Взляд со сторони
ми посварилися с невесткой больше полугода по болезни моего брата сейчас ми йдем на всячески уступки перед праздниками сделали племянику подарок она отказалась и принесла деньги обратно сейчас у племянника день рождения не знаю как поступить прийти и поздравить его день рождения или все таки не принимать каких-либо действие
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня! Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ваша невістка дуже образилася під час сварки... Чи намагалися Ви з нею спокійно поговорити про те, що сталося і, якщо відчуваєте, що були неправі, вибачитися?
Дополнение от автора
Ми не розмовляли з нею на цю тему але були випадки що я їй телефонувала вона зі мною розмовляла перед святами я їй телефонувала питала чи відпустить вона племінника до нас в гості так ми хочемо зробити племіннику подарунки вона погодилась а як дійшло діло щоб він донас прийшов незнаю що сталося вона навідріз вона відмовилась в зараз в нього день народження і я незнаю як поступити брат каже робіть що хочете чи піти його привітати чи ні
психолог онлайн
А Ви нам, магалися дізнатися, що саме сталося між її згодою і тим, що вона вже відмовила? Можливо така її реакція не стосується тільки конкретно Ваших стосунків? І Ви просто потрапили "під гарячу руку"?
Дополнение от автора
Ні не намагалася тому що нехотіла ще більше усугубляти ситуацію тому що в літку моя мама посумісництву її свекруха купила племіннику кросівки з ним була її мама і сказала що моя мама даже не бачила дитину і насильно заплатила за них і невістка після обіду принесла гроші коли нас не було дома і залишила вікні будинку що дуже образило мою маму
Дополнение от автора
Ми не спілкуємось взагалі лише брат заходить до нас в гості і каже що вона в усьому винить нас я неспорю я її обідила було багато погано сказано я їй вона мені але вони перекрутили всі слова в свою користь, і він каже що не знає вже хто правий
Дополнение от автора
Моя кума і посумісництву її каже що та клялась що більше не пустить до нас племінника і недозволиться з ним бачитись
психолог онлайн
Ну що ж! Передайте подарунок через брата, а це вже її справа, захоче прийняти чи ні.. У всякому випадку, Ви зробите, що зможете. І брат побачить, що Ви турбуєтеся через племінника. Буде колись можливість, все ж поговоріть спокійно та вибачтесь. Вона Вас одразу може і не пробачити, але зробити спробу потрібно - це Ваша родина. На майбутнє, вчіться контролювати свої емоції та слова, бо наслідки можуть бути не дуже приємними, як бачите.
Дополнение от автора
Як поступити
Дополнение от автора
Він не хоче брати тому що каже в нього і так досить проблем , хотіла піти до них саме на його день народження і сама відати подарунки лиш боюсь що вона з цього зробить ще більшу проблему
Дополнение от автора
Але вона теж не права була і мене ображала але я не тримаю образи
психолог онлайн
Доброго дня! Іти чи не іти до невістки, Ви вирішуєте самостійно, бо це Ваше життя... Зважте все "за" і "проти" та прийміть рішення. підете - буде можливо те... Не підете - буде можливо те... І вибираєте, що принесе менші проблеми... Можливо варто подумати про свого брата? В цій неприємні ситуації мені більше всього шкода його, тому що він між вами як між двома вогнями... А і Ви, і Ваша невістка, судячи з усього, думаєте лише про себе, та хто, кого більше образив... Це називається егоїзм та пихатість. Хто більше співчуває йому, той і більше його любить... Удачі Вам!