сім‛я
чоловік зараз в польщі на роботі і постояно злиться що я до нього дзвоню натомість сам недзвонить замітила що зареєстрований на сайті знайомств дії жінки в даній ситуаціi не дзвонити бо деколи нерви уже здають
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброго дня! А що зупиняє Вас від того, щоб дзвонити чоловікові?
Дополнение от автора
постійно без настрою і сам говорить що я до нього часто дзвоню договорились що він сам буде дзвонити але так і ніразу не подзвонив деколи повишає голос недоговорює ігнорує я просто бачу що напевно непотрібно дзвонити нехай пройде час і сам подзвонить
психолог онлайн
Роксана Олеговна Баширова
Алла Владимировна Дашко
Здравствуйте!
Сохранять отношения на расстоянии непросто. Возможно стоит рассказать мужу о своей тревоге за отношения, сказать, что вы знаете, что он зарегистрирован на сайте, знакомств. Спросить его, важны ли еще для него ваши отношения, видит ли он вас вместе в будущем. От его ответов будет зависеть ваше дальнейшее поведение.
Дополнение от автора
про реєстрацію на сайті ми говорили і результат що реєструвався по приколу і чого не вистачає в сімейному житті сказав що все влаштовує але знаєте спілкування весь час на понижених тонах і моя інтуіція говорить що щось не так. не дзвонила 2 дня а потім знову подзвонила тон той самий у нас є 2 дітей вони хочуть спілкуватися з татом а натомість він немає часу бо приходить з роботи їсть ітд. але в соц .мережі знаходиться допізна як це зрозуміти на рідних немає часу а в мережі інтернету час є
психолог онлайн
Я розумію Вашу тривогу з приводу чоловіка, тим більше, ви не маєте змоги поспілкуватися з ним вживу. Однак, на жаль, у цій ситуації і ви, і я можемо тільки фантазувати про те, що насправді відбувається з Вашим чоловіком і його ставленням до Вас. Найкращий варіант все ж таки спитати його. Я бачу, що ви вже питали, однак можете наголосити на тому, що відповідь не дуже співпадає з його поведінкою і Вам тривожно з приводу майбутнього Ваших взаємин. В залежності від того, що він відповість, ви зможете діяти далі.
Щодо дзвінків раджу Вам спробувати домовитися з чоловіком про то, хто і коли буде дзвонити, скласти графік. Якщо він хоче, щоб дзвонив тільки він, то хай і дзвонить, однак не коли йому заманеться, а регулярно. Ще бачу, що він висить вечорами у соц. мережах - ви можете спілкуватися з ним там! Можливо, важка праця справді дуже його виснажує і йому важко саме говорити голосом, можливо він зможе писати вам регулярно. Це як варіант.
Бажаю Вам успіху!
консультация психолога
Що буде якщо ви не будете телефонувати? Про що це для вас? Скажіть ваш чоловік передає гроші? Допомогає?
Дополнение от автора
допоможіть розібратись як дізнатись що ти стала нецікавою чоловікові і як дізнатись що він мені зраджує. дякую за відповідь на перед мені дуже важлива інформація щоб зрозуміти бо ми живемо рaзом уже 10 років можливо щось потрібно міняти у відносинах щоб зберегти сімю і батька дітям
Дополнение от автора
гроші чоловік не передає і не допомагає я просто не відчуваю по відношенню до себе що я йому потрібна
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Нажаль, психологи не володіють секретними техніками телепатії та екстрасенсорики, щоб порадити їх Вам. Що для Вас більш страшне, що чоловік зрадить Вам, чи те, що він піде з сім`ї? Тому що це різні речи. Якщо друге, то подумайте, що ви будете робити, якщо впевнитеся у тому, що чоловік не хоче більше стосунків із вами, як будувати своє життя, чи є в вас ресурси для того, щоб жити і ростити дітей без чоловіка?
психолог онлайн
Ваша тревога понятна, но вы находитесь на расстоянии и спектр вашего воздействия на мужа ограничен. Вы хотите общения с ним, а он старается избежать его, у вас нарастает тревога и вы еще чаще начинаете звонить ему. Лучшим выходом будет сказать ему, что вы любите его и если он не хочет сейчас общаться, вы не будете звонить,Договоритесь только о режиме его связи с детьми. А сама займитесь детьми , работой, увлечениями, встречами с подругами.
Дополнение от автора
я скористалась Вашими порадами і написала в соц мережі про те що якщо не хочеш спілкуватись зі мною то хоча б з дітьми спілкуйся і напиши час і дні коли ти хочеш спілкуватись з дітьми також написала про свої почуття але на жаль відповіді немає і бачу що повідомлення прочитане якщо я сама сьогодні подзвоню і складемо графік спілкуванням чи добре якщо я так зроблю
консультация психолога
А зачем вы снова проявляете инициативу?
вы пишете:
""як дізнатись що ти стала нецікавою чоловікові і як дізнатись що він мені зраджує"".
"щоб зберегти сімю і батька дітям"
А вы сами не чувствуете - стали ли вы неинтересны мужу? Точно? зачем вам узнать, что он изменяет? А зачем сохранять семью если например муж решил иначе. Отец у детей и так остается. Он же живой.
Мне кажется, вы путаете: это ваш МУЖ не звонит, не передает деньги вам и детям. Это ваш муж оборвал контакт.
При чем тут вы?? Вашей вины нет по моему - или вы другого мнения? Так и скажите детям что ваш папа решил жить отдельно и не помогать деньгами -но любит вас (я считаю )сильно. Но это его решение.
А вы как мне кажется пытаетесь всю ответственность взять на себя!! Зачем вам это?
Дополнение от автора
дякую за поради на душі стало легше життя продовжується і є заради кого жити а чоловік як хоче так і нехай влаштовує своє життя без нас. Було приємно поспілкуватися. ще раз дякую
консультация психолога
Спасибо! Рада была быть вам полезной!