Стрес
Мама одружилася з вітчимом коли мені було2 роки.Пам'ятаю ще як приносила погану оцінку то діставалося.Одного разу вітчим і до синяків побив.Коли народився брат,любов вся перейшла на нього.Після сварок з вітчимом я немогла обніматися і лащитися з мамою.вона ніколи мене незахищала.я лишень чула “розумне телятко дві матки ссе,а дурне ніодного“.захищала мене бабця.але і вона вплинути на них немогла.любові від мами небуло такоі як до брата“приголубити,поцілувати“.Потім дойшло до того що вітчим іідою погрожував,тобто що я іі незаробила.постоянно гнав з квартири.Бабця бачучи цю ситуацію казала щоб я зрозуміла що я окрема республіка.і от мені 30,маю сина,хорошого люблячого чоловіка.Чоловік хотів би ще одну дитину ,а я ні.за життя заклалася різниця.з братом ми неспілкуємося,бо настроював вітчим проти мене і настроіів.До мами я невідчуваю любові,а іі вимагають,особливо бабця кажучи що то твоя мама і так неможна.Я нераз пробувала донести мамі що вона незахищала мене і ніколи на мій бік неставала.Гавіть коли був з братом конфлікт вибирала його сторону.я була завжди винна.Бабця уже старенька переживає,нервується.Вона пережила недавно дві операціі,і стала дуже нервовою,проходячи до нас кожен день заставляє все робити як вона хоче,незважаючи на мою думку,і на те що я живу в своіій квартирі.Я ій неперечу,але розказуючи іі донькам“мамі і тьоті“,вони кажуть що я мушу терпіти,бо вони терпіли іі.Я постійно мушу жити по іі правилам.якщо я недзвоню мамі то бабця заставляє,я пояснюю що сама вирішу коли і що робити,але іі це невлаштовує.Я звикла до того що я для мами окрема республіка.а вони упрікають в тому що мама з малим помагає,що так неможна.я стараюся пояснити що внук є внук ,а дочка то дочка.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго вечора!
Я так зрозуміла, що Вас не влаштовує ситуація, що бабуся примушує Вас телефонувати мамі і мучить образа на своє минуле. Прикро, що воно у Вас було таким. Тоді Ви були дитиною і не могли нічого змінити в ситуації, бо були залежними від мами, вітчима і бабусі. Тепер Ви доросла і маєте право жити по своєму. Ніхто не може змінити іншу людину. Ви можете змінити своє ставлення до ситуації, а бо змінитися самій і почати терпеливо казвти "ні" родичам, які нав,язують Вам своє бачення ситуації і диктують, як Вам поводитись.
З повагою, Резнік Галина!
Дополнение от автора
Добрий вечір.Я розумію що повинна відповідати ні,і відповідаю.але ііх це нецікаве і невлаштовує.От бабця каже що якщо вона правильно говорить то і робити треба як вона говорить.це ж правильно.і як би я ненамагалася протистояти непомагає.а тьотя пропонує терпіти,відповідаючи що вона з нею жила і терпіла,а тепер моя черга.з мамою то взагалі інша історія.все складно.
психолог онлайн
Який вихід пропонуєте з цієї ситуації?
Дополнение от автора
Я незнаю........
психолог онлайн
Доброго дня,
вихід із ситуації там, де й вхід у неї. Ви дуже багато в листі описуєте про те, що робили вам інші люди (поганого). І дійсно, ваше минуле було непростим і прямо скажемо - болючим. Проте вихід все ж є. Допускаю, що почуття., які ви "принесли з минулого" досі не полишають вас. І вони з Вами далі продовжують бути, ви далі відчуваєте образи і відчуваєте себе "непочутою" і "неприйнятою", "тою, з ким не рахуються інші".
Щоб відчувати себе по-іншому - потрібно почати роботу над собою і почати змінюватися. Походити до психолога, змінити себе зсередини. Це непростий і, можливо, довготривалий процес. Проте зміни будуть вражаючими. Адже вам не потрібне буде так сильно чиєсь схвалення чи дозвіл, ви будете вільними робити і вибирати те, що ви хочете не з примусу, а тому, що вам це просто краще і легше.
Звичайно, жити в "образах" до деякої міри легше. Хоча вам здається, що це важко, проте це набагато легше, ніж наважитись себе міняти. От якщо на когось ображаєшся і відчайдушно хочеш, щоб змінився він, то таким чином ти в безпеці. Бо тобі самому не потрібно буде нічого міняти. Стикатися з своїми болючими переживаннями, відчувати страх і біль, вчитися відстоювати себе і відчувати свою гідність, заступатися за себе, дозволяти собі щось більше.
Якщо захочете почати роботу з психологом - пишіть. Працюю в скайпі.
До побачення.