Страх поїздок на автомобілі та автобусах
Доброго дня!Під час євакуації мою родину вивозили військові так,як на нашій вулиці ми були єдині,хто лишився.Виїхати не було можливості,та і нічим.Сільский голова з нашого села виїхав з родиною.Коли наз почали вивозити з села,то по автівці почали стріляти рашисти,ми ледь врятувалися,я дуже перелякалася за своїх дітей які були зі мною.Тепер в мене з'явився страх автомобілів і автобусів.Я не можу нормально їздити,бо чинаеться панічна атака,то до туалету треба,то зупиняю автобус,автівку.Сердце з грудей мов вискакує,одразу з'являються сльози.
Будь ласка допоможіть.
Що мені з цим робити???
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Вы пережили огромный ужас, страх за жизнь столкнувшись "лицом с смертью". Организм и психика испытали стресс, Вы испытываете глубокое тревожное состояние, такая реакция психики.
"Що мені з цим робити??" Обратитесь пожалуйста к психологу, психотерапевту, может быть необходима будет работа совместно с психиатром, чтоб облегчить Ваше состояние. Не игнорируйте, выберите себе специалиста.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Що мені з цим робити???
Пройти повноцінне лікування панічних атак. Причина вже відома і це, на мою думку, полегшить процес зцілення.
Самотужки навряд чи вийде, хоча Ви можете якимись доступними засобами себе заспокоювати, відволікаючись від страху. Маю на увазі дихальні вправи. Наприклад, вдих животом на 4 рахунки. Пауза на 4 рахунки. Повільний видих на 6 рахунків. І знову пауза на 4.
Ще використовують такий спосіб. Дивитесь навкруги і про себе називаєте ті об'єкти, що потрапляють в око: "бачу авто, воно синього кольору; бачу вивіску магазину, вона рожева; бачу сніг, він білий; ось ялинка, вона зелена..." Мета цих вправ посилити контакт з реальністю, і тим самим вибити грунт у тривоги.
Проте повноцінне повернення собі здоров'я потребуватиме допомоги фахівців. Звісно, знадобиться певний час і деякі витрати. Можливо, окрім витрат на терапію мовну, так ще й на протитривожні ліки. Але точно скаже спеціаліст.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335485 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую за пораду.
Доповнення від автора
Дякую за пораду.
психолог онлайн
Доброго дня, Katty94!
Ви пережили глибоку психологічну травму і отримали так званий ПТСР - посттравматичний стресовий розлад.
На жаль, нічого іншого, окрім курсу психотерапії, запропонувати Вам нічого. Це єдине, що може ефективно Вам допомогти.
психолог онлайн
цитата:
Що мені з цим робити???
Панические атаки - это симптом психического расстройства.
Поэтому Вам надо обратиться к психиатру.
И даже если ПА являются следствием полученной Вами психологической травмы, то все равно этим должен заниматься врач, а не психолог.
И только после того, как Вы нормализуете свое состояние с помощью медикаментозного лечения, Вам будет показана индивидуальная работа с психологом (психотерария).