Хочу зрозуміти свої почуття
Добрий день! Опишу ситуацію коротко: у мене є родичі, які дуже заздрісні. Тобто їх сім'я завжди заздрила нашій сім'ї. Моя двоюрідна сестра, це ще йде аж в дитинство, завжди мене дуже дратувала, навіть просто згадка про неї. Пам'ятаю як я навіть в особистий щоденник могла кілька сторінок виписати про те, як я її ненавиджу, ще й великими літерами! Я часто намагалася довести, що я чимось краща неї, що в мене кращі речі ніж у неї. Зазвичай на спільних зустрічах, до яких я ретельно готувалася. Та часто мої плани зривалися і мене це сердило. Можливо я навіть складала плани помсти. Це так по-дитячому, навіть смішно згадувати. Пройшло вже кілька років, та й того блокнот вже давно немає. В чому суть: я подорослішала, пройшов час, але я не можу зрозуміти що я відчуваю до неї. Вона мене неймовірно дратує, також, лише згадка про неї та їхню сім'ю, знову бажання довести що я краще, здається що вона чимось краща за мене і краще живе, хоча по суті в неї навіть немає того, що є у мене, але не буду вдаватися у подробиці. Вона на 3 роки молодша за мене. Яка глибинна причина того, що я відчуваю? Заздрість, можливо навіть ненависть? Яка потреба їй щось доводити? Також чому вона себе так поводить? Пригадую колись вона могла сказати щось остроумне, на що я не мала відповіді, ставила в неловке положення перед родичами (переважно на родинні свята) і також є образа, але ще в дитинстві. Ця вся тема тягнеться ще з дитинства, та досі мене гризе, хоч в якійсь мірі мені байдуже. Як позбутися цього і жити своїм життям, не зважати на неї?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Гризе чи байдуже?
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталя, читаючи ваш запит , в мене виникало багато запитань стосовно вашої сестри та ваших ситуацій з нею. В мене склалось враження, що не вона вам заздрить, а ви їй. Дуже цікавить ситуація з образою в дитинстві, що саме сталося?
Також в меня з'явилась фантазія, що ви намагаєтесь бути кращою на її фоні не для неї, а для рідні або ще когось. Чи ставив вам її в приклад хтось з рідних?
Як ви зараз реагуєте на неї?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
цитата:
Яка глибинна причина того, що я відчуваю?
Наталіє! Причина, на мій погляд, вельми проста - час минув, а Ви не змінились(!) Залишились всередині, по суті, тією ж дівчинкою, яка
цитата:
Я часто намагалася довести, що я чимось краща неї, що в мене кращі речі ніж у неї.
цитата:
Яка глибинна причина того, що я відчуваю?
Ви себе в деяких аспектах прийняти не можете. Відмінності між вами прийняти не можете.
А ні свою особистісну уникальність, а ні її.
цитата:
Пригадую колись вона могла сказати щось остроумне, на що я не мала відповіді, ставила в неловке положення перед родичами (переважно на родинні свята) і також є образа, але ще в дитинстві.
І ось де ще собака порився. В її присутності відчули багато негативних і незручних емоцій - безпорадність, сором, гнів, заздрість тощо. Отже і не дивно, що "казан кипить".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327884 для Анна Володимирівна Остяновська
Я гадаю, що ми заздримо одна одній, та в мене до неї якісь змішані почуття, які я сама не можу зрозуміти. Не пам'ятаю щоб хтось ставив її в приклад. Щодо образи - одного разу вона вдарила кілька разів мене з ноги нижче пояса (якщо не помиляюся, все так і було, багато часу пройшло відтоді), не пам'ятаю наскільки боляче це було. Вона заздрить мені, це навіть мама помітила. А найцікавіше те, що вона особливо нічим не виділяється, не розумію взагалі чому я їй заздрю, в якомусь плані це навіть смішно.
консультация психолога
Чи спілкуєтесь ви зараз? Як часто бачитесь? Чи можешь назвати 5 основних пунктів, в яких ти їй заздриш ? Або ситуації в яких ти починаєш їй заздрити ?
психолог онлайн
Добрый вечер, Наталия!
цитата:
Опишу ситуацію коротко: у мене є родичі, які дуже заздрісні. Тобто їх сім'я завжди заздрила нашій сім'ї. Моя двоюрідна сестра, це ще йде аж в дитинство, завжди мене дуже дратувала, навіть просто згадка про неї. Пам'ятаю як я навіть в особистий щоденник могла кілька сторінок виписати про те, як я її ненавиджу, ще й великими літерами! Я часто намагалася довести, що я чимось краща неї, що в мене кращі речі ніж у неї.
Я думаю, что за Вашей ненавистью к сестре может скрываться Ваша зависть и с этим можно разобраться индивидуально. Подумайте о том, в чем Вы ей можете завидовать и, когда Вы это осознаете, то Вам станет понятнее.
психолог онлайн
Чтобы
цитата:
позбутися цього і жити своїм життям, не зважати на неї
надо, чтобы Вас устраивала Ваша жизнь во всех сферах.
Что сейчас Вам не нравится и чтобы Вы хотели изменить?