Дізнаюсь, що чоловік фліртує з іншими жінками
З чоловіком у шлюбі 14 років. Двоє дітей, гарна родина, все чудово. Забезпечує, виконує мої забаганки, знаю, що любить. В інтимному плані -- теж все ок. Одне слово, все добре.
Але... Вчора нас покликали в гості до знайомих...заговорили за лікарку-подолога, яка працює в нашому райончику. і тут товариш мого чоловіка каже: а вона розказувала, як ти до неї "заливав"... (сміється). Я знаю, що чоловік справді до неї звертався з проблемним нігтем.
Це лиш один приклад....
Також я знаю, що місяць тому мій чоловік їздив на каву з іншою жінкою, з якою давно товаришує (вона консультувалася у нього з робочих питань).. Я вже уявляю цю розмову: зі сміхом, жартами...(чудово знаю свого чоловіка).
Не знаю, для мене це ніби якась "зрада"...
А нещодавно чоловік сам мені зізнався, що одна пані з ювелірного магазину, недалеко від його роботи, куди він заходив нібито, щоб щось приглянути для мене, розпускає чутки, що мій чоловік ледь її не домагався...(він сам здивований, насміхається з цього)
Але я чудово знаю свого чоловіка. Щодо зрад - впевнена, їх не було. Але давно помітила, що в нього є одна особливість, і він її не приховує від мене: якщо йому потрібна користь від спілкування з будь-якою жінкою: знижка в ювелірному магазині/безвідмовний прийом у подолога (в якої і так все розписано похвилинно)/безкоштовний бензин, який дає товаришка після консультації...і т.д. -- він вмикає свої чари, посмішку, і комунікує так, щоб їм сподобатися. І так - майже з усіма жінками. Навіть при мені, він телефонує до нашої сімейної перукарки і починає мило просити, щоб вона саме сьогодні йому "навела красу"...(Хоча в неї теж все розписано на кілька днів уперед).
Або розповідає, як потоваришував з однією лікаркою, і для всіх вона сувора, в з ним -- всі питання вирішила "на ура".
Можливо, це пов'язано з юністю??? Він мені часто розповідав, що дівчата його відшивали і він нікому в школі не подобався.
Я не знаю, як мені на це реагувати? Шановні психологи, можливо ви проясните таку його поведінку? З одного боку, в нас гарна родина, все добре. З іншого -- мене це "тригерить".

Ответы психологов
Вітаю !
Те, що Ви відчуваєте, виглядає цілком зрозумілим. Найболючіше тут навіть не сам факт спілкування чоловіка з іншими жінками, а те, який сенс це спілкування набуває саме для Вас. Здається, ніби у вашому внутрішньому світі виникає питання: «Чи справді я для нього єдина особлива? Чи не шукає він постійно жіночої уваги й підтвердження своєї привабливості?»
Варто звернути увагу на одну важливу деталь. Ви не описуєте ознак зради. Навпаки, Ви неодноразово підкреслюєте, що довіряєте чоловікові, бачите його любов, турботу, участь у сім'ї та відданість. Це означає, що біль виникає не через факти, а через їхню інтерпретацію.
У кожної людини є власний спосіб взаємодії зі світом. Для когось природно бути стриманим, а для когось — відкритим, харизматичним, легко встановлювати контакт. Іноді така поведінка справді стає інструментом досягнення цілей: отримати швидший запис, кращий сервіс чи прихильне ставлення. Це не завжди означає романтичний інтерес.
Водночас Ваш чоловік, судячи з опису, не приховує таких ситуацій. Він сам розповідає про них, сміється, ділиться подробицями. Людина, яка прагне приховати роман чи подвійне життя, зазвичай поводиться інакше — уникає розмов, стирає сліди, не посвячує партнера у такі історії.
Щодо його минулого. Якщо в юності він часто переживав відмови й відчував себе непривабливим, то цілком можливо, що сьогодні позитивна реакція жінок стала для нього способом підтверджувати власну цінність. Не обов'язково свідомо. Для багатьох людей це своєрідний спосіб відчути: «Зі мною все гаразд. Я подобаюся. Я можу викликати симпатію». Така потреба може залишатися навіть у щасливому шлюбі й не означає бажання зрадити.
