Хлопець холодно відноситься, йому все не подобається,що я роблю, хоча говорить що кохає мене.
Добриий день. Моя проблема заключається в тому, що мій хлопець, з яким ми зустрічаємося 5 років, почав більш холодно до мене відноситися, йому постійно все не подобається те що я роблю і кажу, часто ображається без причини, коли я запитую що трапилося, він відповідає, що нічого, або просто говорить що я щось придумую, все ж норм. При цьому часто говорить що любить, але холод з його сторони дуже відчутний. Він наче мене не сприймає як особистість. Після розмови з ним часто відчуваю себе пустою та винною, адже в усьому винна тільки я, по його словам. Говорить, що я часто від нього щось вимагаю, хоча це не так, я завжди ставила його вище за себе, хоча напевно не потрібно було. Він буває дуже теплим та романтичним, але дуже рідко. Після сварки здебільшого я перша йду миритися, бо він говорить що йому важко сказати що він не правий, він сам це розуміє і цього досить, я повинна зрозуміть що він зрозумів усе( Я його люблю і знаю що він мене також любить. Напевно це я щось не те роблю, що наші відносини гаснуть, дуже б хотілося змінити відносини на краще, але не знаю як(
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте.
Возможно вам стоит сходить к семейному психологу чтобы наладить коммуникацию между вами и увидеть человека с другого ракурса, понять друг друга. Со временем отношения могут стать спокойнее. Как вы понимаете, как определяете этот холод в отношении с его стороны?
Дополнение от автора
Почав менше мене обіймати і цілувати, говорить, що я дуже часто хочу його обіймати, він цього не любить, але коли я починаю менше приділяти уваги обніманню і поцілункам, говорить що я його не люблю. Мало приділяє увагу моїй думці в деяких моментах. То він говорить що за мною скучив, то коли ми вдвох через 10 хв обов'язково відкриває інстаграм ,,просто погортати стрічку,, бо він не може так довго нічого не робити. Ми про це багато раз говорили, але якось воно не вирішується. Варто йому знову сказати, що любить мене і поцілувати, як я відразу забуваю все погане на передодні. Я заплуталася трохи. Що я роблю не так?
психолог онлайн
Холодность может объясняться тем, что вас бывает слишком много для него в отношениях.
Возможно вот это:
цитата:
коли я запитую що трапилося, він відповідає, що нічого,
цитата:
Говорить, що я часто від нього щось вимагаю,
цитата:
говорить, що я дуже часто хочу його обіймати, він цього не любить
вызывает у неё реакцию отторжения, желание защитить личные границы. Пробуйте ослабить свой контроль, дайте ему больше пространства, займитесь своими делами и интересами. Учитесь использовать "я- сообщения" в вашем общении.
психолог онлайн
Добрий ранок! Що ВАс приваблює у стосунку, де "Він наче мене не сприймає як особистість. Після розмови з ним часто відчуваю себе пустою та винною, адже в усьому винна тільки я, по його словам. Говорить, що я часто від нього щось вимагаю, хоча це не так, я завжди ставила його вище за себе, хоча напевно не потрібно було. Після сварки здебільшого я перша йду миритися, бо він говорить що йому важко сказати що він не правий, він сам це розуміє і цього досить, я повинна зрозуміть що він зрозумів усе". Чому Ви підкоряєтесь і не цінуєте себе? Які у Вас були стосунки у родині? Ви описуєте модель нездорових стосунків. На такому фундаменті неможливо побудувати будівлю. " Напевно це я щось не те роблю, що наші відносини гаснуть, дуже б хотілося змінити відносини на краще, але не знаю як(?"Він буває дуже теплим та романтичним, але дуже рідко. Я його люблю і знаю що він мене також любить". У стосунках беруть участь двоє, і відповідальність за них на обох! Як Ви уявляєте собі стосунки?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
Ми про це багато раз говорили, але якось воно не вирішується.
Очень рекомендую пройти парное консультирование. С помощью психолога вы оба увидите то, что мешает Вам строить отношения дальше и наслаждаться друг другом. Вы говорите что любите его и он отвечает тем же. Судя по тому, что Вы написали - у Вас проблема в общении. Вы слушаете друг друга, но похоже не слышите, вот над этим и надо поработать.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Консультацію з психологом він не хоче. Написала вам свою проблему, і знаєте, коли перечитую то якось все дуже погано виглядає, в житті наче все не так прям і погано, можливо просто я не до кінця розумію чи не хочу розуміти... Просто ми 5 років разом, ми почали зустрічатися коли мені було 15, це мій перший хлопець в усьому, я просто на стільки вже звикла що він поруч, що не уявляю, що робити як ми, наприклад, розійдемось. Щодо сім'ї, то завжди від батька були такі слова, типу: ,,Роби те, що я сказав, а не те, що ти хочеш'' , ,,думала? Менше думай і роби, що я кажу'' , ,, не хочеш їсти? Швидко взяла вилку і їх! Не влазить? Не видумуй, тобі треба їсти! Я ж для тебе тебе і заставляю" . Я не скажу, що в мене поганий батько, він дуже хороший, завжди кожен день говорить, що я дуже гарна, і щоб я це пам'ятала, що я найкраща. Напевно він такими словами хотів зробити краще для мене. От я і звикла спочатку робити те що мені кажуть, а потім уже те, що хочу Я.
Можливо мене і правда забагато, але я просто хочу завжди відчувати тепло з цією людиною, обійми, поцілунки, і, сама роблячи це для нього, маю надію, що і він так робитеме, адже як до людини ставишся так і вона буде ставитись до тебе, ну хоча б в теорії...
психолог онлайн
цитата:
ми почали зустрічатися коли мені було 15
це ключовий момент. Ваші стосунки почалисямайже в дитячому віці і, мою підозру, так і заишилися в форматі дитячо-підліткових. Тому, бло неминучим прийти до кризи взаємовідносин.
цитата:
От я і звикла спочатку робити те що мені кажуть, а потім уже те, що хочу Я.
Ви дуже розумна дівчина. Так, Ваш батько так робив тому, що дуже люить Вас. Але саме це виховуло в Вас адатиптивну поведінку. І над цим теперь треа попрацювати, знайти та відродити себе - свої бажання та почуття, свої мрії та сенси. І це доволі тривала робота. І коли Ви відчуєте себе - собою, вільною - у Вас зникне потреба постійно вимагати уваги.
Дуже раджу попрацювати з психологом.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
психолог онлайн
Ви маєте абсолютно здорові бажання, це наші психологічні базові потреби:"але я просто хочу завжди відчувати тепло з цією людиною, обійми, поцілунки, і, сама роблячи це для нього, маю надію, що і він так робитеме, адже як до людини ставишся так і вона буде ставитись до тебе, ну хоча б в теорії".. Але у стосунках беруть участь двоє, важливо, щоб обидві сторони працювали над собою і стосунками!
Дополнение от автора
Добре, дякую за відповідь, візьму всі ваші слова до уваги!!!