Як позбутися залежності
Маю залежність від грошей. Неодноразово залазила в кредити навіть крала кошти. Під час того як це роблю взагалі не розумію що відбувається. Голова як в тумані. Як позбутися цього стану?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго вечора, нащо вам гроші? Що ви відчуваєте, коли маєте їх таким чином, що відчуваєте коли їх не вистача?
психолог онлайн
Вітаю. Гроші - це еквівалент любові. Якщо в стосунках проблеми, якщо не виходить будувати близьки гармонійні взаємини з людьми, то гроші дають можливість бути у відношеннях. Банки дуже потребують клієнтів, вони постійно знаходяться на зв'язку з ними. Гроші іноді зв'язують людей набагато сильніше, ніж почуття.
Розкажіть, будь ласка, які стосунки були з батьками в дитинстві, чи мали ви достатньо любові, уваги, турботи від них? Чи є у вас зараз стосунки, в яких ви відчуваєте, що вас люблять, і в який ви любите?
Відредаговано автором 01-03-2023 23:37:31
психолог онлайн
Здравствуйте!
Деньги это средство обмена, чтобы удовлетворить свои потребности. Насколько Вы осознаете свои потребности, без чего боитесь остаться? у Вас ситуация зависимости и с ней необходимо работать.
психолог онлайн
Добрий день. Зверніться на консультацію до психіатра,щоб виключити /підтвердити наявність психічного розладу.
Далі робота з психотерапевтом, досліджувати цей досвід. З чого все почалося, і в які моменти виникає це бажання.
психолог онлайн
Далі робота з психотерапевтом, досліджувати цей досвід. З чого все почалося, і в які моменти виникає це бажання,наприклад
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
цитата:
Маю залежність від грошей
Почему Вы решили, что у Вас есть именно зависимость от денег?
И нет другой причины того, что Вы поступали так, как об этом пишете -
цитата:
Неодноразово залазила в кредити навіть крала кошти. Під час того як це роблю взагалі не розумію що відбувається. Голова як в тумані.
?
цитата:
Як позбутися цього стану?
Для этого надо понимать, что конкретно с Вами происходит.
И вероятнее всего, форум - не самое лучшее место для таких прояснений.
Поэтому оптимальный вариант решения проблемы - это индивидуальная работа с Вами по Вашему запросу.
Відредаговано автором 02-03-2023 02:55:53
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Як позбутися цього стану?
Спочатку розвіяти туман. Так Ви зможете усвідомити, що відбувається.
Ставитись потрібно обережно і системно - з'ясувати, що передує туману? Потім - що після туману?
І загалом, що з Вашим актуальним життям - наскільки воно відповідає Вашим очікуванням? Що в ньому задовольняє, а що ні?
І от тоді можна буде зрозуміти, яку (або які) потребу Ви намагаєтесь задовольнити через те, що називаєте залежністю від грошей.
Нарешті Ваше запитання
цитата:
Як позбутися цього стану?
Відповідаю - винайти прийнятний спосіб задоволення потреб(!)
Відредаговано автором 02-03-2023 10:41:55
психолог онлайн
цитата:
Маю залежність від грошей
Вам не здається ,що краще залежати від грошей чим залежати від безгрошів'я.))))))
цитата:
Неодноразово залазила в кредити
сьгодні залізете в кредити, а завтра в щось інше!
Справа не в грошах, а в схильності до залежності!
цитата:
крала кошти.
ви крали ради того щоб красти, чи в зв'язку із бажанням задовільнити потребу?
Якщо потребу, то яку?
цитата:
Голова як в тумані
Збудження і страх риску можуть викликати стан "туманності" в голові
цитата:
Як позбутися цього стану?
Якщо стану в зв'язку із схильністю до залежності, то звернутися до психолога і пропрацювати цю проблему в спільній роботі
Якщо ж стану відсутності коштів і бажання їх мати, то пробувати знаходити більш прийнятні способи їх придбання! Або зменшити свої потреби.