Як розслабитись, щоб не здавали нерви?
Мені 25, є чоловік і дочка 1 рік і 4 міс. Після родів я не пам‘ятаю, щоб могла повністю «розслабити голову». Постійно забита якимись як не нагальними речами так і тривогами. Як тільки засинає дитина, ніби стає легше, але все рівно думки не покидають голову. Не можу спокійно посидіти, подивитись фільм, розслабитись під час сексу. В голові лише хаос.
Я б не сказала, що мені важко з дитиною. Єдине, що ми одні в чужому місті, нема з ким поговорити/погуляти.
І все б нічого, але що далі, то легше нервуюсь. Зриваюсь криком ні з чого. Боюсь нашкодити дитині своїми нервами((
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Як у Вас зі сном?
Спокійна мама – спокійна дитина. Виділіть годину в день тільки собі. Щоб ви змогли максимально відволіктися на якесь хобі. Ніхто Вас не має турбувати в цей час: ні дитина, ні чоловік. Якщо є можливість раз в тиждень виділіть день на себе. Ваша задача змінити обстановку і переключитися. Попросіть чоловіка про допомогу.
Дополнение от автора
Зі сном все по різному, іноді висипаюсь, іноді ні. А от з часом «для себе»-ніяк. Чоловік працює щодня до 8-9 вечора, залишається час тільки, щоб разом повечеряти і вкласти дитину спати. Хіба на вихідні.
психолог онлайн
цитата:
нема з ким поговорити/погуляти
детские площадки, места, где есть такие же мамы с детками, местные форумы, где и общение и встречи в реальности потом.
цитата:
Не можу спокійно посидіти, подивитись фільм, розслабитись під час сексу. В голові лише хаос.
О чем думаете? Про что беспокойство?
Дополнение от автора
Живемо в Польші, в якшо чесно, то дитячі площадки пусті. Незнаю де вони ховають своїх дітей)
Думки про все: починаючи від того, що треба зробити вдома, закінчуючи тривогами: смерть близьких/дитини; хвороби; довго не ворушиться, коли спить-мушу перевірити чи дихає і тому подібне.
Почались тривоги відразу з народженням дитини, думала, що це від гормонів і пройде. Стало трохи краще, але повністю це почуття не пропало.
консультация психолога
Оксана, хочеться Вас підтримати і поспівчувати. Це, мабуть, дуже виснажливо. Я б Вас підтримала в тому щоб Ви звернулися до психотерапевта хоча б на кілька сесій. Бо переживаннями і тривогами краще ділитись ніж накопичувати в собі, і тривоги/страхи подібного роду часто зв'язані із неусвідомленою злістю і агресією, і тут дуже доречною буде бережна робота з спеціалістом.
психолог онлайн
Достаточно долго длиться ваше состояние, было бы хорошо обратиться к психотерапевту, чтобы поработать со страхами и тревогами.
А кроме того, поискать варианты для поиска общения для себя. Где-то ж молодые мамы общаются. И по возможности как-то организовать себе несколько часов в неделю с мужем, без ребенка.
психолог онлайн
Доброго дня, Оксано! "Єдине, що ми одні в чужому місті, нема з ким поговорити/погуляти. "- це може призводити до тих складнощів, що Ви маєте. Вам не вистачає спілкування та можливості просто поговорити з небайдужою людиною. Можливо, є якісь шляхи знайти подруг у Польші, подумайте, де можуть спілкуватися такі ж молоді мами, як Ви. Також важливо знаходити час для себе і відпочивати від дитини, навіть якщо Ви не відчуваєте втоми. Якщо Ви 24 години на добу разом з дитиною - це провокує постійне напруження та нервове виснаження. Рекомендую також звернутися до психолога щодо skype-формату консультацій. Це зручно та ефективно.
психолог онлайн
Доброго дня! З вашої росповіді так здається мені, основою тривоги та напруження криються в зміні обставин життя та відчутті того що ви якось окремо (самі) в цьому. Тут дійсьно вам було добре знайти можливість бути поміж людей щоб мати можливість просто порозмовляти.