Парень поменялся
В последнее время,парень Как мне кажеться поменялся,вместе мы 1,1 года,и раньше он был совершено другим-был заботливым,спокойным,а сейчас у него был диплом он его делал ,весь был в учебе,а теперь какой-то злой временами,я ему жалуюсь мол устаю,он меня не утешает,а говорит это взрослая жизнь,но при этом часто меняет свои планы,и считает что он сейчас серьезный,говорю ты стал какой-то раздражённый ,он это называет серьезностью
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Здравствуйте, Ира. На какой вопрос вы хотите получить ответ?
Вы живете вместе с парнем?
Что бы вы хотели услышать в ответ, когда жалуетесь на усталость?
Дополнение от автора
Доброго вечора,чому він такий став,ні не живу,підтримку хочу що все буде добре,а не у відповідь»таке життя»,враження як йому байдуже
Дополнение от автора
Або коли я кажу ти змінився останнім часом у відповідь,я такий який є ,злобно так
психолог онлайн
Іро, ви говорили із ним про те, як вас підтримувати? Різні люди мають на увазі різні речі, коли говорять про підтримку.
Відносини між двома - це те, що потрібно будувати. Знати один одного - досить нелегкий труд. Можливо, в нього така реакція на стрес? На дипломну? Це треба все проговорювати один з одним, щоб краще розуміти, особливо в стресових ситуаціях.
Що відбувається з вашим хлопцем важко сказати з ваших слів, це буде дуже суб'єктивна оцінка.
А от ваша реакція, ваш стан - це те, що у ваших руках.
Коли ви втомлюєтесь і хочете підтримки, як особисто ви можете піклуватися про себе? Як ви себе підтримуєте?
Питаю, бо якщо сам себе не знаєш, як можеш навчити партнера піклуватися про себе?
психолог онлайн
Доброго дня. Ви рік зустрічаєтесь і це достатньо часу, щоб стосунки перейшли на новий рівень. Романтичний етап скінчився, і розпочався інший, і це нормально. Неможливо все життя перебувати у стосунках на конфетно-букетному періоді. Все дуже індивідуально і мало інформації, щоб щось підказати. Я думаю йому теж хочеться підтримки і уваги з вашого боку. Будьте уважні один до одного. У стосунках важлива комунікація. Розмовляйте, говоріть про свій стан і слухайте партнера. Дратівливість зявляється, коли потреби не задовільняються. Спробуйте поговорити відверто один з одним, чого ви очікуєте один від одного.