Школофобія
Доброго дня .Прошу вашої поради.Маю сина 16 років,який почувається погано перед походом до школи .Історія наша така.В 9 класі був конфлікт з однокласником.Потім почалося дистанційне навчання.Все стало добре.З класу цього пішли.Зараз відвідує школу за кордоном.Спершу теж було все нормально,йому подобалось,в школі багато українців з якими він спілкується Але..два місяці тому почали підходити до нього учні цієї школи(не українці)і щось там виясняти ,ображати На даний момент це припинилосяАле.з цього часу він просто зламався.Перед школою просто почуває себе погано,болить живіт,часто бігає в туалет .На вихідних,канікулах почувається добре.До української школи теж повертатися не хоче .Як мені йому допомогти?Попереду в нього 11 клас.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Ви розумієте у чому саме суть кофлікту у школі?
цитата:
Як мені йому допомогти?
Бути на його боці. ЗАВЖДИ. Навіть якщо не поділяєте його поглядів або не схвалюєте його вчинків не проявляти це при інших, лише на одинці.
У Вас з ним є контакт? Він розказує Вам що з ним відбувається? Як Ви реагуєте?
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
він просто зламався.Перед школою просто почуває себе погано,болить живіт,часто бігає в туалет
Це захистні прояви психосоматики, тіло боїться і намагається уникнути стресової ситуації, а страх виводиться в туалеті натуральним чином. Таке трапляється доволі часто.
В цілому майже неможливо розібратися з проблемою хлопця по переписці, треба бачити Вашого сина, розмовляти з ним, навіть протестувати його за певними методиками. Бо невідомо ані його характер, ані умови виховання, ані життєві принципи, ані конкретні ситуації в школі і ще багато чого. Тобто бракує важливої інформації, БЕЗ якої не допомогти.
Але виходячи з тієї невеликої кількості інформації, що Ви дали, можна сказати наступне.
Хлопцю важко себе захищати та відстоювати власні інтереси. Як давно це почалося? Можливо було питаманне йому завжди? Як Ви ставитеся до самозахисту? Дозволяєте йому застосовувати силу в разі необхідності?
Припускаю, що Ваш син має тонку та чутливу натуру, а таким людям завжди важко в соціумі, де часто панують закони джунглів і де виживає сильніший та брутальніший.
Можливо, в такому випадку, кращім варіантом для нього було б індивідуальне навчання.
Але ж потім все одно треба буде якось соціалізуватись, тому бажано йому попрацювати із психологом - для полегшення адаптації до соціальних умов.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Як мені йому допомогти?Попереду в нього 11 клас.
Спочатку спитаю, чи є в хлопця батько? Де він? Чи приймає участь в його вихованні?
Можливо,є дідусь або дядько, адже вплив і приклад чоловіків вельми доречний. Звичайно, адекватних чоловіків.
І ще питання до Вас. Як Ви ставитесь до подій у школі і реакції сина на ці події? Що йому говорите? Що робите? Яким бажаєте бачити сина? Прояви яких якостей підтримуєте?
психолог онлайн
цитата:
Як мені йому допомогти?
У Вашего сына появились социальные страхи.
Поэтому ему нужна индивидуальная психотерапия, чтобы он смог справиться со страхами и развить уверенность в себе.
Только после этого он сможет спокойно посещать школу и другие учебные заведения.
цитата:
Як мені йому допомогти?
Если учесть, что обычно тревожные дети бывают у тревожных мам, то помочь своему сыну Вы сможете только после того, как проработаете свои собственные страхи с психологом.
Также на индивидуальной консультации Вы сможете узнать, как необходимо будет себя с ним вести, чтобы он перестал бояться.
Потому что в формате общения на форуме Ваша проблема не может быть решена.