Але є й інший, не менш важливий бік цієї ситуації — Ваші переживання. Незалежно від того, які мотиви має чоловік, якщо його стиль спілкування викликає у Вас біль, ревнощі чи відчуття небезпеки для стосунків, ці почуття заслуговують на увагу. Їх не варто знецінювати словами «це дурниці» або «я повинна реагувати спокійніше».
Можливо, зараз для Вас важливіше не зрозуміти чоловіка, а зрозуміти себе. Запитайте себе:
Що саме ранить мене найбільше?
Якої моєї потреби ця ситуація торкається?
Чого я боюся втратити?
Що для мене означає вірність? Лише фізичну відданість чи також особливий спосіб поводитися з іншими людьми?
Такі питання часто відкривають глибші переживання, ніж просто ревнощі.
Якщо Ви вирішите говорити з чоловіком, спробуйте не звинувачувати його у флірті, а говорити про себе. Наприклад: «Коли я бачу, як ти використовуєш свою чарівність з іншими жінками, я відчуваю тривогу і мені хочеться відчувати, що наша близькість є особливою. Мені важливо зрозуміти, як ти сам бачиш такі ситуації».
Подібна розмова значно частіше приводить до взаємного розуміння, ніж спроби довести, хто має рацію.
І ще одна думка. У довготривалих стосунках любов не скасовує того факту, що двоє людей залишаються різними. Іноді найбільший виклик полягає не в тому, щоб змінити партнера, а в тому, щоб навчитися розрізняти: де справді є загроза стосункам, а де — зустріч із його характером, який не завжди збігається з нашими уявленнями про те, «як має поводитися люблячий чоловік».
Якщо ж з часом Ви помітите, що потреба чоловіка отримувати жіночу увагу стає дедалі більшою, він почне приховувати спілкування, знецінювати Ваші почуття або систематично порушувати домовленості у парі, тоді це вже буде окремою темою для серйозної розмови. Але з Вашого опису наразі більше схоже не на подвійну гру, а на різне розуміння меж допустимого у спілкуванні з іншими людьми.
Вітаю!
цитата:
Дізнаюсь, що чоловік фліртує з іншими жінками
Дізнаєтесь з різних джерел і в тому числі від чоловіка безпосередньо. Це важлива, на мій погляд, обставина. А ви на неї зважаєте, в тому сенсі, що таємниці або бажання утаємничуватись у чоловіка нема?
От із цим варто розібратись більш уважно -
цитата:
З іншого -- мене це "тригерить"
Не що саме тригерить - це і так зрозуміло, а які ваші потреби і цінності внаслідок флірту чоловіка опиняються під загрозою?
Зрештою, що ви відчуваєте на рівні емоцій через флірт чоловіка?
Як з цими почуттями справляєтесь?
Яким чином реагуєте на дії чоловіка, якщо узяти до уваги -
цитата:
Забезпечує, виконує мої забаганки, знаю, що любить. В інтимному плані -- теж все ок. Одне слово, все добре.
цитата:
Я не знаю, як мені на це реагувати?
Не знаєте. І тим не менше, все одно реагуєте. Приховуєте невдоволення/роздратування/образу/ревнощі тощо?
На вашу думку, якою по відношенню до інших жінок має бути поведінка чоловіка?
цитата:
Шановні психологи, можливо ви проясните таку його поведінку?
За очі важко щось казати по суті, бо це буде тикання пальцем в небо. Натомість у вас самої є припущення, ніби
цитата:
Можливо, й так. Можливо, є і ще щось. Щоби з'ясувати, необхідно поспілкуватись з ним особисто. Проте, оскільки на форум звернулись ви, то маємо змогу щось дізнаватись лише від вас.
цитата:
Одне слово, все добре.
Все та не все, як бачимо. Проблема існує на тлі усього того гарного, що є у вас і між вами.
Як її вирішити? Спершу - розібратись із вашим сприйняттям ситуації. З'ясувати ваші звичні уявлення про межі допустимого в парі. Також ваш особистий спосіб опрацювання негативних емоцій. Не в останню чергу звернути увагу на існуючу в парі модель ділитись почуттями, думками, сумнівами, потребами та бажаннями у щирому діалозі, щоби ви з чоловіком знали і могли зважати на індивідуальні особливості кожного.
Тому рекомендую спочатку вам узяти одну-дві консультації психолога з метою розібратись у собі, а вже потім, за бажання чоловіка, можна буде звернутись до парного психолога.
