Дитина забороняє вчити іноземну мову
Добрий день. Наша родина планує переїхати в іншу країну. В зв'язку з цим дуже важливо вчити мову цієї країни. Проблема в тім, що дочка 10 років, сама не хоче вчити, так ще і забороняє вчити нашій родині цю мову. Допоможіть. Як їй роз'яснити що це дуже важливо.
Вопрос от: ; Возраст: 39
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Добрий день. У вас дитина керує родиною і приймає рішення? Як у інших сферах життя? - цікаво.
Також мало інформації про те, як ви обговорюєте цей можливий переїзд, хто за - хто проти?
Варто зрозуміти, що переживає дитина, в зв'язку із можливим переїздом.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня. А що донька взагалі каже щодо переїзду в іншу країну, як вона до цього ставиться?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Можна припустити, що дочка не хоче їхати в іншу країну, і чинить спротив там, де може.
Також можна припустити, що в родині є певні правила, згідно яких побудоване спілкування з донькою.
Можливо батькам важко відмовити дівчинці, бо це схоже на "неповагу до думки дитини ".
Але тут важливо налагодити коректне спілкування, щоб і дитина розуміла свої кордони (які закінчуються на її справах), і батьки відділяли повагу до дитини від того, коли дитина починає маніпулювати іншими.
Дуже важливо розуміти що з самим переїздом, можливо дівчинку хвилюють певні питання, вона тревожиться чи взагалі боїться їхати.
Мова- то вже наслідки.
Але кожен, хто їде, має цього хотіти.
При цьому важливо зберегти стосунки з донькою, допомогти їй в тому, де потрібна допомога, але свої справи робити не очікуючи її "дозволів".
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як їй роз'яснити що це дуже важливо.
Не тільки роз'яснити, а ще продемонстурувати прямо/ відверто/ наполегливо, що правила в родині встановлюють батьки(!)
Ієрархія влади і відповідальності має зберігатись, допоки діти живуть під дахом батьківського дому.
Звісно, це аж ні як не заперечує необхідності дослухатись до бажань і думок дітей. Необхідності їх враховувати і водночас пояснювати на доступному рівні РІШЕННЯ батьків.
цитата:
Як їй роз'яснити що це дуже важливо.
Дещо можна пояснити буквально на пальцях. Наприклад, запитати в іншій країні, котра година, враховуючи різницю у часі?
Дещо більш складними прикладами.
Варто також пояснити в доступній формі мотиви переїзду. І що очікує вас в майбутньому.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
Донька Вас почує, коли буде почувати себе в безпеці, тобто, коли зміни, які її очікують, не будуть для неї такі страшні. Це можливо тільки тоді, коли батьки спокійні та впевнені, послідовні в своїх діях. Їхню впевненість відчуває дитина і це дозволяє їй не контролювати ситуацію . Вона стає впевнена, що батьки впораються з будь- якими труднощами , їм можна довіряти. І тоді, вона розуміє, що все, що роблять батьки- правильно. Тобто, вчити мову потрібно.
Коли дорослі самі не впевнені в правильности свого рішення, нервують, часто говорять про труднощі, які всіх очікують, обговорюючи це все при дитині, очікуванно, що дитина почне нервувати теж та чинити супротив. Але ж... Дитина повинна мати кордони та розуміти " хто в домі хазяїн ". До речі, батькі теж. Бо дуже дивно, що " донька сама не хоче вчити, так ще і забороняє вчити нашій родині цю мову." Не забагато відповідальності для
--10річної дитини?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
цитата:
Як їй роз'яснити що це дуже важливо
Ніяк. Вона чинить опір через небажання їхати з Батьківщини. А, можливо, ще й через свій характер, за яким все повинно бути за її умовами. Але ж це не означає, що ви повинні їй підкорятися. Чи все ж таки означає? Дочка - королева та сімейний диктатор? А ви - її васали? Буває й таке.
Робіть те, що вважаєте за потрібне, а дитина вивчить мову швидше за вас - коли потрапить в мовне середовище.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ну тут важно, понять насколько ваши дети вообще в целом управляют в вашей семье - задают тон?
И как давно это длиться?
У девочки или сильный характер - сильная воля.
Тогда давлением только хуже будет.
Подавлять нельзя - иначе будет еще больше непонимания и обид.
Или это разбалованность в целом - просто не хочу и все.
Можно ей сказать - " если не хочешь учить, то не учи, тебя никто заставлять не будет"
Дайте ей волю - самой за себя решать. Понимаю вам как родителям - это сложно осознать.
Но чтоб, снизить ее протест - так будет лучше.
Но с другой стороны - скажите ей - " А вот за всех остальных в нашей семье, ты решать не имеешь право - за всю семью. И чтото запрещать тоже. Сама если не хочешь, то не учи. Но запрещать комуто чтото у тебя нет прав. Каждый сам решает. И есть общая цель у нашей семьи переезд - и для этого мы учим иностранный язык. "
Важно еще узнать, почему девочка так протестует? Не хочет уезжать скорее всего. Вот тут по спрашивайте ее. Почему уезжать не хочет?
Дайте ей волю - самой за себя решать ( в плане изучения языка) и тогда она поидее - не будет давить и на вас.
Но надо все это объяснить, в спокойной манере и как со взрослой поговорить.
А уже когда переедете - то возможно она свыкнется с мыслями - что уже все переехали.
И не будет так сильно сопротивляться.
Узнать причину надо - почему она не хочет переезжать?
И дать ей время на принятие новой реальности - адаптироваться надо.
психолог онлайн
Добрый день.
Как мне кажется, в Ваших взаимоотношениях с дочерью не хватает именно Ваших материнских границ..
Достаточно хорошая мать, это та, которая имеет говорить ребенку *нет* четко и ясно, и принимать ответственные решения самостоятельно без вмешательства несовершеннолетних детей в этот вопрос.
А так же... поощрять, поддерживать, отражать своего ребенка и говорить *да* в нужные моменты.
Поощрять и отказывать - вот такие простые правила материнской любви.
На каком то этапе в Ваших взаимоотношениях с дочерью произошел сбой, возможно, она слишком редко слышать от Вас слова * нет и нельзя *?