Як позбутися онанізму?
Доброго вечора, в мене залежність від маструбації я хочу найскорше її позбутися на 2-3 дні стримуюсь, а потім зриваюсь, можете дати якісь поради як позбутися цього ? Також є сексуальні фантазії про дівчину яка подобається мені, але вона не зімною і не можу забути її
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий день. Мастурбація вважається нормальною частиною сексуального життя людини, в ній немає нічого поганого. Фантазувати підчас мастурбації про людину, яка вам подобається теж нормально. Що ви називаєте залежністю від мастурбації?
Дополнение от автора
Розумієте в мене залежність від маструбації 4 роки я нею займаюся. Я хочу кинути цю звичку. Для мене це ненормально 3-4 дні стрмуюсь, а потім зриваюсь і після того мене накривають думки чому я цим займаюся для чого. В мене є ціль мати хороше тіло займатися спортом. І ця похоть мене накриває і починаю займатися цим.
Дополнение от автора
Дай Бог коли перестану цим займатися я стану іншою людиною. А це рукоблудство ненормально
психолог онлайн
Анна Токмачева
Доброго вечора.
Ви молодий хлопець. У вас гормони б'ють зараз просто фонтаном. Для вашого віку, якщо у вас немає регулярного сексу з дівчиною, мастурбація - нормальний екологічний спосіб справлятися з сексуальним потягом. Сексуальне бажання у вас нікуди не зникне, тому що є природним. якщо ви, ламаючи себе, повністю припините мастурбувати, то жодних думок, окрім сексу у вас не буде, бо збудження буде надсильним. То займатися спортом чи навчатися ви при таких умовах не зможете.
Звідки ви взяли, що у вас саме залежність від мастурбації? Мастурбація є нормальним виявом сексуальності людини. Мастурбують не тільки молоді люди, але й більш дорослі і навіть пожилі. І чоловіки і жінки. Мастурбують навіть ті, хто перебуває в стосунках і шлюбі, бо бувають різні обставини і причини. Звідки ви взяли це слово "рукоблудство"? Для чого самі себе звинувачуєте, копаєтесь в собі? Чим конкретно мастурбація перешкоджає вам мати хорошу фізичну форму і красиве тіло?
В питанні мастурбації все залежить не від того чи ви це робите, а від кількості. Якщо ви цілодобово мастурбуєте, особливо якщо також і передивляєтесь багато порно, що у вас ні на навчання, ні на тренування немає часу, то це проблема. якщо ви раз чи декілька на день помастурбуєте і займаєтесь своїми справами, то хвилюватись не варто.