Как решать конфликтные ситуации с парнем
Здравствуйте, меня зовут Валентина, недавно появился парень. Ему 26, мне 22.
Я вижу в нем прекрасного человека со своими жизненными принципами.
Уважаю его за взгляды и свои установки. При этом мнения у нас могут и различаться. В таком случае я стараюсь просто оставаться при разных точках зрения, уважая точку зрения партнера. Про себя могу сказать, что я тоже немного с характером, но рядом с ним таю немного, так что пыл подсбавляется.
У нас также много общего, и мы вместе уже около 2-х месяцев. Он поддерживает, и я чувствую, что действительно оберегает и заботится, также я уехала от токсичных родителей, и нужны были деньги, он помог без проблем. Причем сумма была достаточно крупная.
Меня все устраивает и мне кажется, что мы подходим друг другу.
Проблема в том, что когда происходят какие-то ссоры, он сразу уходит в негативные эмоции и очень горячо на все реагирует, и принимает на свой счет.
Например, ситуация, я не поняла шутку, он говорит «ну что ты тупишь», так и так, я стараюсь сразу говорить, если что-то не нравится, чтобы не накапливать обиды, и сразу все решать, поэтому и сказала, что такое мне неприятно, чтобы он так не делал, он сказал, что понял, и сразу же воспринял все обидно и говорит «все тебе не нравится, что я скажу, совет свой себе посоветуй, я сам знаю, что делать итд, и что теперь не шутить?»
Я предлагаю ему варианты решения проблемы, а он не считает это видимо проблемой, уходит в пассивную агрессию и в итоге мы ссоримся.
Как правильно выходить из таких ситуаций? Ведь мне действительно стал важен этот человек и я не хочу его терять. В прошлом был опыт токсичных взаимоотношений, поэтому я крайне восприимчива к каким-то мелочам, которые мой парень может говорит не со зла. И есть с кем сравнивать, но эти ситуации просто выбивают из колеи и я понятия не имею, что делать. В прошлых отношениях меня просто посылали на***, так что я боюсь повтора таких событий, но тут ко мне немного прислушиваются все же
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, nik37b.
Помітно, як Ви турбуєтеся про ці стосунки і намагаєтеся працювати над ними - це варте поваги!
цитата:
Ведь мне действительно стал важен этот человек и я не хочу его терять. В прошлом был опыт токсичных взаимоотношений, поэтому я крайне восприимчива к каким-то мелочам, которые мой парень может говорит не со зла. И есть с кем сравнивать, но эти ситуации просто выбивают из колеи и я понятия не имею, что делать. В прошлых отношениях меня просто посылали на***, так что я боюсь повтора таких событий, но тут ко мне немного прислушиваются все же
Ви казали ці слова хлопцеві?
цитата:
если что-то не нравится, чтобы не накапливать обиды, и сразу все решать, поэтому и сказала, что такое мне неприятно, чтобы он так не делал, он сказал, что понял, и сразу же воспринял все обидно и говорит «все тебе не нравится, что я скажу, совет свой себе посоветуй, я сам знаю, что делать итд, и что теперь не шутить?»
Ви сказали хлопцеві прямо, щоб він не назвивав Вас "тупою" під час сварки тому, що Ви починаєте сумувати і гніватися + що Вас лякає його афективне включення і В б хотіли, щоб він пропрацював цей момент?
цитата:
А він просив у Вас порад? Можливо попередньо запитуйте у хлопця: якої підтримки він би хотів від Вас і, що, наприклад, якщо йому буде потрібно і він захоче, Ви вже маєте декілька варіантів для можливого вирішення проблеми.
Дополнение от автора
Нет, советов он не просил, я ему не говорила, что начинаю сердиться. Боюсь, что это приведет к расставанию и он опять начнет злиться, что мне все не нравится, хочу как-то помягче все решить. Что вы имеете в виду под «проработать»?
Дополнение от автора
Все усложняется тем, что мы редко видимся и нет возможности поговорить лично, поэтому это обычно ругань в социальных сетях...
психолог онлайн
цитата:
Нет, советов он не просил.
Дуже часто, коли ми даємо небажані поради деякі люди сприймають це не як прояв турботи, а як "зневіру у їхню можливість вирішити свої проблеми самостійно". Водночас, іноді люди розповідають нам про свої проблеми, щоб їх просто послухали і підтримали - це два різні різновиди підтримки. Наприклад, скажіть хлопцю, що коли Ви давали йому поради, то це був прояв турботи із Вашого боку, проте зараз Ви усвідомили, що, скоріш за все, він не потребував цього і саме це його розізлило, адже Ви несвідомо обезцінили його можливості. Вам дуже шкода через цю ситуацію і тепер Ви будете попередньо запитувати, якої підтрики він хотів би саме від Вас + будете попередньо запитувати, чи хотів би він почути Ваші можливі варіанти для вирішення проблеми.
