Тривожність, замкнутість, депресивні стани
Важко знаходитися у людних місцях, з кимось познайомитися, турбує що я до кінця свого життя буду сам, буду працювати просто і не буду нікому цікавий, коли бачу якісь пари, то виникає заздрість і злість іноді, виникає постійно питання чому у них це є, а я ніяк не можу наважитися, але живу ще з розладом

Відповіді психологів
Доброго ранку, Юрію!
цитата:
Тривожність, замкнутість, депресивні стани
Співчуваю Вам - перебувати утакому стані, дійсно, дуже важко і виснажливо. Проте...
Маєте знати, що існує вихід. Тобто вирішення проблеми за допомогою ТЕРАПІЇ. Не звичайні розмови про поганий стан і тривожність, а уважний і глибокий підхід: спочатку у дослідженні причин вказаних Вами проблем, а потім - напрацюванні іншого, більш здорового та об'єктивного ставлення до себе, відкритті та засвоєнні дієвих способів задоволення власних потреб та бажань...
Ви вже зробили перший крок - звернулись на сайт психологів. Отже потурбувались про себе. Це добра ознака. Далі належить робити інші кроки. Наприклад, обрати фахівця і звернутись до нього особисто. Звернутись до того, хто викличе у Вас довіру. З ким відчуєте емоційний контакт і бажання відверто говорити про себе.
А поки що я волів би дещо уточнити.
цитата:
Важко знаходитися у людних місцях, з кимось познайомитися, турбує що я до кінця свого життя буду сам
Як давно стали проявлятись подібні спостереження та думки? Можливо, вони були наслідком якихось значущих подій - можете про це розповісти?
цитата:
буду працювати просто і не буду нікому цікавий
Вочевидь, робота для Вас є потужною зачіпкою за життя. А що ще, окрім роботи, Вас цікавить? Можливо, приносить радість та задоволення?
Щодо потреби бути поміченим іншими, зокрема, жінками. От на чому базується Ваша думка, ніби Ви нікому не цікаві? Про що тут йдеться - зовнішність, характер, інтелект, почуття гумору, статки...?
цитата:
коли бачу якісь пари, то виникає заздрість і злість іноді, виникає постійно питання чому у них це є
На Вашу думку, чим вони відрізняються від Вас? Що у них є такого, чого бракує Вам?
цитата:
я ніяк не можу наважитися, але живу ще з розладом
Про який розлад зазначили? Чи звертались раніше до лікарів і яку допомогу отримували?
Вітаю !
Те, що Ви описуєте, звучить дуже виснажливо. Коли тривога супроводжує людину тривалий час, вона починає не лише заважати знайомитися чи будувати стосунки, а й формує болючі висновки про себе та своє майбутнє. Тоді з'являються думки: «Я залишуся сам», «Я нікому не цікавий», «У мене ніколи не буде того, що є в інших».
Але важливо помічати різницю між тим, що Ви відчуваєте зараз, і тим, що насправді визначає Ваше майбутнє. Самотність, яку Ви переживаєте сьогодні, не є доказом того, що так буде завжди. Це лише свідчення того, наскільки Вам важливі близькість, прийняття та людське тепло.
Заздрість і злість, коли Ви бачите пари, теж зрозумілі. Часто за цими почуттями стоїть не бажання, щоб в інших цього не було, а біль від того, що Вам самому цього дуже бракує. І цей біль говорить про Вашу потребу в стосунках, а не про Вашу неспроможність їх створити.
Ви пишете, що Вам важко наважитися. Можливо, варто поставити собі запитання: що саме лякає найбільше — відмова, осуд, розчарування чи ризик бути вразливим перед іншою людиною? Часто саме відповідь на це питання відкриває шлях до змін.
Не намагайтеся одразу змінити все життя. Іноді достатньо маленьких кроків: коротка розмова, нове знайомство, участь у спільноті за інтересами, можливість бути серед людей трохи довше, ніж зазвичай. Кожен такий крок поступово послаблює владу тривоги.
Зараз мені хочеться підтримати Вас в одній важливій думці: Ваш розлад не є Вами. Він впливає на Ваше життя, але не визначає Вашу цінність як людини і не позбавляє Вас права на близькість, кохання та значущі стосунки. Навіть якщо сьогодні здається інакше. ❤️