як це перебороти?
розійшлась з хлопцем, сьогодні він попросив зустрітись, щоб дізнатись причину. в мене якась паніка почалась, агресія, страх що він буде переслідувати і мстити. а ще став огидним якимось, коли згадую що як ми проводили час разом, всередині аж скручує, тошнить, хочеться зникнути. і це постійно. навіть якщо просто посварився, а потім дивишся цій людині в очі. накручую себе дуже.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку. Якщо Ви злитесь на людину, але не дозволяєте собі реагувати відповідно до Ваших почуттів, стримуєте себе, то з кожним разом злості становиться все більше, і в результаті доходить до того стану, який Ви описали. Ви могли б не зустрічатись з хлопцем найближчим часом, а написати йому причину, наприклад, а зустрітись пізніше, якщо будете відчувати себе готовою до такої зустрічі. Також можете звернутись до психолога, щоб в індивідуальній роботі з'ясувати, що з Вами відбувається в такі моменти, як зараз.
психолог онлайн
цитата:
розійшлась з хлопцем, сьогодні він попросив зустрітись, щоб дізнатись причину.
Если Вы расстались с парнем, то зачем Вам с ним встречаться?
Ведь Вы имеете право не только не говорить ему причину, но и вообще, разойтись с ним просто так, без всяких причин.
цитата:
якась паніка почалась, агресія, страх
Если парень может реально причинить вред, то Вам надо защищать себя.
Для этого Вы можете обратиться в полицию. Или в службы по предупреждению домашнего насилия, где сможете получить бесплатную консультацию психолога и юриста.
цитата:
накручую себе дуже
Если же Вас "накручивают" Ваши страхи, тогда надо прорабатывать их в индивидуальной психотерапии.
Или же убирать их с помощью врача и медикаментов, если не планируете работать с психологом.
психолог онлайн
Добрий день! Ви розійшлися з хлопцем по вашій ініціативі. Сьогодні він попросив зустрітися, щоб дізнатись причину. Ви злякалися і не хочете з ним зустрічатися. Та все ж питаєте, як це перебороти?
Дивіться, коли нам страшно, то ми реагуємо на страх трьома способами: втікати, нападати, або завмерти. І це нормально не зустрічатись з людиною, яку ви побоюєтесь. Це нормально не хотіти зустрічатися, і не зустрічатися.
Але дуже багато інтересу виникає до вашого питання. Що саме ви хочете перебороти?
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334457 для Елена Владимировна Мороз
накручувати себе, ось лягла спати, всю ніч прокручувала в голові діалог, приснилась діч( що він мене вбив ) нігтів нема, постійно думаю про це. як я можу зустрічатись, якщо коли прийдеться розтатись, і я постійно буду тікати, ненавидіти цю людину, мені здається що він буде ходити складати сплєтні про мене, хоча він нормальна людина.
а ще коли починаю зустрічатись з людиною, починаю шукати в ней недолікі, я не спеціально. як я не старалась, я не можу перенаправити ці недолікі в улюблене. мене це так злить, я не можу. на психодога грошей в мене нема, бо всі студенти бідні, лікі які приймати, я не знаю. я розгублена. я розумію що мені потрібна допомога і вже давно, але...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334443 для Татьяна Штапова
але якщо ця людина замість того щоб написати про зустріч, ловить мене. ввірвався в кімнату в гуртожитку, чекав з універу мене, при том що коли ми поїхали на канікули ( я студент ) вибачте за вираз " ложив х@р " на мене не писав і т.д. бо він не любить переписуватись, а я люблю. йому насрати на мене. а я ненавиджу зустрічі в реалі такі, но йому байдуже. і крім о того щоб жостко не відшити його, ніяк.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334456 для Светлана Владимировна Киселевская
дякую, мені це допомогло
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
ЯК ЦЕ ПЕРЕБОРОТИ?
Щоби перебороти, потрібно усвідомити, звідки беруться Ваші страхи. Це вони в поєднанні з невпененістю в собі спотворюють Вашу поведінку.
