це робити. І схоже не збирається це змінювати.
Якщо щось говорю, то від нього чую аргументи чому він правий і потрібно робити саме так як він робить.
На словах любить, цінує і потрібна.
психолог онлайн
Очевидно, Ваші уявлення про сім"ю не співпадають з уявленнями чоловіка. Настав час сісти удвох і звести ваші уявлення до спільного знаменника. І домовитись так, щоб ваша сім"я влаштовувалал вас обох. Якщо чоловік не дається на мову, то у вас завжди є вибір зробити так, як хочеться вам самій
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорили про це з вашим чоловіком?
психолог онлайн
Если муж не сепарировался от мамы, то да, жена всегда будет на втором месте.
И если муж не отделился от мамы, то тут всегда вопрос, в какой роли вы тогда? К "ребенку", пусть и взрослому по паспорту притягивается либо такой же "ребенок" либо родитель. Интересно, как вы строите отношения с мужем.
Чем вы занимаетесь, когда мужа нет?
Есть ли у вас дети?
Как вы проводите время с мужем?
Что ценного в отношениях?
Что не нравится, кроме ситуации с мамой?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Дуже мріяла про сім'ю, а в результаті а сім'ї я розбита і нещаслива.
Если у вас все же есть желание сохранить семью, то можно все исправить и сделать так, как вы хотите.
Даже если ваш муж так привязан к своей маме.
Правда, вначале вам придется разбираться с этим -
цитата:
не знаю, а чого я сама хочу саме для себе, і вже не знаю, як я хочу щоб було в стосунках
А также принимать решение о том, будете ли вы что-нибудь делать.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Доброго ранку!
цитата:
Все одно я не потрібна, не цінна, не важлива.
Повірте, життя змінюється, коли людина стає потрібною, цінною і важливою, насамперед, СОБІ!
Вона тоді не бідкається і не жаліється, мовляв, інші, включно з чоловіком або дружиною, не приділяють їй уваги. Вона робить те, що обирає сама відповідно до власних бажань і переконань. І партнера це стосується також. Ось через це інші люди її ПОБАЧАТЬ, почнуть ПОВАЖАТИ і ЦІНУВАТИ, бажати бути поруч.
Скажете, своєрідне диво? Можна і так. Диво внутрішніх перетворень. Але спочатку усвідомлення себе і того сценарію, що ви реалізуєте на цей час. А потім напрацювання почуття самоцінності і новий досвід, який змінює вас зсередини. Психологи знають, як допомогти тим, хто цього потребує і звертається по допомгу. Отже, попереду цікавий шлях. Ви готові його долати?