допоможіть з задачою.
В кабінет шкільного психолога завітала жінка. Як стало відомо із розповіді, її син - старшокласник Максим навчається в сусідній школі. Але вона звернулась до психолога саме цієї школи, оскільки нізащо не наважилася б прийти в школу сина з подібним запитанням. Жінка скаржилась на сина запевняючи, що він виділяється поганою поведінкою і різким негативним відношенням до неї. В останній час, коли до закінчення школи залишається менше ніж півроку, Максим став прогулювати уроки, а тепер і зовсім покинув навчання. На критику матері й навіть на дружні поради відповідає грубістю. Мати переконана, що у сина не все гаразд із психікою. Можливо його треба показати спеціалісту. Виховувала вона його сама, без батька. З чоловіком розлучилась, ще коли була вагітною. "Я для сина нічого не жаліла, все життя ні в чому йому не відмовляла. Навіть заміж не вийшла через нього" - ця думка рефреном проходила через всю розповідь матері.
Виконайте аналіз психолого-педагогічної ситуації.
Спрогнозуйте наступний розвиток подій.
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
На консультацію до психолога звернулася бабуся семирічного Ігоря Н. зі скаргою на пасивність хлопчика. Ігор незабаром піде в перший клас, і бабуся турбується, як він буде вчитися в школі. Хлопчик завзято відмовляється від будь-яких занять по підготовці до школи, зі слізьми повторюючи: «У мене нічого не вийде», «Я не вмію». У розмові з’ясувалося, що батьки Ігоря так багато працюють, що на весь тиждень відправляють дитину до бабусі, що не може повноцінно займатися із хлопчиком через постійні головні болі. Додому Ігор попадає тільки по неділях, але навіть тоді він наданий сам собі: дивиться телевізорі грає на комп’ютері.
Виконайте психологічний аналіз ситуації.
Які рекомендації можна надати бабусі Ігоря?
Чи потрібна консультація з батьками хлопчика?
Дополнение от автора
Занепокоєність матері була викликана високою рухомою активністю дитини. Не проходило жодного дня, щоб чого-небудь не траплялось. То сам впаде, то поб'ється, то словом кого-небудь зачепить. Його підвищена активність лякає і вчителів, і батьків. В минулому році він зламав руку, а в першій чверті цього року прийшов додому з пораненою головою. Мати стверджує, що здібності у сина непогані, але навчається він посередньо, оскільки дуже неуважний, його відволікає кожний звук, будь-який рух. У спілкуванні з іншими дітьми у хлопчика також проблеми. Він не має постійних друзів. Матері здається, що причина поганих стосунків з дітьми – в завищеному егоїзмі хлопця.
Виконайте аналіз психолого-педагогічної ситуації.
Спрогнозуйте наступний розвиток подій.
Дополнение от автора
У телесеріалі "Сімнадцять миттєвостей весни" за сценарієм Ю.Семенова є епізод розмови Штірліца (радянського розвідника Ісаєва) з гестапівцем, яку він завів, щоб дізнатися про долю своєї радистка Каті. Після завершення розмови він раптом попросив у гестапівця пігулки від головного болю. Авторський текст пояснює, що розвідник зробив це навмисне, бо знав: кінець розмови запам'ятовується краще, ніж його середина. Якби шеф гестапо Мюллер поцікався причиною появи Штірліца в кабінеті свого співробітника, той напевно згадав би саме про ліки.
Яку психологічну закономірність врахував розвідник?
Який механізм її дії?
Дополнение от автора
Датський психолог Байтендайк поставив перед тва¬ринами — кішкою, собакою та мавпою — ряд баночок. Під першою з баночок лежала приманка, яку тварина шляхом спроб i помилок легко відшукувала. У другому досліді приманку клали під другу баночку, у третьому досліді — під третю, в четвертому — під четверту i т. д. Проводили велику кількість дослідів, проте рeакції на наступну баночку у тварин виробити не вдалося. Щоразу тварина бігла до тієї баночки, де приманка була попереднього разу.
Такий дослід психолог О. Р. Лурія провiв з дітьми. Виявилося, що навіть маленькі діти, які тільки опанували елементарну мову, після двох-трьох дослідів легко справлялися з цим завданням.
Чим пояснити відмінності у розв'язанні завдання дитиною i тваринами?
Чому у тварин не вдалося виробити потрібну реакцію
Дополнение от автора
У другому класі йшов урок граматики, на якому вчителька пояснювала значення прийменників. Було за-готовлено велику клітку і опудало шпака, у дітей на парті було по маленькій клітці і по одній пташці (тра¬фарети). Розпочавши урок, учителька дозволила дітям розглядати предмети, але поки що не займати їх рука¬ми. Це змусило дітей уважно слухати пояснення і терпляче чекати подальших вказівок. Потім дітям за¬пропонували помістити пташку в клітку. Це вивело їх з стану напруження. Потім учителька запропонувала помістити пташку на клітку, під клітку, за клітку і т. д. Те саме проробляла й учителька. Всі діти були зацікав¬лені, працювали активно. Вони самостійно складали й записували речення в зошитах, підкреслювали приймен¬ники.
Розвиткові яких властивостей уваги сприяли прийоми організації уроку?
Дополнение от автора
А. Учень багато разів підряд повторював вірш, який він мав вивчити на свято, і ніяк не міг прочитати його без помилок. Вирішивши, що з цим завданням йому не впоратися, він ліг спати. Вранці, згадавши про виступ, він спробував відтворити вірш і повторив його без по¬милок з першого разу.
