Проблема з вагітністю.
Доброго дня. Ми з чоловіком живемо разом уже 4-й рік. Намагаємося завагітніти і ніяк не виходить. Я лікувалася у різних лікарнях Києва, лікарі кажуть що усе ніби нормально, серйозних відхилень від здоров"я у нас нема. Скажіть будь ласка,чи можемо ми допомогти собі якимось іншим способом, окрім ЕКО?
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Елена Шпундра
Почему вы задаете этот вопрос психологам?У большинства из нас нет медицинского образования.Предполагаете психологические какие-то причины бесплодия?И еще - вы обследования проходите,а ваш муж их проходил?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. І я і чоловік ми обстежувалися. Я думаю, що це у мене на психологічному рівні безпліддя. Але я не знаю з чого мені починати. Можливо, Ви допоможете?
консультация психолога
Елена Шпундра
Если у вас возникли такие предположения,то с посещения психолога,естественно,стоило бы начать.Можете и сами подумать-поразмышлять о том,что для вас - быть мамой(наверняка вы это делали,так что с этого у психолога и начнете).Сейчас я лично наблюдаю "перекос" в сторону понимания родительства почти как мессианства - такая страшная по своей ответственности вещь,что решиться на нее могут или идиоты,этого не понимающие,или святые люди,соответствующие высочайшим критериям.А если человек ни то,ни другое,то ему бывает сложно вырваться за пределы этих категорий и встретиться с чем-то своим,личным,только для него имеющим значение и смысл.Естественно,опять же,что у вас могут быть ваши собственные причины для неоднозначного отношения к родительству,которые стоит понимать в личной работе,никак не в переписке.

психолог онлайн
Марія, дійсно дуже часто випадки проблем з вагітністю пов*язані з психологічними факторами. Якщо ви шукаєте на форумі вирішення цієї проблеми, то зрозуміло, що таким чином це не вирішити.
Опишіть, будь-ласка, своє дитинство. Які у вас спогади про відносини з вашими батьками? Яке у вас було дитинство? Якою ви себе почували? Які ситуації вам пригадуються?
Які у вас зараз відносини з чоловіком? Які зараз відносини з вашою мамою, папою?
Що для вас - народження дитини?
Дополнение от автора
Пані Ольго, дякую за відгук. Про своє дитинство я можу говорити довго. Я єдина дитина у сім"ї, батьки люблть мене, але з татом є окремі питання: з самого раннього дитинства я пам"ятаю, що тто піднімав руку на маму, і його у цьому підтримували його батьки. Я дуже сильно люблю маму, і у таких ситуаціях я старалася затупитися за неї, від чого він перекидався на мене, мушу сказати, що це повторюється і зараз, але вже не так часто. В дитинстві я почувала себе нормальною дитиною, мені ні в чому не відмовляли, любили. З чоловіком ми живем добре, серйозно майже ніколи не сваримося, у нас повна гармонія, і взаєморозуміння. Зараз із батьками спілкуюся добре, але довірливих стосунків у нас нема. Я постійно переживаю, що вони скажуть про той чи інший вчинок у моєму життя. Простіше казати я ще й до тепер їх боюся.
Дополнение от автора
Народження дитини - це найбільше щастя,мені здається, що титина кардинально змінить наше життя. А ще я боюся залишитися без дітей взагалі.
психолог онлайн
Марія, саме глибокі страхи, які не усвідомлюються можеть бути причиною. Вони й досі живуть в середині вашої душі і відповідно проявляються в організмі, в вашому випадку неможливістю завагітніти.
Це може бути і ваше глибоке переконання на несвідомому рівні, що сім*я є небезпечною для дитини, зоглядаючи на ваш дитячий досвід.
Коли сформувався ваш страх: що ви взагалі можете залишитись без дітей?
Звісно тут потрібна робота зі спеціалістом в психотерапії. Чи звертались ви вже?
Але якщо ви релігійна людина то дуже корисним є поїздки в місця святинь, високоенергетичних місць.
психолог онлайн
Здрастуйте! Ви пишете, что безпліддя, можливо, має психологічну причину. Що, це може бути, на ваш погляд?
психолог онлайн
Мне кажется, ваши воспоминания отражают тревоги, связанные с ролью мамы. Папа поднимал руку на маму. Вы чувствовали тревогу и заступались за маму.
Возможно, сейчас, когда вы хотите стать мамой, вы неосознанно боитесь, что вас будет ожидать сходная судьба. И вы останетесь беззащитны перед угрозой, которая предназначалась маме и так пугала вас в детстве. Стать мамой - подвергнуться агрессии.
психолог онлайн
Марія, доброго дня! В мене багато щирого співчуття до ваших переживань. З психологічними причинами безпліддя допомагає довгострокова психотерапія. На мій погляд, тут потрібна глибока і вдумлива допомога спеціаліста по пошуку і дослідженню ваших реакцій на себе як маму та свою батьківську сім`ю. Це може бути і страх, тривога, невпевненість у власних силах, гіперконтроль майбутнього і т.д. І багато іншого. Однак це дійсно величезна праця - ходити до психолога 1 годину на тиждень довгий час і розбиратися із своїми важкими почуттями. Тому, якщо ви готові до цього, обирайте спеціаліста.
психолог онлайн
Здравствуйте, Мария!
У Вас слишком много страхов, даже судя по вашим текстам: "...я ще й до тепер їх боюся...", "ще я боюся залишитися без дітей взагалі".
Допускаю, что именно они и являются причинами Ваших проблем с беременностью. Дети не желают приходить к родителям, которые поглощены своими страхами - они же не самоубийцы.
Стоит обратиться к психологу очно и проработать это. Переписка не поможет.