Відчуття як хлопець мене недооцінює
В мене є хлопець з яким я разом 1 рік 1 місяць,турбується про мене,допомагає,але останнім часом мене турбують деякі думкі,наприклад,хлопець може відкласти справи зі мною і піти коли його родичі звуть,а ми тоді не бачились 3 місяці,так як у нього диплом і тут мали погуляти і він пішов до сестри,а потім зі мною ще не бачився 2 місяці,зараз уже все добре,але була я дома потім він каже приізжай я сумую,тут я приїхала і в і тозі чекала ще пару днів щоб зустрітись зі мною,відчуття як він не цінує мій час,з родичами своїми він би так не вчинив би ,таке відчуття як мене не цінують
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Ирина, добрый вечер!
Скажите, в чем Ваш вопрос? Вы можете задать этот вопрос своему молодому человеку?
Дополнение от автора
Цікавить чи я вірно думаю і чому мене це уже дуже дратує,відчуття як він не цінує мій час
психолог онлайн
Какие у Вас отношения с родителями? Вы можете об этом с ним поговорить, ведь мы не знаем, какие у него мысли в голове?
Дополнение от автора
З мамою гарні ,а за татом,він мені увагі не приділяє взагалі ,ніколи не телефонує,тільки як я приїжджаю то тоді уже
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Соломія Лехіцька
В каком-то смысле Ваши отношения с папой могут переноситься на отношения с молодым человеком, когда Вы чувствуете себя брошенной и не понятой. С этим лучше обращаться индивидуально, чтобы разобраться больше в истории Вашей жизни
психолог онлайн
Доброго дня, Іра
З того, що ви написали, зовсім не дивно, що ви могли зробити висновки, що вас не цінують. Зазвичай закохані люди справді прагнуть проводити один з одним чим більше вільного часу і зустрічатися при найменшій можливості.
Погоджуюся з колегою, що у стосунках з хлопцем ви можете повторювати сценарій стосунків з батьком. Так часто буває, що в дорослому житті ми намагаємося відтворити ситуацію, яка нас ранила в дитинстві, щоб "завершити" її так, як би нам хотілося. Але це практично не можливо, оскільки, по-перше, хлопець - не ваш тато, а, по-друге, ви поводитесь так само як колись, тому і результат у вас той самий. Щоб отримати те, чого ви ніколи не мали, потрібно робити те, чого ви ніколи не робили.
Дуже рекомендую вам попрацювати з психологом, щоб усвідомити мотиви власної поведінки і навчитися по-іншому спілкувати, будувати і берегти особистісні границі. Поки ви з цим не попрацюєте, ризикуєте повторювати такі самі ситуації і в цих і в майбутніх стосунках.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви відчували себе у стосунках з батьком непотрібною, ситуація з хлопцем стала тригером, що спровокувала і активувала переконання про себе, що "я не потрібна, не цінна". Це переконання не тільки у думках, а й у емоційній сфері і тілесній. Тобто Ви не тільки думаєте про себе негативно, відчуваєте себе недобре і тіло реагує відповідно. Це питанння для індивідуальної роботи з психологом. Можу на пошту відправити літературу для самодопомоги, напишіть на пошту, вкажіть "самооцінка". Важливо вчитися цінувати і поважати себе!