Не дозволяю проявляти емоції в тяжкі часи
Доброго вечора. Я намагаюся уникати новин і не говорити про ті страшні речі що роблять російські солдати. Якщо взяти випадок вбивства солдата в полоні,який стався нещодавно то я лише прочитала цю новини зрозуміла що найтяжче не хочу дивитись відео,я просто не хочу це знати. Я намагаюсь максимально відділяти себе від таких новин. Я не дозволяю собі плакати чи якимось іншим способом проявляти емоції щодо цього. Мені не хочеться говорити про це з іншими бо це занадто жахливо для мене. І я відчуваю сором коли ігнорую відео,пости людей. Я просто одразу ж коли дізнаюсь щось таке дистанціюю себе. І перемикаюсь на щось інше. Мені здається це не правильним,але я в той же час розумію що це занадто для мене. Та мабуть прийде час коли я не зможу ховатись від цього і мені потрібно буде це прийняти.
Я не знаю як реагувати на це..мені навіть страшно допустили думку про те щоб дати свободу своїм емоціям в цьому випадку
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго вечора. Не правильне для кого? Емоції і тривожність є наслідками інформації, яка потрапляє в наш розум із зовнішнього середовища. Це стосується і інформації і подій, яки відбувалися з нами давно, але залишаються в нашій пам'яті і тим самим через думки продовжують на нас впливати. У наш час дуже багато інформації потрапляє в наш мозок через інтернет і ЗМІ. Років 150 такого потоку щоденної інформації людина не отримувала.
Навіть з'явилися нові терміни, такі як медіаневроз. Кому і чим Ви допоможете, якщо доведете себе до нервового зриву через проглядання і стресоемоційне реагування на всі токсичні новини?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Если Вам тяжело читать и смотреть какую либо информацию, Вы не обязаны это делать. Вы себя защищаете от травмирующей Вас информации. А вот если Вы хотите поплакать, то дайте волю чувствам, не держите их и Вам станет легче.
Любой человек имеет право на выбор воспринимать ему что-либо или нет!
психолог онлайн
Здоавствуйте, Дина!
цитата:
Не дозволяю проявляти емоції в тяжкі часи
Вы описали то, что с Вами происходит.
А как Вы хотите, чтобы было?
Каким Вы видите желаемое состояние?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336335 для Светлана Владимировна Киселевская
Я все ж хотіла б проявляти емоції та не відчувати сорому за них. І отримувати підтримку в такому випадку від інших. Я хвилююсь за те що можливо,те що я не проживаю і ховаюсь від цих емоцій, може нашкодити мені в майбутньому.
психолог онлайн
цитата:
Я все ж хотіла б проявляти емоції
Что это за эмоции?
цитата:
не відчувати сорому за них
Стыд - это чувство вины и страх.
Перед кем и за что Вы чувствуете себя виноватой?
Чего Вы боитесь?
цитата:
І отримувати підтримку в такому випадку від інших.
Какую поддержку и от кого Вы хотите получать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336429 для Светлана Владимировна Киселевская
Вибачте що так довго не відповідала.
Тож, щодо емоцій. Скоріше злість,сльози, незадоволення,обурення.
Я боюсь видатися дивною. Не нормальною скажімо так. Але ж прояв цих емоцій не робить мене такою(
Я б хотіла відчувати підтримку від друзів і близьких людей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336326 для Віталій Вікторович Бондарчук
Ви праві,дякую. Я просто боюсь осуду з боку інших щодо того що пропустила якісь події. Моя мама докоряє мені що я не знаю якісь дати визволення міста чи селищ. Я перечитую це і розумію сама як це звучить. Я намагаюся останнім часом всю свою увагу звертати на себе і робити так як краще мені,але від оточуючих отримую лише слова про те що я егоїстична,безсердечна і думаю лише про себе. І мені поки що важко відстояти своє право на те життя яке я хочу прожити,на ті емоції які я маю право відчувати. Такий собі внутрішній конфлікт - я ніби і розумію що роблю краще для себе і що ніхто за мене цього не знає,а сором за це ще присутній.