Я не люблю свою дитину, та хочу втікти від нього
Чесно кажучи, пишу це сидячи в закритій кімнаті та плачучи після чергової істерики своєї дитини. Мені 25 років, дитині майже чотири, нажаль він є особливою дитиною. З народження і майже до 6 місяців він знаходився в реанімації через вроджену ваду, багаточисленні операції, та фактичне життя в лікарняних стінах до трьох років. Я не знаю як це "золотий час із малюком", не знаю яка вона турбота та догляд за немовлям, не прокинулись в мені оці "Материнські інстинкти", адже все що я бачила разом із малюком це стіни палат та реанімації, кучу ліків догляду та обстежень. Зараз слава богу все більш менш добре, та ми дома. Але, за останній рік він дуже змінився в плані поведінки, якщо йому щось не так він кричить так, наче його вбивають, б'ється руками і голову об все що тільки можна, не так подивишся істерика, не те скажеш, істерика, не вгадаєш з першого разу що хоче - істерика. І так доходить до 15 разів на день. Так сталося що виховую я його сама, залишити ні з ким, він весь час та всюди зі мною. Перший час намагались заспокоювати, говорити, відволікати, лоскотати, пояснювати, але без толку. Я почала часто зриватись, кричу на нього бо його крики, оце скіміння, мене вже доводять до ручки. Я його вдарила, про що дуже жалкую, він плаче, а я сиджу обіймаю і сама плачу. Але я вже не витримую, не хочу навіть щоб він підходив до мене,не хочу ніяк із ним контактувати, займатись із ним теж вже не хочу бо його вистачає хвилини на 3 далі він просто йде робити своє і змусити його займатися просто неможливо. Вже немає ні сил ні бажання щось для нього робити. Все частіше ловлю себе на думці що я його не хотіла і не хочу зараз, хочу щоб його від мене забрали та дали мені спокою. Все що маю до нього це обов'язок годувати, лікувати та стежити за ним, але ніяк не любов. Розумію що він заслуговує на краще, і що не винен з усім що сталося, але я більше не можу, хочу просто втікти від нього і забути все це як страшний сон.

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Він достатньо розумна дитина, хоч і має відставання у розвитку та не розмовляє зрозумілою мовою, а по своєму що розумію частково. Розуміє та робить коли щось прошу, знає наш та англійський алфавіт, та рахує до 10 на англійському.
Добрий день. Мені дуже хочеться Вас підтримати.
Ви дуже довго живе в напрузі, без відпочинку і без підтримки. У таких умовах будь-хто може виснажитися.
Не картайте себе за ці думки. Вони не роблять Вас поганою мамою. Вони говорять лише про те, що Ваших сил зараз майже не залишилося.
Я б дуже радила не замикатися в цьому. Якщо є можливість, зверніться до психолога або психотерапевта, соціальних служб за місцем проживання. Не тому, що Ви «не справляєтеся». А тому, що Ви занадто довго справлялися сама.
І ще обов'язково поговоріть із лікарем, який веде Вашого сина. Якщо істерики стали частими, він б'ється головою, кричить, ніби йому боляче, - це варто обговорити. Можливо, це не просто поведінка, а спосіб показати, що йому самому зараз дуже важко.
Не вимагайте від себе бути ідеальною. Ваші думки і слова зараз - це нормальне явище, коли мама дуже втомилась. Добре, що написали це нам. Вам важливо розділити цю біль, втому, розпач.
Дитині дуже потрібна мама. Але мамі теж потрібна людина, яка підтримає її. Чи є у вас близькі, родичі, подруги? Хто може хоча б ненадовго дати Вам відпочити і підтримати?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 391082 для Виктория Владимировна Носенко
Дякую за відповідь. Так, у мене є родичі, але нажаль ніхто не хоче з ним сидіти через його істерики. Просила маму переїхати до мене для допомоги з дитиною, та щоб я змогла вийти на роботу, але вона сказала що не витримає його істерик і не знає що з ним зробити. Інші живуть занадто далеко. Сім'я батька дитини, як і він сам, приймати участі в житті дитини не хочуть
Школа, що склалась така ситуація. Дізнайтеся, чи є у Вашому місті центри раннього втручання, реабілітаційні центри або служби, які працюють із сім'ями з дітьми з особливими потребами. Іноді навіть кілька годин перепочинку на тиждень можуть дати мамі сили жити далі. Також Ви можете знайти он-лайн групи/ форуми підтримки для мам особливих дітей, це дає відчуття, що ти не один у своїй боротьбі.