Незрозумілий чоловік
Доброго дня! Майже три роки назад познайомилась з чоловіком. Зав'язались стосунки. Спочатку було багато компліментів, зустрічі, обіцянки. Але минув місяць, як він почав переносити зустріч, а згодом і дзвонити. Я писала -- завжди відповідав. Але ініціативи з його боку ніякої. Так це все пішло і перестали спілкуватись навіть. Йому 55 років. Говорив, що у розлученні. Минуло 1.5 року, з'явився, знову почали зустрічатись, але недовго. Знову почав говорити що зайнятий, робота, і таке інше та й перестав відповідати на телефон. Десь через півроку з'явився знову з проханням допомогти йому з пошуком роботи. Я почала допомагати та ми почали знов зустрічатись. Я допомогла йому в деяких питаннях. Познайомив з мамою. Але через 4 місяці знов - багато роботи, проблеми і перестав брати трубку. Мене дуже бентежить ця ситуація. Іноді здається, а може на щось образився або що, та хочеться написати. Не знаю, як вдіяти навіть і що робити, бо занадто сильно він мені подобається.

Відповіді психологів
Те, що Ви написали, говорить про те, що перед Вами — маніпулятор, нарцис або аб'юзер.
І саме такі типажі чоловіків люблять «саджати» жінку на емоційну гойдалку, чергуючи активність та ігнорування.
Чоловік із самого початку не розглядав стосунки як щось значуще. Він грає на емоціях, говорить приємні слова і робить компліменти лише для того, щоб отримати бажане - стати Вам цікавим. Добившись свого, він зникає, а потім періодично з'являється, перевіряючи, чи на "гачку" Ви.
Такий формат спілкування небезпечний: він може перерости у стосунки, де все зводиться лише до флірту чи інтиму, коли зручно лише йому.
Сподіватися на те, що він згодом зміниться, закохається та одружиться, не варто.
Якщо чоловік припинив проявляти ініціативу, не варто намагатися його «розбудити» чи повертати. Ваш час та емоції дорожчі. Замість того, щоб запитувати, чому він більше не цікавиться Вами, сфокусуйтеся на собі: займіться спортом, знайдіть нове хобі, зустрічайтеся з друзями.
Кохання починається з поваги до себе, тому важливо обирати тих, хто вибирає Вас.
Пам'ятайте: вчинки важливіші за слова, так що не дозволяйте красивим обіцянкам затьмарювати реальність.
Чоловік, який зацікавлений, доведе це своїми діями. І він обов'язково з'явиться у Вашому житті, як тільки Ви припините витрачати нерви на маніпуляторів та навчитеся відстоювати особисті кордони.
Вітаю, Катерино!
цитата:
Мене дуже бентежить ця ситуація.
цитата:
бо занадто сильно він мені подобається.
Ось який зв'язок я вибудував для себе з Ваших слів. Вам подобається чоловік, в тому числі подобається своєю незрозумілістю, пасивністю у проявах уваги до вас і, можливо, тим, що Вас використовував у власних потребах.
Тому питання
цитата:
як вдіяти навіть і що робити
доцільно розвернути з чоловіка на саму себе - от чому я ведусь на такого дивного персонажа, який уже кілька разів зникав, перед тим отримавши усе, чого бажав від Вас?
Візьміть кілька консультацій психолога, щоби розібратись, чого тягнетесь до того, кому Ви байдужі? Як відновити почуття самоцінності і позначати особистісні кордони на початку взаємин з чоловіками?