цитата:
я ему не говорила, что начинаю сердиться. Боюсь, что это приведет к расставанию и он опять начнет злиться, что мне все не нравится, хочу как-то помягче все решить.
Невже Ви переконані, що цей хлопець справді розлучиться із Вами через те, що Ви просто заявите про свої переживання? З Вашого опису стосунків, я б не сказала, що це можливо. Також рекомендувала б Вам сказати про цей страх хлопцеві. Скоріш за все, зараз у Вас говорить минулий негативний досвід стосунків. Конструктивне вирішення конфліктів через відкрите вираження своїх переживань, бажань - це основа гармонійних, близьких стосунків. Коли хлопець говорить "тобі як завжди все не подобається" - це його захисна реакція на Ваші слова, які, можливо, він сприйняв як критику щодо себе. Важливо правильно формулювати повідомлення (вище вже було написано як). Якщо він всерівно реагує на Ваші слова як на критику - то це вже якісь його внутрішні конфлікти і з ними працювати саме йому, а не Вам. Водночас, Ви можете показати йому це, щоб він усвідомив свою проблему, однак вирішувати її лише йому. Запам'ятайте, що Ви не відповідальна за почуття, ставлення, поведінку інших людей, а лише за свої. Якщо хлопець не захоче працювати над собою, а продовжуватиме Вас ображати, то запитайте себе: чи Ви готові приймати це надалі, чи краще ці стосунки взагалі перевати.
цитата:
Что вы имеете в виду под «проработать»?
Щоб хлопець навчився контролювати свій гнів (особливо під час виникнення конфлікту). Наприклад, відслідковувати у собі, коли він починає гніватися і: сказати Вам, що у нього піднімається гнів і зараз він би хотів взяти перерву (5-10 хв) для заспокоєння, а потім повернутися до розмови. Коли він відійшов, то робить дихальні вправи, чи рахує повільно до 20 і т. д. Після цього ви повертаєтеся до розмови, а хлопець спокійно говорить, чому він розгнівався. Так само, він погоджуєтеся, що коли він сам не помічає, що у нього піднявся гнів, Ви перепитуєте у нього, чи він гнівається. Водночас, у його відповідальності відрегулювати свій емоційний стан.
цитата:
Ви майже вже 2 місяці разом і спілкуєтеся переважно через соц. мережі? Чому? Як Вам ця ситуація? Безумовно, спілкування через переписку лише ускладнює ситуацію, адже Ви не бачите невербаліки співрозмовника + інформація може сприйматися зовсім по-іншому. Чи не могли б Ви, наприклад, зідзвонюватися через відеодзвінки - це було б набагато краще і для стосунків, і для проблемних ситуацій?
Крім цього, яка переважно основна причина Ваших конфліктів?
Дополнение от автора
Нет, мы уже виделись, все нормально, просто это редко происходит, потому что он много работает, к тому же сейчас, у меня серьезная операция, и сюда никого не пускают из-за ситуации с ковидом.
Вот так.
Спасибо большое за советы. Я согласна с вами.
Как ему лучше преподнести информацию, что мне страшно в такие моменты, когда он проявляет агрессию и я боюсь все потерять?
психолог онлайн
цитата:
что мне страшно в такие моменты, когда он проявляет агрессию и я боюсь все потерять?
Так і скажіть, як Ви і написали. Ви цілком психологічно грамотно висловлюєтеся :).
цитата:
просто это редко происходит, потому что он много работает
Запропонуйте йому варіант із відеодзвінками - це психологічно легше і більш зближує.
цитата:
к тому же сейчас, у меня серьезная операция, и сюда никого не пускают из-за ситуации с ковидом.
Співчуваю Вам. Бажаю, щоб операція пройшла успішно і Ви швидше видужали! Як Ви? Вас зараз хтось підтримує? Можливо хлопець також так зараз емоційно реагує тому, що він знаходиться у стресі через стан Вашого здоров'я. Йому страшно, однак він подавляє цей страх гнівом (три еволюційні стратегії впоратися із стресом: втеча, заціпеніння, атака (агресія)).
Дополнение от автора
Я пока в порядке, операция уже скоро. Спасибо за теплые слова, вы действительно помогли во многом. Как минимум мне понять, что происходит.
Быть может вы правы, и он тоже переживает за меня.. спасибо за Ваши ответы, я обязательно применю советы в ближайшее время)
психолог онлайн
цитата:
Дуже радію, що змогла Вам хоча б трхи допомогти! Вірю у Вас і бажаю Вам удачі! ::smile::