Отже, шукайте шляхи підвищення своєї самооцінки. Вчиться виражати свої емоції в моменті, коли вони виникають. Уважніше придивляйтесь до своїх цінностей паралельно з розвитком здатності їх відстоювати.
Коли написав про шляхи, то мав на увазі усе моживе і доступне Вам на цей час - співпраця з психологом в центрі соціальних служб для молоді (поцікавтесь в своєму місті), психологічні групи підтримки, відповідна література, ведення щоденника емоцій і таке інше. Згодом заробите кошти для платної терапії.
А зараз Вам надам важливу інформацію для міркування.
ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО:
1. … ставить себя на первое место
2. … просить о помощи и эмоциональной поддержке
3. … протестовать против несправедливого обращения или критики
4. …иметь свое собственное мнение или убеждения
5. …совершать ошибки, пока Вы не найдете правильный путь
6. …предоставлять людям право самим решать свои проблемы
7. …говорить: «Спасибо, НЕТ», «Извините, НЕТ»
8. …не обращать внимания на советы окружающих и следовать своим собственным
9. …побыть одному, даже если другим хочется вашего общества
10. …иметь свои собственные, какие угодно, чувства, независимо от того, понимают ли их окружающие
11. …менять свои решения или изменять образ действий
12. …добиваться перемены договоренности, которая вас не устраивает
13… судить о собственном поведении, мыслях, эмоциях и брать ответственность за их последствия на себя.
14… не оправдываться и не извиняться за свое поведение
15…решать, должны ли вы брать на себя ответственность за чужие проблемы.
16…сказать: «Я не знаю «, «Я не понимаю».
17…сказать: «Мне наплевать…», «Меня не волнует…», «Меня не интересует…»
ВЫ НИКОГДА НЕ ОБЯЗАНЫ
1. …быть безупречным на 100%
2. …следовать за всеми
3. …делать приятное неприятным Вам людям
4. …любить людей, приносящих вам вред
5. …извиняться за то, что вы были самим собой
6. …выбиваться из сил ради других
7. …чувствовать себя виноватым за свои желания
8. …мириться с неприятной Вам ситуацией
9. …жертвовать своим внутренним миром ради кого бы то ни было
10. …сохранять отношения, ставшие оскорбительными
11. …делать больше, чем Вам позволяет время
12. …делать что-то, что вы на самом деле не можете сделать
13. …выполнять неразумные требования
14. …отдавать что-то, что вам на самом деле отдавать не хочется
15. …нести на себе тяжесть чьего-то неправильного поведения
16. …отказываться от своего «Я» ради чего бы то ни было или кого быто ни было.
ПОМНИТЕ ОБ ЭТИХ СВОИХ ПРАВАХ и также помните о том, что точно такие же права имеет любой другой человек, будьте ГОТОВЫ ПРИНЯТЬ такое поведение от окружающих и будьте достаточно разумными, чтобы с достоинством искать решение, искать компромисс, уважая свои права и права другого человека.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334462 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую, буду кожного дня перечитувати ці правила щоб не забути, не забути що я людина і вправі робити що мені подобається
психолог онлайн
цитата:
Відчуваю, що Ваш рух вперед не зупинити))
психолог онлайн
Добрий день.
З ваших повідомлень відчувається сильний страх. Це викликає занепокоєння, бо складається враження що ви переживали насилля (фізичне чи психологічне). Якщо це справді так, вам треба в першу чергу попіклуватися про вашу безпеку. Та працювати з "лікуванням" своєї особистості.
У будь якому випадку ви маєте право не погоджуватися на вимоги вашого колишнього партнера, якщо вони вам некомфортні.
психолог онлайн
цитата:
Якщо хлопець Вас переслідує, Ви його боїтесь і не маєте ніякого бажання з ним далі спілкуватись, Ви не зобов'язані його відшивати, маєте повне право його ігнорувати. Якщо хлопець буде поводити себе агресивно, варто звертатись в таких випадках до людей, які зможуть Вас підтримати та захистити, від випадкових перехожих і друзів до поліціїї.