Чому хлопець сидить на сайті знайомств та ставить лайки жінкам?
Добрий день, мені 25 років, моєму хлопцю 37 років. Здавалося б, дорослі люди, але… Разом вже другий рік. Зараз знаходимося за кордоном. Я думаю що зі мною він тому що йому так простіше( мені здається він грає роль пари, бо парам легше знайти квартиру і тд) Нещодавно була серйозна розмова з приводу наших стосунків. Прийшли до того що він мені сказав що йому зі мною комфортно і він хоче бути зі мною.
Після розмови пройшло 2 тижні і я помітила як він сидить на сайті знайомств та ставить лайки жінкам(27-30 років) переписки з ними не веде. Але деякі профілі цих жінок він собі зберігає. Я не розумію чому? Чому він до мене ставиться добре , говорить що я його люба, але на стороні лайкає інших? В чому може бути причина? Чому чоловіки так їздять по вухах ? Не можу підняти цю тему бо не можу сказати йому звідки я дізналася про цей сайт. А я хочу жити. Я хочу любити, хочу сімʼю, люблячого чоловіка, хочу карʼєру яку я втратила через війну. А сумісних планів на життя з хлопцем немає. Кожен живе наче своїм життям, окремо один від одного.
Якщо він не хоче бути зі мною, тому чому він зі мною?
Якщо він зі мною через квартиру, то чому б відразу не сказати про це. Навіщо їздити по вухах?
Якщо б він сказав що це все через квартиру яку нам будуть давати, то я б вже якось добула б тут до моменту видачі квартири а потім би поїхала б в Україну та починала б життя своє там. Повернутися до рідних не можу, територія нині є окупованою.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрий день, Катя. Ви пишете, що молодий чоловік каже, що йому з вами комфортно, але ж це не про почуття чи подальші сумісні плани на майбутнє. Чи Вас влаштовує таке відношення до стосунків? Які погляди Вас та його на подальші відносини, чи обговорювали Ви це питання?
психолог онлайн
Добрий, Катя!
Ви самі собі вже відповіли на одне питання -
цитата:
Якщо він не хоче бути зі мною, тому чому він зі мною?
Тому що:
цитата:
Я думаю що зі мною він тому що йому так простіше( мені здається він грає роль пари, бо парам легше знайти квартиру і тд) Нещодавно була серйозна розмова з приводу наших стосунків. Прийшли до того що він мені сказав що йому зі мною комфортно
А що стосується:
цитата:
То, скажу, що всі люди - різні. Є такі, що говорять прямо - такі як Ви, наприклад. А є такі, що ніколи прямо не скажуть і навіть будуть брехати, а інколи й маніпулювати.
Знаєте яка сама розповсюджена людська помилка? Міряти всіх по собі. "Який\яка я - такі й всі інші. А якщо НЕ ТАКІ - то вони неправильні".
Головне, що бажано засвоїти: ми всі - РІЗНІ.
психолог онлайн
Добрий день, Катю!
цитата:
Але деякі профілі цих жінок він собі зберігає. Я не розумію чому? Чому він до мене ставиться добре , говорить що я його люба, але на стороні лайкає інших? В чому може бути причина? Чому чоловіки так їздять по вухах ? Не можу підняти цю тему бо не можу сказати йому звідки я дізналася про цей сайт. А я хочу жити. Я хочу любити, хочу сімʼю, люблячого чоловіка, хочу карʼєру яку я втратила через війну. А сумісних планів на життя з хлопцем немає. Кожен живе наче своїм життям, окремо один від одного.
Якщо він не хоче бути зі мною, тому чому він зі мною?
Якщо б він сказав що це все через квартиру яку нам будуть давати, то я б вже якось добула б тут до моменту видачі квартири а потім би поїхала б в Україну та починала б життя своє там.
Багато слушних питань піднімаєте. Але...їх треба поставити собі і дати відповідь.
Наприклад, чому до цього часу я в стосунках, які мене не задовольняють?
Чому я боюся або сумніваюся у своєму праві жити з тією людиною, яка мене кохає, турбується, з якою спільні плани на подальше життя, а не обивательске "комфортно"?
Чому я залежна від волі дорослого 37-річного чоловіка, а не від СВОЄЇ?
Невже я така невпевнена у власній спроможності приймати рішення щодо власної долі і нести за них відповідальність?
Відредаговано автором 17-04-2023 14:49:52
психолог онлайн
Катя, Ви відчуваєте , що Вам некомфортно в цих стосунках, що Вас не люблять, бо чоловік, який кохає, не шукає собі інших.
Ви це все розумієте.
З Вами зручно та комфортно.
Але ж хіба для цього існує ваше Життя?
Хіба Ви таких стосунків хочете?
В житті варто обирати те, що дійсно Вам хочеться.
Якщо немає можливості повернутись, то можна влаштуватись за кордоном і без хлопця.
Краще витрачати свої сили на те, що дійсно Вам потрібно, ніж створювати "комфорт" людині, яка з Вами через обставини.
психолог онлайн
Общие размышления о мужчинах вам ничего не дадут. Все мужчины разные.
Вам как было услышать, что с вами комфортно?
В целом, люди ведут себя с вами так, как вы позволяете.
Поэтому вам самой важно определиться, какие отношения вас устраивают, чего вы хотите от этого МЧ, честно ответить на вопрос, а дает ли он вам это и тогда поговорить с ним по тему лайков и сохраненных страниц девушек.
Никто из психологов не ответит вам на вопрос лучше, чем МЧ. Хотя он в целом ответил уже - комфортно с вами.
психолог онлайн
Доброго дня Катю! Перечитала Ваш "крик душі"...
Ви пишете "Не можу підняти цю тему бо не можу сказати йому звідки я дізналася про цей сайт. А я хочу жити. Я хочу любити, хочу сімʼю, люблячого чоловіка, хочу карʼєру яку я втратила через війну. А сумісних планів на життя з хлопцем немає. Кожен живе наче своїм життям, окремо один від одного..."
Коли дівчина пристає на пропозицію просто пожити разом, вона, не усвідомлюючи цього, ставить себе у дуже залежне становище. Бо найбільше бажаючи мати нормальну родину, чоловіка та дітей, змушена принижено мовчати, сподіваючись, що може він все ж таки з нею одружиться... При цьому, втрачаючи майже всі важелі впливу на хлопця...
А тепер давайте чесно... Для чого чоловіку одружуватися, якщо він і так вже має все, що йому потрібно, при цьому, без усіляких зобов'язань?... Тому він і поводить себе так, без остраху, що Вас втратить...
Сексуальні бажання затухають швидко, а от душевні контакти, які насправді тримають людей разом, зав'язатися так і не встигли... Він відчуває свою перевагу над Вами до тих пір, поки Ви не станете самодостатньою ( не плутати з самостійною - це різні речі)... Певне, в такому становищі відновити повагу до себе з боку чоловіка, щоб він почав з Вами рахуватися, вже трохи важче, але - цілком можливо! До речі, як склалися стосунки між Вашими батьками?
Який вихід?