Ваш стан зрозумілий. Навіть без сексу флірт здатний викликати гострий душевний біль: втрачається відчуття безпеки, виникає тривога, знижується довіра.
Емоції в такій ситуації – природна реакція. Але важливо не дозволити їм повністю захопити себе. Насамперед варто подбати про себе: дати час на осмислення, знизити рівень стресу, по можливості виговоритися тому, хто залишиться в цій ситуації нейтральний, — психолог чи близький друг, який не посилюватиме ситуацію оціночними судженнями.
Діалог із чоловіком – важливий крок. Краще вибрати момент, коли емоції трохи вщухнуть, щоб обговорити ситуацію максимально конструктивно.
У розмові намагайтеся говорити від себе: "Я відчуваю...", "Мені боляче від того, що...", а не звинувачувати: "Ти зрадив", "Ти зруйнував наші стосунки".
Часто за такою поведінкою ховається не намір зруйнувати шлюб, а спроба повернути собі відчуття значущості чи втекти від рутини.
Не варто відразу сприймати таку поведінку як загрозу чи готовність до зради. Часто за великою кількістю компліментів криється лише ввічливість і нерішучість, через яку чоловік ні з ким не переходить до реальних дій.
Коли чоловік фліртує абсолютно з усіма, це найчастіше вказує на потребу в самоствердженні, природну товариськість або бажання здаватися чарівним. Така поведінка не завжди означає серйозний інтерес, а скоріше служить способом підняти самооцінку.
м Кам'янське ·
Доброго дня.
«Я не знаю, як мені на це реагувати? Шановні психологи, можливо ви проясните таку його поведінку»
Ну, ви ж якось реагували, якщо це чули не раз. Яка була ваша реакція ? Чому саме зараз виникло це питання? Це стало відбуватися частіше? Чи є ще щось, окрім « флірту «?
До того ж, ви пишете, що для вас це ніби « зрада «. Тобто, ви визначили, що поведінка чоловіка не припустима й для вас це « тригер «. Чому виникають сумніви, що до реакції?
Я не кажу , що треба збирати йому речі, але сказати про ваші почуття ви можете ? Про те, що вам з цим не ок. Навіть, якщо у нього в « юності» щось було не гаразд з дівчатами, ви тут до чого? Тоді йому в терапію, а не лікувати травми дитинства об дружину.
Стосовно « пояснень поведінки «, на мою думку, це буде не ок.
По- перше, причини своєї поведінки знає тільки він ( а може і не знає ). Тому, будь яка спроба « пояснити «, буде припущенням, до того ж , може виявитися хибним, а перевірити не можна, бо тоді треба з ним спілкуватися.
По- друге, « накидавши» тут вам « пояснень», я дам вам можливість сформувати базу або для виправдання чоловіка, або для його звинувачення. Що є також не Гуд, бо тоді фокус зміщується на чоловіка, а не на ваші відчуття. Ви починаєте раціоналізувати, й не прислухайтеся до себе. Й, навряд, це приведе к діалогу між вами.
Тому, … поговоріть з чоловіком. Розкажіть, як вам з тим, що він фліртує з іншими жінками.
Мені здається, що буде краще почути від нього пояснення своєї поведінки, ніж будувати гіпотези. А потім вже вирішувати, що робити.
Вітаю!
Він такий був завжди? Можливо, Ви за це його і полюбили?
Звісно, це не означає, що ви маєте ігнорувати той факт, що Вас це "тригерить".
На мою думку, Варто щиро поговорити про Ваші переживання з чоловіком. Але з акцентом на себе ("Я", "МЕНІ" і т. д.) Якщо Ви будете будувати діалог з позиції нападу (наприклад, ТИ фліртуєш..., ТВОЯ поведінка... і т. д.) то йому доведеться приймати позицію захисту і він Вас не почує.
Крім того, я б спробувала розвернути фокус своєї уваги в середину себе. Якщо Ви впевненні в чоловікові, у ваших стосунках чому Ви не впевненні в собі? Що саме Вас так "тригерить"? Що за цим стоїть? Яка емоція? Страх, сором, злість, образа... ???
Якщо у Вас буде бажання ми можемо разом пошукати відповіді на ці питання. Приходьте до мене на консультацію.