Гості гостей
Доброго вечора. Живу я з чоловіком , дітками та свекрами у одному будинку. В чоловіка було день народження і тут прийшов брат з жінкою в гості, тобто інша невістка у гості до нас. І при розмові сказала, що хотіла гостей своїх привести до вас, тобто сама прийшла в гості та ще й своїх гостей привести. Звичайно мені це геть не сподобалося. Ну чому сама прийшла в гості та ще й за собою когось привела. Як завжди з чоловіком виник конфлікт, через брата та невістку. Підкажіть , будь ласка, як бути з тим , що він стає на сторону своєї невістки?як пояснити чоловіку, що це геть ненормально приводити в будинок де живуть не лише батьки, а є ще одна сім'я своїх гостей?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы проживаете в доме у его родителей?
Дополнение от автора
Так. Ми живемо у будинку чоловіка.
психолог онлайн
Если я правильно поняла, то его брат пришёл к своим родителям в их дом и он может это согласовывать только со своими родителями, так как это их дом. Вы, конечно, можете сказать, что Вам это неприятно и попросить согласовывать с Вами, так как Вы там тоже проживаете и есть какая-то интимная зона
Дополнение от автора
Справа в тому, що вони не питалися чи можна, вони сказали, що хотіли привести. Просто на моє щастя їхні гості поїхали трохи скоріше додому. От вони приходять до нас до будинку, та поводять себе не дуже то культурно. Дуже люблять лазити по кімнатах та холодильнику. Тим більше хазяйнують на моїй кухні, яку ми з чоловіком зробили. Та добудували півбудинку. Так що це не лише дім батьків.
психолог онлайн
Ваши переживания понятны и это может многих раздражать, если Вы там хозяйничаете Что Вам мешает сказать об этом? Есть ли возможность жить отдельно?
Дополнение от автора
І ще коли вони приходять, то кожного разу свекор старається показати, що невістка, яка приходить господиня! На моїй кухні, в нашому будинку. А мій чоловік мовчить, тим самим мене принижуючи.
Дополнение от автора
Я кажу це свекрам прямо в очі, що це не приємно. Вони мовчать. А чоловік мій стає на захист брата та невістки, бо нічого поганого він не бачить в тому. І я йому ніяк вже не можу пояснити, що тим він мене принижує. Я маю можливість жити окремо, але чоловік не хоче, бо то будинок його. І багато вкладено в нього.
психолог онлайн
А Вы пытались поговорить об этом с мужем? Вы можете испытывать ревность к жене брата, как Вы чувствуете?
Дополнение от автора
Я говорила, але він мене не чує. Я говорю, що свекор мене ображає, багато чого неприємного говорить, а чоловік в нього перепитує, той все заперечує, бо не пам'ятає. То чоловік татові вірить. Він всім вірить. Один раз стає на мій захист, а 20 раз заступається за інших.Тут і всі скандали. Ні , ревності нема.
Дополнение от автора
Я просто відчуваю, що сім'я у мого чоловіка на останньому місці. А на першому місці мама, тато, брат, тітка, знайомі.
психолог онлайн
Вам нужно подумать о том, как жить отдельно от родителей, на своей территории. Пока Вы все там живёте, это будет происходить
Дополнение от автора
Я хочу піти жити окремо, після багатьох неприємних ситуацій, але чоловік не хоче. Він після онко, то батьки його також не хочуть відпускати з хати.
Дополнение от автора
Допоможіть, будь ласка, як хоча би зробити так, щоб чоловік нарешті звернув увагу на мої переживання? Як я себе почуваю. Бо дійсно , я почуваюся самотньо, в чужій хаті серед вовків.
психолог онлайн
Похоже на то, что Ваш муж ещё не отделился от своих родителей и не готов жить отдельно.
Дополнение от автора
Він не готовий?! А як мені себе поводити у такій ситуації? Бо розлучитися через його рідню також не варіант. Я бачу, що він під їхнім впливом, хоча він сам того невизнає.
психолог онлайн
А как Вы можете себя повести, если человек не хочет? Вы можете самостоятельно переехать и поговорить об этом с ним
психолог онлайн
Здравствуйте.
Проблема в том, что пока вы живете на территории родителей, границы выстроить будет сложно, даже не смотря на то, что вы вносили свой вклад в этот дом. Изначально это территория родителей и брат с невесткой туда приезжают не только к вам и относятся к этому дому - как с своей родной территории и поэтому свободно себя там чувствуют. Вы можете говорить мужу о своем самоощущении, чувствах, когда так происходит, но у него похоже другое мнение, он считает что это нормально и относиться к такому поведению родственников иначе. Возможно вы росли в других условиях и такое поведение для вас кажется чем-то неприемлемым. Для их семьи - это может называться бескорыстное радушие к гостям, тем более, что это тоже их сын и брат вашего мужа. А вам, похоже, сложно это принять.
Дополнение от автора
Має бути хоча би елементарна повага до невістки, яка проживає в хаті. А вони ж своєю безпардонністю мене просто опускають на дно. А мій чоловік не такий син як його брат. Його брат хороший,проти жінки неналаштовують, бо не дається, а мого чоловіка легко можна проти мене налаштувати.
психолог онлайн
Вы говорите, что чувствуете себя не защищенной в доме и это дом его родителей. Вы хотите быть хорошей дочерью для его семьи, но , чтобы Вы не делали, другая невестка будет лучше. Вы сейчас выступаете в роли жертвы. Вам нужно подумать о том, как жить отдельно и иметь свою территорию, которую Вы сможете контролировать