Б. Коли дошкільникам читають страшну казку і просять тут же переказати її, діти неспроможні точно відтворити всі події, про які щойно почули. Проте через деякий час вони можуть майже дослівно перека¬зати цю казку.
В. Шкільні вчителі відзначають, що дуже часто відтворення змісту матеріалу учнями з часом не погір-шується, а кращає. Проте відтворення матеріалу, що не має змісту, майже завжди залишається на тому са-мому рівні або погіршується.
Г. М. О. Балакірєв, почувши єдиний раз один сим¬фонічний твір П.І. Чайковського, зумів через два роки точно відтворити його авторові.
Яке загальне явище пам'яті виявляється в таких прикладах? Як воно називається?
Від якої умови воно залежить в кожному описа¬ному випадку?
Дополнение от автора
У дітей старшого дошкільного віку холеричного тем¬пераменту під час виконання різних трудових завдань можуть проявлятися такі особливості поведінки:
а)вони неуважні під час пояснення завдання, навіть тоді, коли цікаво;
б)часто не вислуховують пояснення до кінця і беруться за роботу;¬
в) під час невдач бувають зриви: діти рвуть зошити, кидають роботу, коли щось не виходить;
г)у нових завданнях з яскравим матеріалом під час пояснення уважно стежать за кожним рухом вихователя
д)у роботах на змагання виявляють терпіння і наполегливість під час невдач;¬
є) в одноманітній роботі проявляють поспішність, не¬охайність, недбалість.
Зазначте ті особливості поведінки, які зумовлені темпераментом, і ті, які зумовлені мотивацією.
За якими ознаками це можна встановити?
Дополнение от автора
Аїда і Люда — учениці IX класу. У них приблизно однакова успішність і однакове становище в колективі. Коли на початку навчального року вони дізналися, що їхній клас розформовується, то Аїда з задоволенням зая-вила, що нарешті вона розстанеться з дітьми, які її кривдили. Люда ж з прикрістю зауважила, що тепер вона знову буде в одному класі з Р. і У., з якими вона порвала дружбу. Проте після розформування класу Лю¬да в перші ж дні познайомилася з новими товаришами, а Аїда довго навіть не підходила до нових учнів.
Які властивості темпераменту проявилася в учениць?
За якими ознаками це можна встановити?
Дополнение от автора
Петра П., учня IX класу, керівник оцінював як найзапальнішого і найнестриманішого, найагресивнішого і найнетерплячішого хлопчика. Ці особливості поведінки проявлялися у нього в початкових класах і особливо виразно — у середніх. Разом з тим стриманість, уваж¬ність мали місце лише за умови суворого словесного впливу з боку вчителя.
Чи слід віднести перелічені особливості до власти¬востей темпераменту?
Дайте обгрунтування своєї відповіді.
Дополнение от автора
Із розповіді матері: «Моя семирічна донька ревнує мене до свого молодшого братика. Коли він був зовсім маленьким, це не особливо виявлялося, а зараз наші стосунки дуже загострились. Лише зроблю їй якесь зауваження, як вона скиглить: «Ти мене не любиш, любиш тільки свого Сашка». Я починаю себе ловити на тому, що лише візьму хлопчика на руки, зразу ж опускаю, а донька миттєво приревнувала. При ній намагаюсь звертати менше уваги на сина. Але часто чую: «Мамо, чому йому поклала більший кусень торту!», «Ти знову з ним граєшся, а хто буде гратися зі мною?» і т.д. Як визволитися від дитячих ревнощів?
Виконайте аналіз проблемної ситуації.
Наведіть програму психологічної допомоги у наведеній ситуації.
Дополнение от автора
До психолога прийшла мама учениці, яка навчається в 10-му класі попросила допомогти. Вона розповіла, що її дочка до 6-7 класу була веселою, активною дівчиною, добре навчалась у школі, любила спілкуватись з дітьми і однокласниками, багато часу витрачала на участь в позакласній роботі, відвідувала гуртки (інші шкільні заходи). Зараз вона дуже змінилась. Замкнулась, перестала спілкуватись з друзями, розгублюється в присутності чужих людей; стала гірше навчатись. Весь вільний час проводить в своїй кімнаті: шиє, в'яже, малює. Ні про які гуртки і студії навіть чути не хоче. Прискіпливо відноситься до своєї зовнішності. Живе своїм достатньо-таки напруженим життям, яке іноді супроводжується нервовими репліками і пригніченим настроєм. На відкриту розмову не йде. Як повернути доньку до нормального життя? Що з нею відбувається?
Виконайте аналіз психолого-педагогічної ситуації.
Спрогнозуйте наступний розвиток подій.
консультация психолога
Здравствуйте.
И что Вам дадут ответы и прогнозы психологов?
Дополнение от автора
мені просто дужа потрібна допомого у розвязку цих задач.

психолог онлайн
Альона я так розумію о ви студентка і мате виоконати такі завдання але тоді вам не сюди бо тут настправді допомагають любдям у яких є справжні проблеми
а вам швидше на форум де варто би було прямо і чесно вказати що потребуєте професійної допомоги у вирішенні навчлаьних завдань
однак мені чомусь сумно що майбутній психолог навіть не спробував вирішити такі цікаві завдання...
навіть якщо не зовсім правильно, зате самостійно
я б узялась допомагати у такому випадку за двох умов
1. перевірити виконання ВАМИ усіх завдань і відкоригувати якщо вже зовсім кудись не туди
2. і усе це за певну оплату, адже мої знання, вміння і час не є безкоштовні