Дівчина не знає, чи любить. Каже, що їй потрібно подумати.
Зустрічаємося півтора роки. Стосунки на відстані, але бачимося вихідними, влітку весь час проводимо разом. Ми обидва були щасливі, поважали і цінили. Планували мій переїзд і життя разом.
Говорили про спільне майбутнє і планували його.
Але тиждень тому стали мало спілкуватися, вона була зайнята навчанням, багато часу проводила с подругами. Мені здклося, що їй недобре, бо вона майже нічого не їла і начебто не могла бути наодинці.
Я вирішив запитати, що коїться, чи все в неї добре і чи любить вона взагалі. Вона сказала, що не знає, що їй погано у психічному плані. Запропонувала проговорити про це потім щоб завтра все було добре (завтра був день народження нашого друга). Я змінив тему і ми трохи поговорити про всіляке. Наступного дня вона приїхала, ми зустрілися і нормально спілкувалися, мені навіть здавалося, що все добре. Але потім вона стала говорити лише зі своєю подругою. Тому я від неї віддалився, їй було весело і вона не звертала на мене увагу.
Коли ми опинилися удвох я вирішив запитати, що сталося і що вона відчуває. Вона сказала, що не знає, що їй треба подумати, що її втомлює відстань, що нічого не сталося і я робив все чудово, але в неї просто "щось стрельнуло", начебто в неї з'явилися думки, що почуттів немає і вона не стала з ними боротися, також сказала, що хоче дружити. Я питав, що її хвилює (можливо її лякає прив'язаність, чи щось таке), але вона не могла дати ніяких відповідей. Мені здалося, що вона просто не хоче засмучувати мене і псувати вечір. Але я сказав, що буду чекати, поки вона подумає. ( Це було позавчора, ми не говорили про це більше, тож можливо вона справді думає, або ж відтягує момент щоб мене не травмувати).
Наступного дня вона поїхала, писала мені, ми трохи спілкувалися, хотя я вирішив дати їй час побути без мене.
Сьогодні ми не говорили, я не пишу, але не знаю, чи правильно це і що правильно взагалі.
Тож що робити мені, якщо я хочу зберегти стосунки і допомогти їй?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Але я сказав, що буду чекати, поки вона подумає.
Ви сказали, що будете чекати на її відповідь. Скільки готові чекати?
цитата:
Напевно чекати її відповідь. Вона просила у вас допомоги, що ви їй хочете допомогти?
Що ви самі хочете від цих відносин?
Чому ви на відстані?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326575 для Виталия Юрьевна Мельник
Готовий чекати мабуть допоки не прийду до того, що ці стосунки мені більше не цікаві.
Стосовно допомоги - дійсно не просила, тому, схоже, і не варто нав'язувати її.
Дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326575 для Виталия Юрьевна Мельник
Я не думав про те, чого я хочу від них, для мене стосунки були якимось процесом, що відбувається природно. Але хочу і хотів їх розвитку, як мінімум почати жити разом.
Ми з одного міста, але вона навчається у Києві.
психолог онлайн
цитата:
Ну так ви ставите себе в залежність від тривалості прийняття нею рішення, як на мене.
Можливо вам варто теж розібратися в чому Ваша цікавість, чи є вона загалом?
цитата:
для мене стосунки були якимось процесом, що відбувається природно.
За півтори року стосунків на відстані - це процес, але що значить природній?)
Для мене звучать якось розмито і безініціативно. Можливо вам справді слід розібратися в собі, для початку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326579 для Виталия Юрьевна Мельник
Під словом "природній" мав на увазі те, що все розвивалося своїм ходом і мене це влаштовувало. Я не думав про те, що чогось можна хотіти від стосунків, просто давав людині емоційні ресурси так само, як і вона мені.
психолог онлайн
Отношения на расстоянии это нелегко и правда.
Тем более, когда речь идет о достаточно длительных отношениях.
Через какое время вы планировали жить вместе?
Вы для себя знаете, сколько готовы ждать пока девушка определится? Неделю? Месяц? Год?